А продолжении предидущего отзыва! Они отправили товар ?! Но не мой товар! А после этого еще и отменили заказ, а про возврат денег почему-то забыли, говорят вернут через 11 дней. Это нормально? А продолжении предидущего отзыва! Они отправили товар ?! Но не мой товар! А после этого еще и отменили заказ, а про возврат денег почему-то забыли, говорят вернут через 11 дней. Это нормально?
Достоинства:
Ни одного
Недостатки:
Уже не знаю это безответственность или мошенничество
Зробив замовлення, відразу заплатив, але ніхто і не думав щось відправляти. Навіть не збирались самі повідомити про якісь надумані причини не відправлення. Тепер не впевнений що відправлять взагалі. Не рекомендую замовляти в цьому магазині будь-що. Зробив замовлення, відразу заплатив, але ніхто і не думав щось відправляти. Навіть не збирались самі повідомити про якісь надумані причини не відправлення. Тепер не впевнений що відправлять взагалі. Не рекомендую замовляти в цьому магазині будь-що.
Зробив замовлення 13 серпня,дитяча сіміш NAN,№9666878 прочекав до 15 серпня,ніхто нічого не відправив. Після дзвінка на сайт виявилось,що суміші немає в наявності,а має тільки надійти, не відомо коли,хоча замовлення прийняте! Я скасував замовлення в зв'язку з не визначеністю,тільки згаїв час з такими не професійними постачальниками! БЕЗ ВІДПОВІДАЛЬНІ!!! Зробив замовлення 13 серпня,дитяча сіміш NAN,№9666878 прочекав до 15 серпня,ніхто нічого не відправив. Після дзвінка на сайт виявилось,що суміші немає в наявності,а має тільки надійти, не відомо коли,хоча замовлення прийняте! Я скасував замовлення в зв'язку з не визначеністю,тільки згаїв час з такими не професійними постачальниками! БЕЗ ВІДПОВІДАЛЬНІ!!!
Зробив замовлення, оплатив, як було вказано на сайті. Прийшло повідомлення, що замовлення прийняте, потім — що відправлено. Все ніби гаразд, сиджу, чекаю на замовлення. Аж раптом приходить SMS: "Ми скасували ваше замовлення. Вибачте, у нас був технічний збій". Якось для інтернет-магазину, який щороку завойовує купу номінацій, не дуже солідно відміняти замовлення, як на мене. Зробив замовлення, оплатив, як було вказано на сайті. Прийшло повідомлення, що замовлення прийняте, потім — що відправлено. Все ніби гаразд, сиджу, чекаю на замовлення. Аж раптом приходить SMS: "Ми скасували ваше замовлення. Вибачте, у нас був технічний збій". Якось для інтернет-магазину, який щороку завойовує купу номінацій, не дуже солідно відміняти замовлення, як на мене.
Замовила у Pampik шампунь для мами, обрала на сайті товар, вказала потрібну точку видачі та оплатила повну вартість товару. Наступного дня отримала смс сповіщення , що моє замовлення опрацьоване та буде доставлено вже завтра, однак наступного дня я отримала сповіщення, що моє замовлення не може бути опрацьоване, так як зі мною не можуть зв'язатись для підтвердження ( яке підтвердження,... Читать отзыв Замовила у Pampik шампунь для мами, обрала на сайті товар, вказала потрібну точку видачі та оплатила повну вартість товару. Наступного дня отримала смс сповіщення , що моє замовлення опрацьоване та буде доставлено вже завтра, однак наступного дня я отримала сповіщення, що моє замовлення не може бути опрацьоване, так як зі мною не можуть зв'язатись для підтвердження ( яке підтвердження, я здійснила повну оплату). Зателефонувавши за вказаним номером, оператор дуже мило повідомила, що товару у потрібній кількості нема, запропонувала за 2 одиниці повернути кошти, а ще 2 наявні відправити і вже завтра товар буде у мене. Ну ок, нехай буде так - погодилась я. Товар їхав не день і не два , тиждень доставляли його , після двох повторних нагадувань і вияснень якими тропами його везуть з Києва до Львова. І ось довгоочікуваний товар : отримала , розпакувала і знову кіноляп, приїхав не той товар що я замовляла. Знову телефоную оператору , мені вказують на яку електронну пошту скинути фото товару та накладну , де зазначено мої дані. Після кількох годин очікувань зателефонувала оператор сказала, що швидше за все виникла помилка на складі і працівник відправив не той товар. Сказала щоб я залишила собі цей товар, а в знак компенсації обрала собі товару на суму еквіваленту вартості цих двох позицій , нагадаю що на той момент мені так і не повернули коштів за ті позиції яких не було в наявності, тобто схема дуже проста, ви оплачуєте певну суму , а потім вам доставляють товару на ту ж суму під виглядом моральної компенсації, і наче нема ніякого шахрайства, адже товар в вас, а те що це не зовсім то що ви замовляли це таке, якби я замовляла собі мабуть так би і завершилась дана історія, адже це не такі великі кошти, однак по- перше, це не для мене, а по-друге якщо би усі готові були їх дотиснути і повертати кошти може вони б задумались над можливістю нормально та якісно надавати послуги. Знову телефоную і вимагаю про те, щоб повернути їм їх товар, після щоденних дзвінків оператору мені все – таки надають інформацію на електронну пошту яким чином в них відбувається повернення товару. На сьогодні мені повернули кошти за позиції яких не було в наявності, також я повернула їм товар який приїхав разом із копією заяви на повернення коштів , його отримали ще 4 дні тому, на мої телефонні дзвінки повідомляють , що кошти мені буде повернено від 3-х до 11-ти днів. Чекаю і обов'язково доведу справу до кінця. Якщо ви морально не готові до такого розвитку подій обходьте даний інтернет-магазин тисячними інтернет-дорогами. Вдалих вам покупок на перевірених ресурсах.
Я делала много раз заказ, была бесплатная доставка на дом. Все отлично. Доставка два-три дня. Товар был в наличии. Платила картой пакунок малька Я делала много раз заказ, была бесплатная доставка на дом. Все отлично. Доставка два-три дня. Товар был в наличии. Платила картой пакунок малька
15 февраля написали, что отправили заказ. 4 дня уже доставить не могут. То ттн новый присылают, то говорят что посылка только что доставлена на нп, а приложение говорит об обратном. Хотя заказывала две посылки одновременно с одной проблем не было, а за другую сказки рассказывают. 15 февраля написали, что отправили заказ. 4 дня уже доставить не могут. То ттн новый присылают, то говорят что посылка только что доставлена на нп, а приложение говорит об обратном. Хотя заказывала две посылки одновременно с одной проблем не было, а за другую сказки рассказывают.
Доброго дня, Алевтино! Нас засмучує той факт, що ми не змогли подарувати Вам відмінний сервіс =( Приносимо щирі вибачення за такий неприємний випадок. Напишіть, будь ласка, номер Вашого замовлення або номер телефону на який його оформлювали і ми зробимо все можливе, щоб Ви отримали посилочку якнайшвидше!
Цены конечно космос ,но хотела заказать всё в одном месте через пакет малюка и оказывается не всё детские товары там можно купить,изначально в заказе была кенгурушка,присыпка , распиратор для носика ,пеленальный комод,так вот большую часть пришлось убрать с заказа так как не проходит через пакунок малюка ,оставила только пеленальный столик ,было написано что есть в наличии и можно купить через... Читать отзыв Цены конечно космос ,но хотела заказать всё в одном месте через пакет малюка и оказывается не всё детские товары там можно купить,изначально в заказе была кенгурушка,присыпка , распиратор для носика ,пеленальный комод,так вот большую часть пришлось убрать с заказа так как не проходит через пакунок малюка ,оставила только пеленальный столик ,было написано что есть в наличии и можно купить через пакунок малюка но после заказа прислали смс что товара нет в наличии. В общем не тратьте своё время .
Достоинства:
Нет
Недостатки:
Цены ,не всё есть в наличии ,большинство товаров не можно купить за пакунок малюка.
Доброго дня, Juliya! Нам шкода, що ми не змогли виправдати Ваших очікувань. Список товарів, які входять в Пакунок малюка, на жаль, формується не нами. Справа в тому, що Пакунок малюка представляє собою коробочку з набором речей, які необхідні дитині і його мамі в перші місяці життя. Склад даного бебі-бокса постійно трансформується та залежить від рішення Міністерства соціальної політики України. Сподіваємось на Ваше розуміння!
Сделала свой заказ 1 декабря (Заказ № 8071733) перезвонила менеджер которую плохо слышно да ещё и отрывками сказала мол трёх позиций разных товаров нет .тоесть про инвентаризацию магазин не знает , товары до сих пор находятся якобы в наличии .Деньги за недостающий товар должны были вернуть в течении трёх дней - соответственно денег никто не вернул... Читать отзыв Сделала свой заказ 1 декабря (Заказ № 8071733) перезвонила менеджер которую плохо слышно да ещё и отрывками сказала мол трёх позиций разных товаров нет .тоесть про инвентаризацию магазин не знает , товары до сих пор находятся якобы в наличии .Деньги за недостающий товар должны были вернуть в течении трёх дней - соответственно денег никто не вернул , даже никто не уточнял номер карты .В выписке банка тоже возврата нет.Заказ который должны быть отправлен в течении двух дней тоже висит в статусе *новый * возможно менеджер хотела сказать что в течении двух месяцев .С Китая товар быстрее доставят чем с этого магазина и то не факт ."Огромное спасибо" за испорченные нервы и ожидания не понятно чего .
Доброго дня, Ольго! Нам прикро, що у Вас скалалась така думка про роботу нашого магазину( Бачимо, що Ви прикріпили скріншот "передавторизації" - це сума, яку було утримано між двома банками при оплаті. Якщо замовлення коригується в меншу сторону, то кошти автоматично розблоковуються на карті і знімається необхідна сума. Тому оператор не уточнював номер реквізитів карти, так як в цьому немає необхідності. Прикріплюємо Вам скріншот реальної суми оплати по вашому замовленню і дуже просимо перевірити баланс по карті, щоб впевнитись у правдивості наших слів! Ваше замовлення вже підтверджене і відправлене, тому номер ТТН додатково надішлемо Вам повідомленням. Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!
Замовляла декілька разів, товари були в наявності, замовлення опрацьовували швидко, доставка до квартири - дуже зручно) Замовляла декілька разів, товари були в наявності, замовлення опрацьовували швидко, доставка до квартири - дуже зручно)
Делала заказ 25.11.2021 на две штуки Электрическая зубная щётка Oral-B D100 Vitality Sensi Ultrathin. Была приятная цена в черную пятницу. Как итог, черная пятница прошла, а товара в наличии нет и не будет. И теперь и не тут нельзя купить по той цене и нигде уже в другом месте. РУКОВОДСТВО, ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ! Если не думаете везти товар, то... Читать отзыв Делала заказ 25.11.2021 на две штуки Электрическая зубная щётка Oral-B D100 Vitality Sensi Ultrathin. Была приятная цена в черную пятницу. Как итог, черная пятница прошла, а товара в наличии нет и не будет. И теперь и не тут нельзя купить по той цене и нигде уже в другом месте. РУКОВОДСТВО, ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ! Если не думаете везти товар, то убирайте его с сайта - не вводите людей в заблуждение!
Доброго дня, Євгеніє! Ми вдячні Вам за доречне зауваження щодо нашого сервісу. Обов'язково передамо цю рекомендацію на розгляд керівництву, щоб стати краще для Вас! Хочемо перепросити за таку неприємну ситуацію. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення і ми зробимо все можливе, щоб подарувати Вам посмішку!)
Замовила посилку тиждень тому, оплатила повністю. Запитала чи відправили відповіли, що так, уточнили адресу, чекаю. Через п'ять днів прошу щоб скинули номер посилки, бо щось довго йде. Кажуть посилку відправили чекаємо на номер Замовила посилку тиждень тому, оплатила повністю. Запитала чи відправили відповіли, що так, уточнили адресу, чекаю. Через п'ять днів прошу щоб скинули номер посилки, бо щось довго йде. Кажуть посилку відправили чекаємо на номер
Доброго дня! Приносимо свої найщиріші вибачення, за те, що не виправдали Ваших очікувань! Наразі у період" Чорної п'ятниці" дійсно спостерігається певна затримка відправлень, адже саме зараз бажані товари можна придбати за найпривабливішими цінами у році. Ми працюємо, не покладаючи рук, щоб усі посилки якнайшвидше порадували своїх замовників. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми могли з'ясувати усі деталі та наш менеджер зв'язався з Вами для вирішення ситуації
Мой заказ должны были отправить в пятницу вечером. Сегодня ночь субботы заказ ещё не отправлен. Как будто делать нечего с малышом, ещё подстраивать логистику дня под доставку, хотя если бы магазин был нормальный, забрала бы с новой почты заказ вместе с остальными заказами ещё днём.служба поддержки обещала перезвонить, звонка так и не дождалась. Мой заказ должны были отправить в пятницу вечером. Сегодня ночь субботы заказ ещё не отправлен. Как будто делать нечего с малышом, ещё подстраивать логистику дня под доставку, хотя если бы магазин был нормальный, забрала бы с новой почты заказ вместе с остальными заказами ещё днём.служба поддержки обещала перезвонить, звонка так и не дождалась.
Доброго дня! Щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок. Прийміть наші вибачення за цю ситуацію. Ми завжди хочемо, щоб Ви були задоволені нашим сервісом та отримували виключно приємні враження від покупок. З оператором вже було проведено бесіду для уникнення подібних ситуацій у подальшому. Сподіваємось, що наступного разу зможемо подарувати Вам посмішку та позитивні емоції!
Ужасная доставка!!! Никогда не приезжают в день доставки! Всегда переносят на день позже.Невозможно дозвониться до менеджеров. Невозможно заказать питание в срок. Столько жалоб на него Ужасная доставка!!! Никогда не приезжают в день доставки! Всегда переносят на день позже.Невозможно дозвониться до менеджеров. Невозможно заказать питание в срок. Столько жалоб на него
Доброго дня! Знаємо, що на даний момент наша кур'єрська доставка має значні недоліки. Ми працюємо не покладаючи рук, щоб виправити всі недосконалості нашого сервісу і не розчаровувати Вас в подальшому ❤️ Перепрошуємо за те, що не змогли подарувати позитивних емоцій від покупки і сподіваємось, що такого більше ніколи не повториться!
доставка приезжает спустя 1,5-2 суток. По три раза они мне шлют смс, что будет курьер в другое время, так как не успевает.Позвонила на горячую линию, сказали выяснят и перезвонят... в итоге некто не звонит. Нужно самой им звонить и требовать свой заказ доставка приезжает спустя 1,5-2 суток. По три раза они мне шлют смс, что будет курьер в другое время, так как не успевает.Позвонила на горячую линию, сказали выяснят и перезвонят... в итоге некто не звонит. Нужно самой им звонить и требовать свой заказ
Доброго дня, Ніко! Дійсно, знаємо про певні труднощі з доставками в цей час. Зовсім недавно запустили новий кур‘єрський додаток, який ще має певні баги і наші програмісти трудяться цілими днями, щоб виправити їх. Ми розраховуємо, що після виправлення всіх цих недоліків зможемо надати Вам ще кращий сервіс ніж був до цього. Приносимо наші найщиріші вибачення за те, що не виправдали Ваших очікувань і підвели Вас! Напишіть, будь ласка, номер Вашого замовлення і ми обов‘язково владнаємо цю ситуацію.
Просто жахливо. Зробила у даному магазині своє останнє замовлення. (а їх було чимало). Не цінуєте свого клієнта. Оператор колцентру замість того, щоб допомогти у вирішенні проблеми, спілкується у стилі "самдурак", і, звісно, винною у всьому є нова пошта. Очікую своє останнє замовлення і нікому не рекомендуватиму мати із вами справу.п.с. Замовили вчора 18.08.21 близько 12 год. товар, відправка повинна... Читать отзыв Просто жахливо. Зробила у даному магазині своє останнє замовлення. (а їх було чимало). Не цінуєте свого клієнта. Оператор колцентру замість того, щоб допомогти у вирішенні проблеми, спілкується у стилі "самдурак", і, звісно, винною у всьому є нова пошта. Очікую своє останнє замовлення і нікому не рекомендуватиму мати із вами справу.п.с. Замовили вчора 18.08.21 близько 12 год. товар, відправка повинна була бути протягом 12 годин. Зараз 18.15 год 19.08.21 і нова пошта досі не отримала моє замовлення. І ніякого зворотнього зв'язку.
Приносимо наші найщиріші вибачення за цей неприємний випадок! Напишіть нам, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми могли з'ясувати ситуацію і допомогти в її вирішенні.
На сайті було написано: "Відправимо протягом 12 годин". Ок. Я сплатив за товар о 01:56 21 липня. Мали відправити 21 липня не пізніше 13:56! Нині вже 22 липня 14:00! Минуло більше 1 доби й товар досі не відправлено. 5 операторів професійно годують обіцянками, які не варті й рваного венесульського болівара!Ну й крім того, перший оператор зателефонувала і й урочисто... Читать отзыв На сайті було написано: "Відправимо протягом 12 годин". Ок. Я сплатив за товар о 01:56 21 липня. Мали відправити 21 липня не пізніше 13:56! Нині вже 22 липня 14:00! Минуло більше 1 доби й товар досі не відправлено. 5 операторів професійно годують обіцянками, які не варті й рваного венесульського болівара!Ну й крім того, перший оператор зателефонувала і й урочисто повідомила: - Вам в подарунок від компанії очіщувач пральних машин від накипу 500мг, але ми не можемо вам його відправити, бо вони скінчилися. Питання: навіщо ви говорите про якісь неіснуючі подарунки? Я просто хочу забрати своє кляте замовлення і все!Українську версію сайту складав якийсь клятий військовополонений москаль, якого перед тим сильно били по голові, бо я інакше не можу пояснити,як можна написати статус замовлення українською мовою "в рАботі"???? Може варто написати "в обробці? Інтернет-крамниці Pumpik з 1991 року - себто з часу проголошення Незалежності України не вистачило часу вивчити мову країни, де вони мешкають.
Достоинства:
Жодного
Недостатки:
Безліч! Українська мова на сайті кульгає, й відкривається першою російська версія! Якого дідька? МИ В УКРАЇНІ,а не в Росії. В нас війна з РФ,а ви її мову ставите першою на сайті???
Доброго дня, Міку! Ми дуже вдячні Вам за слушні зауваження і цінуємо Ваші поради. Недоліки оформлення особистого кабінету будуть усунені найближчим часом. З приводу затримки відправлення, приносимо наші найщиріші вибачення так як сталась технічна помилка. Ми розуміємо, що це повністю наша провина і зробимо все можливе, щоб уникнути таких неприємних ситуацій в майбутньому. Дякуємо Вам за приділену увагу та можливість діалогу. Безумовно, ми дуже турбуємося, коли наші клієнти незадоволені сервісом, адже наше завдання - дарувати тільки радість. Прийміть наші вибачення і подяку за те, що не мовчите про проблеми і робите нас краще! Наш менеджер додатково зв'яжеться з Вами ✿
Уже багато років користуюсь цим магазином. Двоє діточок ростимо з Пампіком. І найбільше, що може потішити - це чуйність операторів і швидке рішення будь-яких питань. Не підійшов розмір бодіку - зробили обмін на наступний же день. Кур'єр, що зазвичай за нашою адресою доставляє знає, що малюки сплать, дзонить на телефон, а не у двері. Асортимент товарів вражає. Дякую! Уже багато років користуюсь цим магазином. Двоє діточок ростимо з Пампіком. І найбільше, що може потішити - це чуйність операторів і швидке рішення будь-яких питань. Не підійшов розмір бодіку - зробили обмін на наступний же день. Кур'єр, що зазвичай за нашою адресою доставляє знає, що малюки сплать, дзонить на телефон, а не у двері. Асортимент товарів вражає. Дякую!
Курьер обманул на сдаче при том что видел что я с 3 детьми. когда дома пересчитала сдачу не отдал еще 200 грн.Компания отморозилась...Очень неприятно и жаль, что есть такие люди, но как говорится пусть им эти деньги на пользу пойдут. Курьер обманул на сдаче при том что видел что я с 3 детьми. когда дома пересчитала сдачу не отдал еще 200 грн.Компания отморозилась...Очень неприятно и жаль, что есть такие люди, но как говорится пусть им эти деньги на пользу пойдут.
Доброго дня, Тетяно! Нам дуже шкода, що стався такий інцидент( Приносимо наші щирі вибачення за таку помилку з нашої сторони. Дякуємо, що повідомили нам про це, адже завдяки Вам ми стаємо краще! У нас працюють добросовісні люди і ми дуже дорожимо нашою репутацією, тому, скоріше за все, така ситуація сталась абсолютно випадково. Напишіть, будь ласка, нам номер Вашого замовлення і наші менеджери зателефонують Вам для владнання цієї ситуації!
Категорически не рекомендую этот магазин, 06.02.21 привезли заказанный нами товар, полотенце для новорождённого было не качественное (с него сыпалось как с дешовой китайской продукции), на следующий день приехал курьер и забрал некачественный товар и сказали что деньги вернут 3-5 дней, подождали неделю - денег нету, поинтересовались - попросили полные реквизиты, отправили. И вот уже 06.03.21 денег нет, на каждый запрос... Читать отзыв Категорически не рекомендую этот магазин, 06.02.21 привезли заказанный нами товар, полотенце для новорождённого было не качественное (с него сыпалось как с дешовой китайской продукции), на следующий день приехал курьер и забрал некачественный товар и сказали что деньги вернут 3-5 дней, подождали неделю - денег нету, поинтересовались - попросили полные реквизиты, отправили. И вот уже 06.03.21 денег нет, на каждый запрос только обещания. Мало того что некачественный товар продают, так ещё и действия аферестического характера "на лицо". згорнути
Замість комунікації труть коменти на сторінці.Жодного разу не доставили товар вчасно.А минулого разу дотягнули до "дня орієнтовної доставки" та відминили замовлення. Ганьба. Замість комунікації труть коменти на сторінці.Жодного разу не доставили товар вчасно.А минулого разу дотягнули до "дня орієнтовної доставки" та відминили замовлення. Ганьба.
Олег, доброго дня. Нам дуже шкода, що трапилась така ситуація. Напишіть, буль-ласка, ваш номер телефону, щоб ми могли оперативно вирішити вашу ситуацію.
Ни разу не заходила на этот сайт, тем более, не подписывалась на рассылку. Но она мне постоянно приходит и отписаться от нее невозможно - выбираешь причину отказа от рассылки, а кнопка отписаться не работает. Это многое говорит о магазине, о его маркетинговых методах работы. Ни разу не заходила на этот сайт, тем более, не подписывалась на рассылку. Но она мне постоянно приходит и отписаться от нее невозможно - выбираешь причину отказа от рассылки, а кнопка отписаться не работает. Это многое говорит о магазине, о его маркетинговых методах работы.
Добрый день. Нам очень не приятно, что произошла такая ситуация. Напишите, пожалуйста, ваш номер телефона и электронную почту, чтоб мы могли исправить ситуацию.
Обман на акциях сначала не идёт скидка на вторую единицу в итоге завышена цена на товар по факту получения без второй единицы последнее время работа магазина не устраивает была постоянным клиентом заказывать больше не буду получала перед етим детские колготки такое чуство что их кто то уже носил (((Нету обратной связи не рекомендую Обман на акциях сначала не идёт скидка на вторую единицу в итоге завышена цена на товар по факту получения без второй единицы последнее время работа магазина не устраивает была постоянным клиентом заказывать больше не буду получала перед етим детские колготки такое чуство что их кто то уже носил (((Нету обратной связи не рекомендую
Добрый день, Валентина. Нам очень жаль, что у вас сложилось такое мнение о нашем магазине. Напишите, пожалуйста, ваш номер заказа, чтоб мы могли с вами связаться и решить вопрос. Спасибо за дельный отзыв.
Здравствуйте.Обслуживание магазином довольна.Делаю заказы напротяжении двух лет.Питания и памперсов для ребенка.Не подводили,да и приятные подарочки получаю к заказу.Спасибо.Рекомендую! Здравствуйте.Обслуживание магазином довольна.Делаю заказы напротяжении двух лет.Питания и памперсов для ребенка.Не подводили,да и приятные подарочки получаю к заказу.Спасибо.Рекомендую!
Решила принять участие в"акции" Депозит Pampers. Доя этого нужно было оплатить 299 грн и после этого можно с этого счета оплачивать покупку подгузников, но не больше 99 грн за раз. Срок действия акции 90 дней. Я наверно один из немногих покупателей которые читают правила акций и правила сайта. В правилах данной акции ни слова не было указанно о том что... Читать отзыв Решила принять участие в"акции" Депозит Pampers. Доя этого нужно было оплатить 299 грн и после этого можно с этого счета оплачивать покупку подгузников, но не больше 99 грн за раз. Срок действия акции 90 дней. Я наверно один из немногих покупателей которые читают правила акций и правила сайта. В правилах данной акции ни слова не было указанно о том что в случае остатка средств на счету по окончанию акции вернуть их будет нельзя.И вот покупаю я там подгузники оплачиваю 99 грн с депозита, остаток на нем 200 грн. Потом я не пользуюсь данным депозитов так как не нуждались в покупке подгузников. И вот сегодня захожу на сайт и вижу что акция закончилась, думаю ну значит нужно написать и вернуть деньги так как по окончанию акции использовать эти средства нельзя (это в правилах указанно), пишу в службу поддержки и оператор мне говорит что возврат невозможен. Я говорю где это написано? Оператор ссылается на пункт 2.4. Участник имеет право отказаться от участия в программе лояльности “Депозит Pampers” в любое время. Для этого нужно позвонить по номеру Горячей линии: (044) 232-97-73 и сообщить оператору следующую информацию: ФИО, номер телефона, е-мейл, адрес проживания, а также подтвердить в устной форме свое желание отказаться от участия в программе лояльности “Депозит Pampers”. В таком случае членство Участника в программе лояльности “Депозит Pampers” прекращается с момента получения сообщения Участником от оператора Горячей линии и Участник теряет все права . При этом:2.4.1. если памперсы уже покупались, то остаток зачисленных на Депозит средств сгорает2.4.2. если покупок не было, стоимость депозита полностью возвращаетсяЯ говорю эти правила касаются только отказа от участия, но не касаются окончания акции, а оператор продолжает доказывать обратное. К сожалению данная ситуация испортила моё впечатление о сайте в целом.
Доброе утро, Юлия!Нам очень жаль, что сложилась такая неприятная ситуация с депозитом Pampers.Согласно п. 5.3 Официальных правил программы лояльности«Депозит Pampers» после окончания срока действия “Депозита Pampers“ все преимущества аннулируются, остаток средств на персональном счету аннулируется и не подлежат дальнейшему использованию.Таким образом, средства на вашем персональном счету были аннулированы (т.е. обнулены) и вернуть их нет возможности.Более подробно ознакомится с условиями программы лояльности Депозит Pampers вы можете перейдя по ссылке: https://docs.google.com/document/d/1a0bqwWPQ5l-fOi43BBLhkPkZuj_tbDRbyddNmlbrf9E/edit
Заказываю товары уже 2 года и уже привыкла к тому что менеджеры не предупреждают о переносе доставки , не знают о товаре ничего кроме написанного на сайте , говорят что нет в магазине товаров которых на самом деле в ассортименте и наличии . Но в этот раз просто обидно стало , отношение вообще похабное . Сделала заказ 17.04 и потом... Читать отзыв Заказываю товары уже 2 года и уже привыкла к тому что менеджеры не предупреждают о переносе доставки , не знают о товаре ничего кроме написанного на сайте , говорят что нет в магазине товаров которых на самом деле в ассортименте и наличии . Но в этот раз просто обидно стало , отношение вообще похабное . Сделала заказ 17.04 и потом еще один и попросила их объединить, зная магазин перезвонила на следующий день и уточнила всели впорядке мне скозали да и доставка будет 20.04 на сайте не в наличии были детские мячи и я спросила сколько их ждать на что мне предложили их в наличии , я попросила добавить 1 к существующему заказу мне сказали что так не получится , а будет отдельный заказ с бесплатной доставкой и привезут все вместе , Я попросила отнять бонусы до круглой суммы . Мне пришло сообщение что заказ будет доставлен 20.04 с платной доставкой и без вычета бонусов, на следующий день я опять перезвонила и вроде как девушка все исправила. Итог 20.04 доставки не было и никто не предупредил как всегда хотя я дополнительно у менеджера уточнила и мне подтвардили доставку 20.04 , заказ привезли 21.04 бонусы не списали в чеке , а по факту их отняли с и доставку платную поставили . Я несколько раз сама звонила и коректировала ошибки менеджера и не помогло . Позвонила в магазин мне пообещали все решить и перезвонить , но не перезвонил никто и я опять позвонила и опять сказали что через 5 мин свяжутся и тишина. Очень свинское отношение к клиентам я такого еще ни где не видела!
Добрый день, Екатерина!Извините, пожалуйста, что вовремя не доставили заказ и не выполнили то, что пообещали. Сегодня с вами связался наш менеджер для урегулирования вопроса. Будем стараться в будущем не допускать подобных ошибок.
Не первый раз заказывали. Но этот был последним. Оплатили заказ, что подтверждено платежкой из банка, но бухгалтерия и операторы твердят "денег не поступало". Хм. Очень странно. Сегодня спросила, будет ли наконец мне мой заказ отправлен, отчёт ли, что доставят. Приезжает курьер, вручает нам товар и просит его ОПЛАТИТЬ!! Не первый раз заказывали. Но этот был последним. Оплатили заказ, что подтверждено платежкой из банка, но бухгалтерия и операторы твердят "денег не поступало". Хм. Очень странно. Сегодня спросила, будет ли наконец мне мой заказ отправлен, отчёт ли, что доставят. Приезжает курьер, вручает нам товар и просит его ОПЛАТИТЬ!!
Добрый день!Спасибо за ваш отзыв. Извините, пожалуйста, что доставили вам неудобства и оставили негативные впечатления от покупки.Если вас не затруднит, пожалуйста, сообщите номер вашего заказа, чтобы мы могли разобраться в сложившейся ситуации. Заранее благодарен за обратную связь.Александр Матвеев| Эксперт по клиентскому сервисуЗабочусь об интересах клиентов в Pampik c 2017 года044 237 13 57 | customercare@pampik.com | Skype: pampik.com
Сделала заказ неделю назад. Вечером перезвонили и сказали, что некоторого товара нет в наличии и он будет 26 марта. Я уточнила, точно ли 26 прибудет весь товар. Мне ответили что да.Я согласилась подождать.Сегодня позвонила,уточнила если мои товары в наличии и будет ли отправка. Мне ответили что половина товара есть половина нет. Я спросила долго ли мне тогда ещё ждать мой... Читать отзыв Сделала заказ неделю назад. Вечером перезвонили и сказали, что некоторого товара нет в наличии и он будет 26 марта. Я уточнила, точно ли 26 прибудет весь товар. Мне ответили что да.Я согласилась подождать.Сегодня позвонила,уточнила если мои товары в наличии и будет ли отправка. Мне ответили что половина товара есть половина нет. Я спросила долго ли мне тогда ещё ждать мой заказ,даже без наличия каши. Мне ответили в течение 5 дней, поэтому я была несказанно счастлива Так как уже и так прошла неделя. Заказ отменила, так как ребёнку уже сейчас нужны каши памперсы и салфетки и так далее. Я понимаю, что сейчас службы доставки работает на износ. Ну и так прошла уже неделя. Спасибо, Вам, pampik. Мой ребенок остался "сыт".Не можете гарантировать товар-не говорите, что его привезут.
Добрый день, Виктория!Мне очень жаль, что случилась такая ситуация с вашим заказом. К сожалению, из-за карантина, у нас начались задержки в поставке товаров и соответственно в их отгрузке.Извините, пожалуйста, что подвели вас и не отправили вовремя заказ.Александр Матвеев| Эксперт по клиентскому сервису Забочусь об интересах клиентов в Pampik c 2017 года044 237 13 57 | customercare@pampik.com | Skype: pampik.com
Нашей малышке 6 месяцев и с самого рождения я пользуюсь доставкой детских товаров с сайта pampik.ua. Заказываю все - подгузники, посуду, средства для купания, химию и многое другое. Ни разу Пампик меня не подвёл ни с доставкой, ни с качеством предоставляемой продукции. А ещё есть очень приятная бонусная программа - за каждую гривну заказа начисляется 1 пампик, насобирав достаточное количество... Читать отзыв Нашей малышке 6 месяцев и с самого рождения я пользуюсь доставкой детских товаров с сайта pampik.ua. Заказываю все - подгузники, посуду, средства для купания, химию и многое другое. Ни разу Пампик меня не подвёл ни с доставкой, ни с качеством предоставляемой продукции. А ещё есть очень приятная бонусная программа - за каждую гривну заказа начисляется 1 пампик, насобирав достаточное количество можно ими рассчитаться.
Катерина, спасибо! Очень приятно, рада, что наш сервис радует вас!Елена РодионцеваРуководитель отдела клиентского сервисаЗабочусь об интересах клиентов в Pampik с 2018 года(044)237-13-57 customercare@pampik.com
Пользуюсь уже год, с момента рождения ребёнка. Большой ассортимент, постоянные скидки и акции, товар качественный, быстрая доставка. Очень клиенториентированные ребята. За клиентов держаться, заманиваются плюшками ;)) молодцы. Очень рекомендую Пользуюсь уже год, с момента рождения ребёнка. Большой ассортимент, постоянные скидки и акции, товар качественный, быстрая доставка. Очень клиенториентированные ребята. За клиентов держаться, заманиваются плюшками ;)) молодцы. Очень рекомендую
Мария, большое спасибо за приятные слова! С уважением, Елена Родионцева | Специалист по клиентскому опыту tel: (044)237-13-57 | Email: customercare@pampik.com