Короче решил я потаксовать, не сильно разобрался в приложении взял заказ, когда подъехал увидел что заказ через полтора часа, отменил и оп уже штраф 30 грн, я так понимаю за каждый так заказ ? эти деньги куда идут ? клиенту ?) Короче решил я потаксовать, не сильно разобрался в приложении взял заказ, когда подъехал увидел что заказ через полтора часа, отменил и оп уже штраф 30 грн, я так понимаю за каждый так заказ ? эти деньги куда идут ? клиенту ?)
Розуміємо ваше здивування. Штраф нараховується у випадку, коли водій вже прийняв замовлення та почав його виконувати, але згодом відмовився. Це зроблено для того, щоб пасажири не залишались без поїздки в останній момент.
Дякую Онтаксі що дали змогу працювати і розблокували мене як водія онтаксі. Дуже класний сервіс бо працюю як водій і сам бува викликаю таксі. Авто приіджають швидко Дякую Онтаксі що дали змогу працювати і розблокували мене як водія онтаксі. Дуже класний сервіс бо працюю як водій і сам бува викликаю таксі. Авто приіджають швидко
3 вересня замовляв таксі на Супрунівку на певний час через додаток. Водій прийняв замовлення приїхав до будинку на пів години раніше, постояв, подзвонив, збросив, після передзвону сказав, що помилився, та поїхав собі. Додаток дав інформацію, що замовлення відхилено оператором. Це можно було побачити лише в самому додатку, повідомлень не було. І навіщо такий сервіс? Замовлялось щоб вчасно приїхати на потяг,... Читать отзыв 3 вересня замовляв таксі на Супрунівку на певний час через додаток. Водій прийняв замовлення приїхав до будинку на пів години раніше, постояв, подзвонив, збросив, після передзвону сказав, що помилився, та поїхав собі. Додаток дав інформацію, що замовлення відхилено оператором. Це можно було побачити лише в самому додатку, повідомлень не було. І навіщо такий сервіс? Замовлялось щоб вчасно приїхати на потяг, а тут кидалово! Не раджу, або замовляйте у багатьох, а потім відмовляйтесь від тих хто приїхав пізніше, хай то буде їхня проблема, якщо вони беруть замовлення, а потім відмовляються.
Перепрошуємо за ситуацію - розуміємо, наскільки неприємно опинитися в такому становищі, особливо коли потрібно було встигнути на потяг.Щоб ми могли детальніше розібратися та вплинути на цього водія, будь ласка, напишіть нам у Facebook або Instagram у приватні повідомлення деталі замовлення: дата, час та номер телефону, з якого воно робилося. Ми обов’язково все перевіримо.
Навчіть своїх водіїв манерам їзди та ввічливості до інших учасників дорожнього руху! Стояла на другорядній, пропускала машини, а в нього ніби понос, починає сигналити як ненормальний, потім підтискає, жене з пасажирами бо він йому захотілось обігнати, щей там де це робити заборонено. Навчіть манерам спочатку, а потім вже до людей підпускайте!!! Навчіть своїх водіїв манерам їзди та ввічливості до інших учасників дорожнього руху! Стояла на другорядній, пропускала машини, а в нього ніби понос, починає сигналити як ненормальний, потім підтискає, жене з пасажирами бо він йому захотілось обігнати, щей там де це робити заборонено. Навчіть манерам спочатку, а потім вже до людей підпускайте!!!
Нам дуже прикро, що стався такий неприємний випадок. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в Instagram або Facebook номерні знаки авто та місто. Це допоможе нам ідентифікувати водія та провести відповідну роботу.
О, ні! На визначений час замовила для батьків... За 15 хвилин до терміну телефонує водій, каже, що на ремонті. На карті видно, як він вільно переміщується по місту, але - ремонт. При тому він не відмовляється від замовлення, це повинна зробити я, бо, цитую!!!!! " Машина потрібна Вам, а не мені...(( Батьки вже нервують, у них автобус, подзвонила в "... Читать отзыв О, ні! На визначений час замовила для батьків... За 15 хвилин до терміну телефонує водій, каже, що на ремонті. На карті видно, як він вільно переміщується по місту, але - ремонт. При тому він не відмовляється від замовлення, це повинна зробити я, бо, цитую!!!!! " Машина потрібна Вам, а не мені...(( Батьки вже нервують, у них автобус, подзвонила в " Оптіма".Відвезли... Так що, Ваше Оn таксі , не саме гарне точно. Якщо хочете запізнитися, вислухати нахабу, який і не приховує своєї зверхньості, бо їхати потрібно вам, а не йому! Ось якщо хочете цього, то, будь ласка- Оn таксі!
Достоинства:
Водіі хами, самі авто старі
Недостатки:
Да мінусов дуже багато.Порівняти з тим як відкрилися і зараз неможливо.Так що є Оптіма або Круіз адекватні водіі .
Доброго дня! Нам дуже прикро, що у вас склалася така ситуація. Поведінка водія є абсолютно неприпустимою для нашого сервісу.Будь ласка, напишіть нам у Facebook або Instagram у приватні повідомлення номер телефону, дату та час замовлення. Ми обов’язково проведемо роботу з водієм та хотіли б подарувати вам невеликий подарунок на знак вибачення й щоб хоч трішки компенсувати цей негативний досвід.
Жах,просто жах за такі гроші! Водій тупо всю дорогу кашляв до ригачок,з початку поїздки і до кінця! Це піпец,я просто в шоці,ніколи більше не звернуся до вас! Є маски ,є якась тактовність,вибачення....Але це не про вас...Просто кашляємо до ригачок всю дорогу......Жахх .... Поіздка з мотелю до сінной була адом.Вирішив змінити службу на іншу Жах,просто жах за такі гроші! Водій тупо всю дорогу кашляв до ригачок,з початку поїздки і до кінця! Це піпец,я просто в шоці,ніколи більше не звернуся до вас! Є маски ,є якась тактовність,вибачення....Але це не про вас...Просто кашляємо до ригачок всю дорогу......Жахх .... Поіздка з мотелю до сінной була адом.Вирішив змінити службу на іншу
Нам дуже шкода, що поїздка пройшла так незручно. Будь ласка, напишіть нам у Facebook або Instagram деталі поїздки (дата, час, номер телефону, з якого було замовлення), щоб ми змогли провести роботу з водієм. Також ми хотіли б трохи компенсувати ваші неприємні враження.
Олександрія. Водії відмовляються трохи проїхати, бо вони заїхали на вказану адресу (було два таких випадки). Один водій: ось ви точку поставили, на адресу я не дивлюся, тут не можна стояти (то чого не приїхав за адресою), коли ви будете, вас довго чекати? А я викликала таксі для іншої людини і її потрібно попередити, що таксі на місці (тобто завершити... Читать отзыв Олександрія. Водії відмовляються трохи проїхати, бо вони заїхали на вказану адресу (було два таких випадки). Один водій: ось ви точку поставили, на адресу я не дивлюся, тут не можна стояти (то чого не приїхав за адресою), коли ви будете, вас довго чекати? А я викликала таксі для іншої людини і її потрібно попередити, що таксі на місці (тобто завершити цей дзвінок з водієм, а він продовжує бубніти, що нетак я замовила, не можна стояти). Другий - Олег: ви адресу таку вказали, я вже стою, то шо мені тепер задки виїжджати? (Я везу літню людину в лікарню і їй пройти 100 метрів уже важко, якби я була сама, то взагалі би не викликала таксі). У цього ж водія автомобіль з дверима, що заїжджають на пазах, як у пірожку, і складно зорієнтуватися з якою силою їх закривати. Він мені всю дорогу розказував, що як я так буду закривати двері в холодильник, то вони відпадуть і що мені треба шукати високі технології (щоб двері самі закривалися). Вів себе хамувато та зверхньо!!! Ще й поставив мені 1цю як клієнту. У мене майже 300 поїздок і це хамло єдине, хто умудрився ще мене обгадити.(((( В службі підтримки мені сказали, що пришлють листа для зміни оцінки на негативну цьому водію, але я листа на пошту не отримала.На наступний день інший воді. Запитуємо: якою дорогою ви будете їхати на вокзал? Відповідь водія: з якою метою питаєте? Кажемо, що поспішаємо на потяг. На що отримуємо відповідь: це не моя проблема, що ви спізнюєтеся!!!А питання було взагалі про марштрут! І водій так і не відповів, мовчки повернув.(((Це нонсенс спілкуватися так з клієнтами! Раніше таких дикунів серед водіїв не зустрічала.
Достоинства:
Багато приємних адекватних водіїв.
Недостатки:
Минулий тиждень просто шокував кількістю хамів та нахабних водіїв (мінімум три неприємниї поїздки). Часто користуюся цією службою (майже 300 поїздок), але якщо будуть далі траплятися хами серед водіїв, то принципово зміню службу.
Доброго дня! Нам щиро прикро читати про такий досвід.Ми цінуємо вашу лояльність і розуміємо, наскільки неприємно стикатися з подібним ставленням. Обов’язково хочемо розібратися в кожному з описаних випадків, щоб вжити відповідних заходів щодо водіїв. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в Instagram або Facebook, вказавши деталі поїздок (дату, час, номер телефону, з якого викликали авто) - це допоможе нам швидко ідентифікувати водіїв.Також нагадуємо, що у застосунку є опція «Їду не я» - обравши її під час оформлення замовлення, ви зможете уникнути необхідності самостійно повідомляти іншій людині про прибуття авто, адже ми зробимо це за вас.І ще: ви завжди можете додати водія до чорного списку в додатку, щоб він більше не отримував від вас замовлень.Ще раз перепрошуємо за ці ситуації та дякуємо, що поділилися відгуком.
Викликали в м Харьків до Дергачів все було супер швидко рекомендую данну службу. Дуже швидко приіхали і була жара працював кондішен Викликали в м Харьків до Дергачів все було супер швидко рекомендую данну службу. Дуже швидко приіхали і була жара працював кондішен
Поважний менеджер Евген Івженко потужноі краіни. Сервіс дуже гарний приложеніе теж класне Рекомендую люди онтаксі бо комфотно і швидко. Поважний менеджер Евген Івженко потужноі краіни. Сервіс дуже гарний приложеніе теж класне Рекомендую люди онтаксі бо комфотно і швидко.
Виклик авто, дуже довго ждали а коли приїхав і відкрили двері то одразу запах курева.Стан авто просто кафе на колесах.Водій хам ще чайові просив. Виклик авто, дуже довго ждали а коли приїхав і відкрили двері то одразу запах курева.Стан авто просто кафе на колесах.Водій хам ще чайові просив.
Достоинства:
Нема взагалі плюсів
Недостатки:
Запах в авто ,пружини а не сидушки ,хами водіїв, нема того комфорту і зручності
Коли працював було одне враження.Писав щоб робили рекламу по місту ,працював справно,розповідав клієнтам який гарний новий сервіс.А ось коли трапилося 27 квітня поминальна неділя то менеджер Евген блоканув.Тепер думка інша про сервіс бо забанили просто так то грубе порушення тепер поведінка за відгуки правдиві що я не порушував. То адекватність водія. Люба адекватна людина буде доводити те що він не... Читать отзыв Коли працював було одне враження.Писав щоб робили рекламу по місту ,працював справно,розповідав клієнтам який гарний новий сервіс.А ось коли трапилося 27 квітня поминальна неділя то менеджер Евген блоканув.Тепер думка інша про сервіс бо забанили просто так то грубе порушення тепер поведінка за відгуки правдиві що я не порушував. То адекватність водія. Люба адекватна людина буде доводити те що він не робив і не порушував. Просто багато людей есть без серця і ім наплювати як на розвиток сервісу так і на людей.Да і коли людина помиляється і вибачається то люди ідуть на зустріч тільки не ваш сервіс .Ладно бог вам суддя
Віталію, ваш обліковий запис було заблоковано за порушення правил сервісу. Повторювана нав’язлива комунікація, що тривала протягом тривалого часу, не відповідає стандартам конструктивної взаємодії з нашою службою підтримки.Ми високо цінуємо безпеку та комфорт наших клієнтів і водіїв, тому ухвалене рішення про блокування є остаточним і не підлягає перегляду.
Боже що я вам зробив такого. Знає людина що водій не порушував його в бан. Бог все бачить що ви робите . Я приносив тут, в водійскому чаті вибачення але кругом блок. Вибачення не за порушення а за те листування і маленьку літеру що неповага Вибачаюся Евгену Боже що я вам зробив такого. Знає людина що водій не порушував його в бан. Бог все бачить що ви робите . Я приносив тут, в водійскому чаті вибачення але кругом блок. Вибачення не за порушення а за те листування і маленьку літеру що неповага Вибачаюся Евгену
Віталію, ми бачимо всі ваші повідомлення, і підтверджуємо, що вони надходять від однієї й тієї самої особи — навіть якщо надсилаються з різних профілів чи під різним виглядом.Як ми вже зазначали раніше, обліковий запис було заблоковано не за окремий вчинок, а в результаті аналізу загальної взаємодії з сервісом, що включає систематичну неадекватну поведінку, яка суперечить нашим стандартам.Ми цінуємо вибачення, однак просимо з розумінням поставитися до того, що рішення про остаточне блокування облікового запису є виваженим, остаточним і не підлягає перегляду.Бажаємо вам успіхів у подальшій діяльності.
Добрий день, Віталію!Рішення про припинення співпраці з вами було ухвалено після ретельного розгляду ситуації та є остаточним.Відновлення облікового запису не передбачено.Дякуємо за час, проведений з сервісом, та бажаємо успіхів у подальшій діяльності.З повагою, команда ОнТаксі 🚕 Але я не порушував нічого листування листуванням а порушкння я не робив в обход... Читать отзыв Добрий день, Віталію!Рішення про припинення співпраці з вами було ухвалено після ретельного розгляду ситуації та є остаточним.Відновлення облікового запису не передбачено.Дякуємо за час, проведений з сервісом, та бажаємо успіхів у подальшій діяльності.З повагою, команда ОнТаксі 🚕 Але я не порушував нічого листування листуванням а порушкння я не робив в обход сервісу знайте .
Віталію,рішення про остаточне блокування вашого профілю було ухвалено на основі зафіксованої поведінки, що не відповідає нормам адекватності.Обліковий запис не підлягає відновленню.Дякуємо за час, проведений з OnTaxi. Бажаємо вам успіхів у майбутньому.
Водій зеленої тайоти матами мене вв0780ео шукаю інший сервіс не рекомендую.Як так можно видалили всі додаток Онтаксі Водій зеленої тайоти матами мене вв0780ео шукаю інший сервіс не рекомендую.Як так можно видалили всі додаток Онтаксі
Все як було при відкритті сервісу гарні водіі ,чисті авто зараз все навпаки. Попереходили з эконом таксі водіі, що хами так ще авто брудні і дуже ушатані Все як було при відкритті сервісу гарні водіі ,чисті авто зараз все навпаки. Попереходили з эконом таксі водіі, що хами так ще авто брудні і дуже ушатані
Онтаксі не допомогло не пішли на зустріч не розблокували кабінет водія Який заблокував менеджер як за грубе порушення якого водій не робив . Онтаксі не допомогло не пішли на зустріч не розблокували кабінет водія Який заблокував менеджер як за грубе порушення якого водій не робив .
Шановний Віталію Якименко,Вас було заблоковано в системі через порушення правил нашого сервісу, про що ви самостійно повідомили у внутрішньому чаті.Ми неодноразово проводили з вами бесіди щодо причин блокування та надавали всі необхідні роз’яснення. Проте ваші численні повторні звернення, попри чітко викладену позицію компанії, викликають сумніви щодо вашої здатності дотримуватись правил та професійної етики. Це, своєю чергою, змушує нас сумніватися у можливості допуску вас до обслуговування клієнтів.Безпека пасажирів є нашим головним пріоритетом. Саме тому рішення про блокування остаточне і не підлягає перегляду.Дякуємо за розуміння.
Приложением этот упырь пользоваться не умеет , опоздал и звонит с претензией а ВЫ вы не идете? Что это за гонор? В приложении написано "еще в пути" Сказать , пожалуйста проходите - я на месте , оно не может. Ещё и самолично отменяет заказ когда я делаю замечание по поводу его тупорылого общения. Какой ранимый. Зек неблагополучный. Зачем... Читать отзыв Приложением этот упырь пользоваться не умеет , опоздал и звонит с претензией а ВЫ вы не идете? Что это за гонор? В приложении написано "еще в пути" Сказать , пожалуйста проходите - я на месте , оно не может. Ещё и самолично отменяет заказ когда я делаю замечание по поводу его тупорылого общения. Какой ранимый. Зек неблагополучный. Зачем такой сброд нанимают?
Саме лучше таксі це онтаксі Адмін відгук юа прошу видаліть попередні відгуки тех підтримка вирішило питання Саме лучше таксі це онтаксі Адмін відгук юа прошу видаліть попередні відгуки тех підтримка вирішило питання
Не разразовуються з водіями ФОП. Обіцяють, що оплатять. Потім знов обіцяють. Завислому більше 20 тисяч. Тепер кажуть, що можуть по 3 тисячи на тиждень віддавати. Що це? Налоги не платять? Чи шахраї? Не разразовуються з водіями ФОП. Обіцяють, що оплатять. Потім знов обіцяють. Завислому більше 20 тисяч. Тепер кажуть, що можуть по 3 тисячи на тиждень віддавати. Що це? Налоги не платять? Чи шахраї?
Дякуємо за відгук. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будемо вдячні, якщо напишете, у якому місті це трапилось — ми обов’язково розберемося та передамо інформацію відповідним фахівцям.
Ввечері 22 .05 іхала з кругу боже водій грубіян хамив прийшлося іхати бо поіздка оплачена заздалегіть машина да бог с ним не іномарка но дико воняє чи от водія чи салон прокурений Ввечері 22 .05 іхала з кругу боже водій грубіян хамив прийшлося іхати бо поіздка оплачена заздалегіть машина да бог с ним не іномарка но дико воняє чи от водія чи салон прокурений
Дякуємо, що поділилися ситуацією — дуже шкода, що ваша поїздка була неприємною. Такої поведінки з боку водія не має бути, як і недоглянутого салону авто.Щоб ми могли більш детально розібратися й вжити відповідних заходів, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки через застосунок або напишіть в особисті повідомлення наших соціальних мереж — там зможемо перевірити конкретну поїздку та водія.Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок і працюємо над тим, щоб кожна поїздка з OnTaxi була комфортною.
Отвратительное обслуживание грубое обращение неадекватно ведёт себя водитель. Отвратительное обслуживание грубое обращение неадекватно ведёт себя водитель.
Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Така поведінка водія є неприпустимою, і ми обов’язково хочемо в цьому розібратись.Будь ласка, зверніться до служби підтримки через застосунок або напишіть в особисті повідомлення наших соціальних мереж — ми перевіримо інформацію по поїздці та буде вживано відповідні заходи.Дякуємо за ваш зворотний зв’язок — він допомагає нам ставати кращими.
Вы что совсем обнаглели уже? Каждый день поднимается цена на 50 грн! Вы адекватные, не? Ехать за 400 грн на каком то обшарпанном жигули за такие деньги? Вы планочку опустили бы !!! Вы что совсем обнаглели уже? Каждый день поднимается цена на 50 грн! Вы адекватные, не? Ехать за 400 грн на каком то обшарпанном жигули за такие деньги? Вы планочку опустили бы !!!
Розуміємо ваше обурення — така поїздка справді могла залишити неприємне враження. Але хочемо пояснити: вартість формується автоматично на основі попиту, кількості вільних авто та інших умов. Іноді у години пік або при нестачі водіїв тарифи справді можуть зрости.Ми працюємо над тим, щоб ціни були справедливими, а якість поїздок — на рівні. Якщо ви зіштовхнулися з авто в поганому стані — будь ласка, напишіть про це в підтримку через застосунок, ми перевіримо цю ситуацію.Дякуємо, що поділилися — це важливо.
Водитель просто берет два раза заказ а подъезжая отменяет его. Зачем его тогда вообще брать??? Сидели час вызывали такси… Водитель просто берет два раза заказ а подъезжая отменяет его. Зачем его тогда вообще брать??? Сидели час вызывали такси…
Розуміємо, як це прикро — очікувати машину, а потім знову починати пошук. На жаль, іноді трапляються водії, які беруть замовлення, а потім скасовують його з різних причин.Ми завжди радимо повідомляти про такі випадки через застосунок або підтримку — так ви допомагаєте нам звертати увагу на подібні ситуації. Дякуємо, що поділились.
Харьков. Ехала с кошечкой с ветеренарной клиники, вроде казался адекватным, спросил о кошке, сказала что готовим к операции, кошка абсолютно здорова( кроме того что надо прооперировать) услышав сколько ей лет, пол дороги мне говорил веселым голосом что мне надо усыпить кошку и не мучать😡 начал философствовать, не знаю под чем он был но я его кинула в блок Харьков. Ехала с кошечкой с ветеренарной клиники, вроде казался адекватным, спросил о кошке, сказала что готовим к операции, кошка абсолютно здорова( кроме того что надо прооперировать) услышав сколько ей лет, пол дороги мне говорил веселым голосом что мне надо усыпить кошку и не мучать😡 начал философствовать, не знаю под чем он был но я его кинула в блок
Дякуємо, що поділилися цією ситуацією — щиро шкода, що вам довелося через це пройти. З водієм буде проведена робота, адже така поведінка абсолютно неприпустима. Пасажири мають почуватися у безпеці й комфорті, незалежно від теми розмови. Бажаємо здоров'я вашій улюблениці.
Заказала такси почти за сутки, на определенное время, т к ехать к точке заказа почти час, за 20 минут водитель сбросил заказ, авто фольцваген гольф, АХ 68 14 ОВ, Дмитрий, на телефон не ответил, потом просто сбросил, на службк поддержки ,, просто подали полечами,, Не ездите с ним, кидалово Заказала такси почти за сутки, на определенное время, т к ехать к точке заказа почти час, за 20 минут водитель сбросил заказ, авто фольцваген гольф, АХ 68 14 ОВ, Дмитрий, на телефон не ответил, потом просто сбросил, на службк поддержки ,, просто подали полечами,, Не ездите с ним, кидалово
Розуміємо ваше розчарування — така ситуація дійсно неприємна, особливо коли поїздка була заздалегідь запланована.На жаль, іноді водії знімають замовлення через особисті або технічні причини, але ми завжди закликаємо наших партнерів відповідально ставитися до бронювань. Дякуємо, що поділилися досвідом — ваш відгук не залишиться поза увагою.
Произошла сегодня ситуация,которая привела в дикий шок. Это не относится к нормальным и адекватным водителям . Вызвала я такси ,мы были с детьми(2 ребенка),у одного ребенка произошла не приятная ситуация,заигрались и опписялась,на улице дикий холод. Приехал водитель,начал предъявлять претензию ,что мы не указали ,что с нами дети(но есть один момент,как я не закажу такси с детским креслом,у них вечно нет... Читать отзыв Произошла сегодня ситуация,которая привела в дикий шок. Это не относится к нормальным и адекватным водителям . Вызвала я такси ,мы были с детьми(2 ребенка),у одного ребенка произошла не приятная ситуация,заигрались и опписялась,на улице дикий холод. Приехал водитель,начал предъявлять претензию ,что мы не указали ,что с нами дети(но есть один момент,как я не закажу такси с детским креслом,у них вечно нет машин, приходится вызывать обычное без кресла,и тем более в этот момент,я даже не сориентировалась ,стоит ребенок мокрый на холоде,думала больше о здоровье).Мы начали объяснять ситуацию, собирались подстелить огромный пакет, чтобы не замазать салон,просили довести, водитель опять с наездом с фразой :"Ну замечательно",отказал. Бывает в жизни всё,но я считаю, когда клиенты адекватные,то можно помочь людям. И если ваша служба не может предоставить машины с детскими креслами ,то смысл тогда в службе указывать ,заказ такси с креслом.
Розуміємо, наскільки важкою та стресовою була для вас ця ситуація, особливо коли йдеться про здоров’я дитини. Дякуємо, що поділилися нею — такі моменти не мають залишатися непоміченими.Ми щиро шкодуємо, що замість підтримки ви стикнулися з холодним прийомом. На жаль, через обмежену кількість автомобілів із дитячими кріслами не завжди вдається знайти такий варіант, особливо терміново. Але це не знімає відповідальності з водія виявити людяність і розуміння, коли пасажири поводяться спокійно та намагаються знайти компроміс.Дякуємо за зворотний зв’язок — ми передамо інформацію колегам, щоб зробити сервіс більш уважним і готовим до різних життєвих обставин. Бажаємо здоров’я вашим діткам і лише комфортних поїздок у майбутньому.
Заказали машину с папой, я заранее указала маршрут с одной точки на новую почту и в третью точку, деньги списали, водитель подождал минуты три нас на почте и за это мне насчитали борг в 47 грн! Вы серьезно???? Заказали машину с папой, я заранее указала маршрут с одной точки на новую почту и в третью точку, деньги списали, водитель подождал минуты три нас на почте и за это мне насчитали борг в 47 грн! Вы серьезно????
Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення на Facebook або Instagram — вкажіть номер телефону, з якого оформлювали замовлення, та орієнтовний час поїздки. Ми обов’язково розглянемо ситуацію та допоможемо розібратись.
Никому не советую. Далее разговаривать нормально не могут! Позвонил, спросил, со мной просто перестали говорить- кинули трубку. А всего нечего хотел узнать цену Никому не советую. Далее разговаривать нормально не могут! Позвонил, спросил, со мной просто перестали говорить- кинули трубку. А всего нечего хотел узнать цену
Дуже прикро це чути. Такий підхід точно не відповідає нашим стандартам спілкування. Якщо не складно — напишіть нам у приватні повідомлення на Facebook або Instagram із деталями ситуації (час звернення, номер телефону чи інші подробиці), щоб ми могли це перевірити та виправити ситуацію.
Я не понимаю,что в последнее время происходит с этой службой. Она была одна из лучших. Сейчас это ужас. Вызвать такси нереально,тариф растет на глазах и все равно никто не приезжает. По карте вижу,что машины в районе есть,но никто заказ не берет. Может пора снять корону с головы и начать работать?! Я не понимаю,что в последнее время происходит с этой службой. Она была одна из лучших. Сейчас это ужас. Вызвать такси нереально,тариф растет на глазах и все равно никто не приезжает. По карте вижу,что машины в районе есть,но никто заказ не берет. Может пора снять корону с головы и начать работать?!
Розуміємо ваше розчарування — такі ситуації справді засмучують. Насправді замовлення бачать лише ті водії, які зараз вільні й готові взяти замовлення. А динамічне ціноутворення — це спосіб швидше знайти вільного водія в момент підвищеного попиту. Ми постійно працюємо над тим, щоб баланс між ціною та якістю залишався комфортним. Дякуємо за зворотний зв'язок — це допомагає нам ставати кращими.
Аuto tesla, model S AX4655YA, водійка цього авто везла родину по місту Харків :до м.Харків вул.Серофимовича,16..хочу виказати зауваження, що ця компанія Оn Taxi ошукує клієнтів на гроші. Будьте уважні, шановні! Аuto tesla, model S AX4655YA, водійка цього авто везла родину по місту Харків :до м.Харків вул.Серофимовича,16..хочу виказати зауваження, що ця компанія Оn Taxi ошукує клієнтів на гроші. Будьте уважні, шановні!
Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що у вас склалося таке враження. Якщо у вас є конкретні деталі поїздки (дата, час, номер телефону, з якого замовляли авто), будь ласка, надішліть їх нам в особисті повідомлення у Facebook чи Instagram — ми уважно переглянемо ситуацію. Нам важливо розібратись і зробити все можливе, щоб ви почувались комфортно і впевнено, користуючись нашим сервісом.