Придбав у магазині ИНТЕРТОП взуття для повсякденного носіння. Задоволений комфортом та якістю матеріалів. Ціни вище середнього, але якість виправдовує витрати. Обслуговування на високому рівні, персонал ввічливий і допоміг вибрати оптимальний варіант. Придбав у магазині ИНТЕРТОП взуття для повсякденного носіння. Задоволений комфортом та якістю матеріалів. Ціни вище середнього, але якість виправдовує витрати. Обслуговування на високому рівні, персонал ввічливий і допоміг вибрати оптимальний варіант.
Нещодавно купив зимові черевики в магазині ІНТЕРТОП і залишився задоволений якістю. Обслуговування було швидким та ввічливим, персонал допоміг підібрати правильний розмір і модель. Ціни здалися трохи високими, але відповідають якості взуття. Нещодавно купив зимові черевики в магазині ІНТЕРТОП і залишився задоволений якістю. Обслуговування було швидким та ввічливим, персонал допоміг підібрати правильний розмір і модель. Ціни здалися трохи високими, але відповідають якості взуття.
Не розумію чього сертифікатом не можливо розрахуватися при онлайн оплаті,це що не кошти?, потрібного товару і розміру в магазині немає, витрачаєш свій час для поіску взуття на сайті, оплачуєте 💯, потім йдеш в магазин ,відміняєш оплату,чекаєш повернення коштів, оплачуєш сертифікатом, але це ще не все, вас чекає неприємний сюрприз зміни ціни і це бачить клієнт, а співробітник магазину не може... Читать отзыв Не розумію чього сертифікатом не можливо розрахуватися при онлайн оплаті,це що не кошти?, потрібного товару і розміру в магазині немає, витрачаєш свій час для поіску взуття на сайті, оплачуєте 💯, потім йдеш в магазин ,відміняєш оплату,чекаєш повернення коштів, оплачуєш сертифікатом, але це ще не все, вас чекає неприємний сюрприз зміни ціни і це бачить клієнт, а співробітник магазину не може запропонувати варіант вийти із ситуації, вот вам +- подарунка
Найжахливіше взуття, що купувала. Якості 0. «Брендове» взуття, яке розпадається на ходу- роздерлися вже в перші 10 хвилин, як одягла. Таке не можна продавати, по якості це хлам, наче в переході купувала. В вирішення питань ніхто не вникає, ні магазин, ні гаряча лінія. Все що запропонували - бесплатно заклеіти. Я купувала нове !!! взуття, я не хочу ходити за такі... Читать отзыв Найжахливіше взуття, що купувала. Якості 0. «Брендове» взуття, яке розпадається на ходу- роздерлися вже в перші 10 хвилин, як одягла. Таке не можна продавати, по якості це хлам, наче в переході купувала. В вирішення питань ніхто не вникає, ні магазин, ні гаряча лінія. Все що запропонували - бесплатно заклеіти. Я купувала нове !!! взуття, я не хочу ходити за такі кошти в «латаному» ! А саме найгірше- це ставлення до клієнтів, але їм все одно, знайдеться ще 100 таких, які куплять. Головне взяти гроші.
Купила подписку с надеждой заказывать на семью с примеркой в магазине и оплатой по факту,так как семья большая покупаем много,у ребенка нога растет поэтому всегда нужна примерка,у мужа нога широкая поэтому тоже всегда нужна примерка,но руководство решило,что для них это невыгодно,ладно оставили бы бесплатную примерку,а покупатель оплачивал только домтавку Купила подписку с надеждой заказывать на семью с примеркой в магазине и оплатой по факту,так как семья большая покупаем много,у ребенка нога растет поэтому всегда нужна примерка,у мужа нога широкая поэтому тоже всегда нужна примерка,но руководство решило,что для них это невыгодно,ладно оставили бы бесплатную примерку,а покупатель оплачивал только домтавку
Достоинства:
Теперь не вижу
Недостатки:
Отмена подписки,в Одессе в магазин привозят не все фирмы и очень мало размеров 41 женский и 44 мужской почти всегда отсутствует,только на сайте.
Нещодавно купив зимове взуття в магазині INTERSTOP і залишився дуже задоволений якістю. Обслуговування було швидким та ввічливим. Ціни здаються трохи вищими порівняно з іншими магазинами, але загальне враження позитивне. Нещодавно купив зимове взуття в магазині INTERSTOP і залишився дуже задоволений якістю. Обслуговування було швидким та ввічливим. Ціни здаються трохи вищими порівняно з іншими магазинами, але загальне враження позитивне.
Купував у магазині 'ИНТЕРТОП' кілька пар взуття. Якість взуття відповідає ціні, що є великим плюсом. Персонал допоміг підібрати потрібний розмір і модель. Загалом, залишаюсь задоволений покупкою і обслуговуванням. Купував у магазині 'ИНТЕРТОП' кілька пар взуття. Якість взуття відповідає ціні, що є великим плюсом. Персонал допоміг підібрати потрібний розмір і модель. Загалом, залишаюсь задоволений покупкою і обслуговуванням.
Раніше можна було замовити на відділення магазину 2-3 пари, поміряти і обрати ту що підходить. Зараз- ні . Тільки повна передплата. А це - 15-17 тис.грн. Якби я розраховувала витратити на взуття до 5000 грн і не можу робити передплату більше. Довелось обирати по інтернету 1 пару і все. А можливо інша мені б більше пасувала. В Запоріжжі майже немає... Читать отзыв Раніше можна було замовити на відділення магазину 2-3 пари, поміряти і обрати ту що підходить. Зараз- ні . Тільки повна передплата. А це - 15-17 тис.грн. Якби я розраховувала витратити на взуття до 5000 грн і не можу робити передплату більше. Довелось обирати по інтернету 1 пару і все. А можливо інша мені б більше пасувала. В Запоріжжі майже немає вибору у фізичному магазині. Дуже шкода. Раніше був гарний вибір взуття.
Вітаю, робила замовлення у ТОВ «Кокей Україна» на сайті Інтертоп, зіткнулася із жахливим ставленням до клієнтів, менеджер Юлія дозволяє відверті образи в повідомленнях. Крім того 100% оплати за взуття пропонують сплатити на картку. Магазин відверто ухиляється від сплати податків. Здивована таким сервісом, тим більше, що цей магазин є партнером магазину Інтертоп. Вітаю, робила замовлення у ТОВ «Кокей Україна» на сайті Інтертоп, зіткнулася із жахливим ставленням до клієнтів, менеджер Юлія дозволяє відверті образи в повідомленнях. Крім того 100% оплати за взуття пропонують сплатити на картку. Магазин відверто ухиляється від сплати податків. Здивована таким сервісом, тим більше, що цей магазин є партнером магазину Інтертоп.
Інтертоп перетворився у дуже поганий секенд! Сьогодні отримав замовлення. Взуття бренду Miraton, яке замовлене у інтернет магазині Інтертоп прийшло з дефектом. По перше яким треба бути скажімо нелюдом, щоб таке відправити, а по друге якість повний шл*к,- таке враження ніби вони паперові, а не шкіряні! І взагалі, щоб так порвати необхідно міряти взуття, отже виходить що цей товар вже повертали! Інтертоп перетворився у дуже поганий секенд! Сьогодні отримав замовлення. Взуття бренду Miraton, яке замовлене у інтернет магазині Інтертоп прийшло з дефектом. По перше яким треба бути скажімо нелюдом, щоб таке відправити, а по друге якість повний шл*к,- таке враження ніби вони паперові, а не шкіряні! І взагалі, щоб так порвати необхідно міряти взуття, отже виходить що цей товар вже повертали!
Отзыв об ИНТЕРТОП по адресу Київ, пр-т Победы, 25а Все на что данная сеть делает скидки или акции -в 95% (не ликвид затасканное. несимметричное).При заказе в точку выдачи, (стационарный магазин) будьте готовы к сюрпризам. А от заказов по почте вообще советую воздержаться. Обратная связь без комментариев.. им по%ер вообще. Даже на этапе когда модель новая и только поступила в продажу создается впечатление, что сей магазин ее получил... Читать отзыв Все на что данная сеть делает скидки или акции -в 95% (не ликвид затасканное. несимметричное).При заказе в точку выдачи, (стационарный магазин) будьте готовы к сюрпризам. А от заказов по почте вообще советую воздержаться. Обратная связь без комментариев.. им по%ер вообще. Даже на этапе когда модель новая и только поступила в продажу создается впечатление, что сей магазин ее получил к качестве гуманитарки. В товарном виде очень ограниченное кол-во. Средний ценник на пару в сети 150-180 уе. Топовые бренды в счет не берем там вообще космос, но суть одна и таже. На вопрос продавцам всегда один ответ -это последняя пара, не хочешь не бери. Адрес магазина не принципиален. Все едино.
Стикнувся з проблемою при оформленні замовлення через мобільний додаток — жодним чином не вдалося застосувати промокод з «Нової пошти». Пробував кілька разів, змінював спосіб доставки з поштомата на відділення, однак результат той самий — система не приймає код.Промучився чимало часу, намагався різні варіанти, але, на жаль, нічого не допомогло. Врешті-решт, був змушений оформити доставку через Укрпошту.Сподіваюся, найближчим... Читать отзыв Стикнувся з проблемою при оформленні замовлення через мобільний додаток — жодним чином не вдалося застосувати промокод з «Нової пошти». Пробував кілька разів, змінював спосіб доставки з поштомата на відділення, однак результат той самий — система не приймає код.Промучився чимало часу, намагався різні варіанти, але, на жаль, нічого не допомогло. Врешті-решт, був змушений оформити доставку через Укрпошту.Сподіваюся, найближчим часом ця проблема буде усунена. Дякую за розуміння.
Купила подписку на год с безплатной доставкой после примерки а теперь ета функция испарилась, сначала оплата потом товар)так розтеряют всех клиентов но им видно 😑 пофиг Купила подписку на год с безплатной доставкой после примерки а теперь ета функция испарилась, сначала оплата потом товар)так розтеряют всех клиентов но им видно 😑 пофиг
Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1. Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?Продаж і боротьба з крадіями чи... Читать отзыв Отримала відповідь від офісу Интептоп на скаргу на хамство касира при видачі оплаченого замовлення в Києві 22.05.2025 Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1. Вони навіть не розуміють суть звернення до них -була скарга на хамство касира, вони мені відовідають про процедуру видачі - кому потрібна ваша видача товару коли хамство йде від ваших касирів?Продаж і боротьба з крадіями чи шахраями це різні речі - ви таку боротьбу затіяли, ну гуд і гуд бай вам!Відповідь:22 травня 2025, 16:43:30, Від "CC" <cc@intertop.ua>:Добрий день!Існують правила згідно з якими відбувається отримання оплачених замовлень:–– відсканувати на касі вашу бонусну карту*, яка знаходиться в застосунку та в особистому кабінеті на сайті;–– за номером замовлення показати документ, що підтверджує особу (паспорт, додаток «Дія», водійське посвідчення) і підписати квитанцію про отримання замовлення*. Отримувати замовлення має особисто одержувач.Є можливість зміни одержувача замовлення самостійно через Web- версію на нашому сайті. У такому випадку інша особа може отримати замовлення за власними документами, що посвідчують її особистість.Співробітники магазину діяли згідно з правилами нашої компанії про видачу замовлень. З повагою,Компанія INTERTOP.
Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має... Читать отзыв Вігук про непристойну поведінку вашої працівниці, а саме касира магазину INTERTOP Outlet м. Київ, вул. Велика Василькiвська, 145/1, інцидент стався під час звернення за вже оплаченим товаром до касира магазина 22.05.2025.Я попросила свою мати через свою хворобу забрати 22.05.2025 моє замовлення, яке було сплачено, я дала їй свій паспорт для підтвердження особи отримувача. Мати похилого віку не має смарфона та не вміє їм користуватися.Це вперше коли нас обох принижувала працівниця торгівлі та навіть обговорювала нас в негативному світлі у тому числі наше приватне життя таким нахабним способом і так безцеремонно.На момент замовлення не знала у вних видаються оплачені замовлення, зроблені на сайті, оскільки не робила замовлення дуже давно і немає на їх сайті доступної для погляду без пошуку аля інструкції -я не знаю де вона і де її шукати. Таке трапляється і це не кінець світу, є люди так кажукчі "з бронепоїзда", якби не їх жахливий персонал магазину."Так кажучі "по-старому" моя мати прийшла 22.05.2025 з моїм паспортом для отримання замовлення без квитанції до цього сумного магазину і там почалось шось дивне і страшне і таке у нас відбулось вперше у житті.Ніяких проблем у роздрібних магазинах чи пунктах видачі у тому числі у Розетці, Епіцентру, Стайлус, Укрпошти і тп ми ніколи не мали з отриманням замовлення тільки по паспорту, крім як у цьому магазині, але справа не у процедурі видачі замовлення, а в тому як вела їх касир при цій ситуації.Моя мати подзвонила мені і сказала, що ій не видають замовлення по паспорту і дала мені слухалку сказала поговорити з касиром. Касир почала по телефону мені говорити, що вона не дасть товар "бабусі, яка може прийшла його вкрасти типу "хто зна", а завтра вже я прийду за цим же замовленням і їй доведеться оплатити суму товару зі своєї зарплати". Такі припущення обслуговуючого персоналу є приниженням покупців по суті і по формі і є не припустими.Я оплатила товар ОДРАЗУ не для того, щоб мені по телефону казали, що можливо я та моя мати - шахраї. Таке обслуговування не є вічливим, залишьте хворі фантазії при собі.Я звертаю увагу, що як споживач я маю право на ввічливе обслуговування та персонал порушив моє право згідно із Законом України про захист прав споживачів.Ввічливе обслуговування полягає в тому, щоб мені пояснили без хамства та образ як мені чи моїй матері забрати у товар без переходу на особистості та фантазій на тему можливих крадіжок товару при його видачі.Далі ця касир раптом почала говорити моїй матері чому це саме вона -старуха- прийшла за цим товаром,а не я - замовник.Справа в тому, що це наша сімейна справа, хто і як забирає замовлення і торговий обслуговуючий персонал це не стосується, а подібні заяви на нашу адресу знову порушили наше право на ввічливе обслуговування. Не втручайтесь у приватне життя покупців.Я не подаватиму скаргу до служби захисту прав споживача бо вважаю це дрібним порушенням, але більше до магазинів цього продавця я не прийду.я була на стажировці в США де нас возили до моллів і їх керуюча нам сказал, що головне -продаж, і що вони не засмучують покупців гонитьбой за крадіями, але ИНТЕРТОП -це СОВОК!
Достоинства:
доставка в магазин оплаченого товару відбулась швидко
Недостатки:
не ввічливе обслуговуванння, втручання у приватне життя покупців, хамство
В жовтні оформила підписку Top Intertop. В умовах було доставка на магазин з після оплатою. В принципі тільки тому і купувалась ця підписка. Але компанія змінила умови і навіть не попередила про це. Ніякого повідомлення, нічого. Просто в один момент мені було потрібно оформити замовлення і попросило оплату. Звернулась до чат бота з цим питанням. А у відповідь отримала таке,... Читать отзыв В жовтні оформила підписку Top Intertop. В умовах було доставка на магазин з після оплатою. В принципі тільки тому і купувалась ця підписка. Але компанія змінила умови і навіть не попередила про це. Ніякого повідомлення, нічого. Просто в один момент мені було потрібно оформити замовлення і попросило оплату. Звернулась до чат бота з цим питанням. А у відповідь отримала таке, цитую: « З 01.05 лише 100% сплата. Ми оптимізували умови, щоб підписка залишалась максимально вигідною для вас!».Дякую. Допобачення.
Оформил подписку Топ-интертоп на год. Заплатил деньги за возможность бесплатной доставки и оплаты товара после примерки. Спустя полгода эта функция (оплата после примерки) испарилась. Менеджер Интертопа, по телефону, только сочувствует. А на вопрос: "За что платились деньги?" ничего вразумительного не сказала. Оформил подписку Топ-интертоп на год. Заплатил деньги за возможность бесплатной доставки и оплаты товара после примерки. Спустя полгода эта функция (оплата после примерки) испарилась. Менеджер Интертопа, по телефону, только сочувствует. А на вопрос: "За что платились деньги?" ничего вразумительного не сказала.
Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про... Читать отзыв Замовила на сайті чоловічу нижню білизну,замовлення було на магазин міста Одеси,Сіті Центр,Небесної Сотні 2.Замовлення в магазині лежить 4 дні,смс про те,що воно є в магазині і очікує покупця,не надходило! Але ж написано було що замовлення буде доставлено протягом 48 годин 😬 Зателефонувала я на гарячу лінію,запитала за замовлення,їхні відповідь така : «з технічних причин Вам не надійшло смс про прибуття,але замовлення стоїть вже 3й день »! Тут скоріше не з технічних причини,а з тих причини,що вони забули відправити смс,дратує!!! Чому я маю сама телефонувати і запитувати де моє замовлення,а не цим займається спеціальні люди,які там працюють?
Є постійною клієнткою магазину Інтертоп по вул. Лесі Українки, Київ. Обслуговування там гарне, хоча і персонал регулярно змінюється. Чоловік взуттям задоволений, я теж, дитині купували - все добре (правда швидко виростає😀). Останній раз купувала туфлі під замовлення. Перший раз не вгадала з розміром, замовила обмін, через декілька днів обміняла без проблем. Продавець все оформлювала разом зі мною чемно і швидко,... Читать отзыв Є постійною клієнткою магазину Інтертоп по вул. Лесі Українки, Київ. Обслуговування там гарне, хоча і персонал регулярно змінюється. Чоловік взуттям задоволений, я теж, дитині купували - все добре (правда швидко виростає😀). Останній раз купувала туфлі під замовлення. Перший раз не вгадала з розміром, замовила обмін, через декілька днів обміняла без проблем. Продавець все оформлювала разом зі мною чемно і швидко, все пояснювала. Дякую їй, нажаль не знаю як її звати. На тій парі, що не підійшла, був невеликий дефект покриття. Чула, що в магазинах Інтертоп буває неякісне взуття, але у тому винні не продавці, просто треба бути пильним самою. Гарних всім покупок!
Доповнюючи попередній відгук: гроші повернуті через 3 дні після повернення взуття. Магазин рекомендую. Доповнюючи попередній відгук: гроші повернуті через 3 дні після повернення взуття. Магазин рекомендую.
Сказати, що я в шоці, це нічого не сказати. Величезна мережа магазинів немає жодного каналу спілкування з клієнтами. Вже кілька днів поспіль намагаюсь зв'язатись з магазином. Гаряча лінія, боти, форми на сайті - нічого не працює, глухо як в танку. І, дивлячись на відгуки інших покупців, розумію, чому інтертоп вирішив заховатись за високою стіною та не зацікавлений у спілкуванні. ... Читать отзыв Сказати, що я в шоці, це нічого не сказати. Величезна мережа магазинів немає жодного каналу спілкування з клієнтами. Вже кілька днів поспіль намагаюсь зв'язатись з магазином. Гаряча лінія, боти, форми на сайті - нічого не працює, глухо як в танку. І, дивлячись на відгуки інших покупців, розумію, чому інтертоп вирішив заховатись за високою стіною та не зацікавлений у спілкуванні. Якщо якийсь маленький магазинчик так себе веде, то можна зрозуміти, але коли національна мережа магазинів - то противно.
Як швидко зараз Інтертоп повертає кошти за взуття, що не підійшло та було оплачене з картки? Дякую. Як швидко зараз Інтертоп повертає кошти за взуття, що не підійшло та було оплачене з картки? Дякую.
Забирала замовлення, мені вручили коробку із взуттям. На моє прохання покласти коробку в пакет, щоб не загубити взуття, мені відповіли, що його потрібно купувати за 31 грн. Забирала замовлення, мені вручили коробку із взуттям. На моє прохання покласти коробку в пакет, щоб не загубити взуття, мені відповіли, що його потрібно купувати за 31 грн.
Сегодня 25 марта 2025 года в Днепре, магазин Кико, Трц Пасаж случилась ситуация аферы это так можно сказать. Опомнилась не сразу! Продавец- кассир Екатерина , с милой улыбкой, оказала помощь при установке приложения Интертоп , при выборе теней под номером 24 , мне продала 25 . В магазине тени 419 грн, на сайте 335. При сканировании карты моей ,... Читать отзыв Сегодня 25 марта 2025 года в Днепре, магазин Кико, Трц Пасаж случилась ситуация аферы это так можно сказать. Опомнилась не сразу! Продавец- кассир Екатерина , с милой улыбкой, оказала помощь при установке приложения Интертоп , при выборе теней под номером 24 , мне продала 25 . В магазине тени 419 грн, на сайте 335. При сканировании карты моей , списала бонусы в размере 98 грн, и сказала к оплате 300 грн. Я не пойму это вообще как???? . Считается что от 335 грн отнять 98 будет 300 ???. Милая Катя я вам доверилась как продавцу , а вы меня обманули, мало того что вместо теней 24 номера , продали 25. Это ужас. Я бы вас уволила.
У Вас у магазині в Запоріжжі просто ужасна хамка на касі,це жах,прийшли забрати своє замовлення,але з такими продавцями ,не захотіла нічого.Треба Вам працювати з персоналом,більш не хочется вертатися у Ваш магазин У Вас у магазині в Запоріжжі просто ужасна хамка на касі,це жах,прийшли забрати своє замовлення,але з такими продавцями ,не захотіла нічого.Треба Вам працювати з персоналом,більш не хочется вертатися у Ваш магазин
прошу звернути увагу на обслуговування персоналомДля них є проблемою зробити повернення товарів прошу звернути увагу на обслуговування персоналомДля них є проблемою зробити повернення товарів
Отзыв об ИНТЕРТОП по адресу Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 36Б Не публикуют негативные отзывы о качестве купленных у них ботинок. Купили зимние ботинки и через месяц внутри ботинок вытерлась ткань. Написал на их сайте негативный отзыв об этом. Но негативные отзывы интертоп просто не публикует. Не публикуют негативные отзывы о качестве купленных у них ботинок. Купили зимние ботинки и через месяц внутри ботинок вытерлась ткань. Написал на их сайте негативный отзыв об этом. Но негативные отзывы интертоп просто не публикует.
Купили а кінці листопада дитині взуття браска, вже розклеїлися. Інтертоп не публікую мій поганий відгук Купили а кінці листопада дитині взуття браска, вже розклеїлися. Інтертоп не публікую мій поганий відгук
Отзыв об ИНТЕРТОП по адресу Київ, пр-т Победы, 25а В котре купую взуття в магазині на пр- т Берестейський, завжди залишаюсь задоволеною від обслуговування ваших продавців,хочу висловити свою особисту подяку Світлані у підборі розміру та моделі. В котре купую взуття в магазині на пр- т Берестейський, завжди залишаюсь задоволеною від обслуговування ваших продавців,хочу висловити свою особисту подяку Світлані у підборі розміру та моделі.