Олександрія. Водії відмовляються трохи проїхати, бо вони заїхали на вказану адресу (було два таких випадки). Один водій: ось ви точку поставили, на адресу я не дивлюся, тут не можна стояти (то чого не приїхав за адресою), коли ви будете, вас довго чекати? А я викликала таксі для іншої людини і її потрібно попередити, що таксі на місці (тобто завершити цей дзвінок з водієм, а він продовжує бубніти, що нетак я замовила, не можна стояти). Другий - Олег: ви адресу таку вказали, я вже стою, то шо мені тепер задки виїжджати? (Я везу літню людину в лікарню і їй пройти 100 метрів уже важко, якби я була сама, то взагалі би не викликала таксі). У цього ж водія автомобіль з дверима, що заїжджають на пазах, як у пірожку, і складно зорієнтуватися з якою силою їх закривати. Він мені всю дорогу розказував, що як я так буду закривати двері в холодильник, то вони відпадуть і що мені треба шукати високі технології (щоб двері самі закривалися). Вів себе хамувато та зверхньо!!! Ще й поставив мені 1цю як клієнту. У мене майже 300 поїздок і це хамло єдине, хто умудрився ще мене обгадити.(((( В службі підтримки мені сказали, що пришлють листа для зміни оцінки на негативну цьому водію, але я листа на пошту не отримала. На наступний день інший воді. Запитуємо: якою дорогою ви будете їхати на вокзал? Відповідь водія: з якою метою питаєте? Кажемо, що поспішаємо на потяг. На що отримуємо відповідь: це не моя проблема, що ви спізнюєтеся!!! А питання було взагалі про марштрут! І водій так і не відповів, мовчки повернув.((( Це нонсенс спілкуватися так з клієнтами! Раніше таких дикунів серед водіїв не зустрічала.
Достоинства:
Багато приємних адекватних водіїв.
Недостатки:
Минулий тиждень просто шокував кількістю хамів та нахабних водіїв (мінімум три неприємниї поїздки). Часто користуюся цією службою (майже 300 поїздок), але якщо будуть далі траплятися хами серед водіїв, то принципово зміню службу.
Доброго дня! Нам щиро прикро читати про такий досвід.
Ми цінуємо вашу лояльність і розуміємо, наскільки неприємно стикатися з подібним ставленням. Обов’язково хочемо розібратися в кожному з описаних випадків, щоб вжити відповідних заходів щодо водіїв. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в Instagram або Facebook, вказавши деталі поїздок (дату, час, номер телефону, з якого викликали авто) - це допоможе нам швидко ідентифікувати водіїв.
Також нагадуємо, що у застосунку є опція «Їду не я» - обравши її під час оформлення замовлення, ви зможете уникнути необхідності самостійно повідомляти іншій людині про прибуття авто, адже ми зробимо це за вас.
І ще: ви завжди можете додати водія до чорного списку в додатку, щоб він більше не отримував від вас замовлень.
Ще раз перепрошуємо за ці ситуації та дякуємо, що поділилися відгуком.
Після тижня переписки та 14 листів з Вашим OnTaxi Support, на прохання змінити мою оцінку на негативну цьому водієві, це ніхто так і не зробив, мій відгук під оцінкою також відмовилися публікувати через технічну неможливість.
Не бачу зацікавленості служби об'єктивно оцінювати водіїв.
Дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми зацікавлені, щоб кожен водій отримував об’єктивну оцінку, а пасажири - комфортний сервіс. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в Instagram чи Facebook, вкажіть дату, час поїздки та номер телефону, з якого викликали авто. Ми детально розберемо ситуацію й дамо зворотний зв'язок.
Не розумію і я. Правила сервісу і неадекватну поведінку Повинна причина бути. Думаю водій не порушував а поведінку ви його самі своіми діями спровокували. Якщо людина пише тут відгук
Водії хамлять. Зверніть увагу на якість комунікації з клієнтами! - Отзывы о Ontaxi - заказ такси онлайн
Один водій: ось ви точку поставили, на адресу я не дивлюся, тут не можна стояти (то чого не приїхав за адресою), коли ви будете, вас довго чекати? А я викликала таксі для іншої людини і її потрібно попередити, що таксі на місці (тобто завершити цей дзвінок з водієм, а він продовжує бубніти, що нетак я замовила, не можна стояти).
Другий - Олег: ви адресу таку вказали, я вже стою, то шо мені тепер задки виїжджати? (Я везу літню людину в лікарню і їй пройти 100 метрів уже важко, якби я була сама, то взагалі би не викликала таксі). У цього ж водія автомобіль з дверима, що заїжджають на пазах, як у пірожку, і складно зорієнтуватися з якою силою їх закривати. Він мені всю дорогу розказував, що як я так буду закривати двері в холодильник, то вони відпадуть і що мені треба шукати високі технології (щоб двері самі закривалися). Вів себе хамувато та зверхньо!!! Ще й поставив мені 1цю як клієнту. У мене майже 300 поїздок і це хамло єдине, хто умудрився ще мене обгадити.(((( В службі підтримки мені сказали, що пришлють листа для зміни оцінки на негативну цьому водію, але я листа на пошту не отримала.
На наступний день інший воді. Запитуємо: якою дорогою ви будете їхати на вокзал? Відповідь водія: з якою метою питаєте? Кажемо, що поспішаємо на потяг. На що отримуємо відповідь: це не моя проблема, що ви спізнюєтеся!!!
А питання було взагалі про марштрут! І водій так і не відповів, мовчки повернув.(((
Це нонсенс спілкуватися так з клієнтами! Раніше таких дикунів серед водіїв не зустрічала.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми цінуємо вашу лояльність і розуміємо, наскільки неприємно стикатися з подібним ставленням. Обов’язково хочемо розібратися в кожному з описаних випадків, щоб вжити відповідних заходів щодо водіїв. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в Instagram або Facebook, вказавши деталі поїздок (дату, час, номер телефону, з якого викликали авто) - це допоможе нам швидко ідентифікувати водіїв.
Також нагадуємо, що у застосунку є опція «Їду не я» - обравши її під час оформлення замовлення, ви зможете уникнути необхідності самостійно повідомляти іншій людині про прибуття авто, адже ми зробимо це за вас.
І ще: ви завжди можете додати водія до чорного списку в додатку, щоб він більше не отримував від вас замовлень.
Ще раз перепрошуємо за ці ситуації та дякуємо, що поділилися відгуком.
Після тижня переписки та 14 листів з Вашим OnTaxi Support, на прохання змінити мою оцінку на негативну цьому водієві, це ніхто так і не зробив, мій відгук під оцінкою також відмовилися публікувати через технічну неможливість.
Не бачу зацікавленості служби об'єктивно оцінювати водіїв.
Дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми зацікавлені, щоб кожен водій отримував об’єктивну оцінку, а пасажири - комфортний сервіс. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в Instagram чи Facebook, вкажіть дату, час поїздки та номер телефону, з якого викликали авто. Ми детально розберемо ситуацію й дамо зворотний зв'язок.