Доброго дня. Я як покупець вашого магазину, хочу сказати, що була неприємно вражена ситуацією свідком якої я стала. Була з дитиною на Дні Народженні, спочатку купила імениниці подарунок, потім пообіцяла, своїй дитині, що ми після святкувань зайдемо і купимо іграшку їй.Це було десь о 12 годині, повернулися в магазин ми об 17.В магазині 3 каси, черг в принципі... Читать отзыв Доброго дня. Я як покупець вашого магазину, хочу сказати, що була неприємно вражена ситуацією свідком якої я стала. Була з дитиною на Дні Народженні, спочатку купила імениниці подарунок, потім пообіцяла, своїй дитині, що ми після святкувань зайдемо і купимо іграшку їй.Це було десь о 12 годині, повернулися в магазин ми об 17.В магазині 3 каси, черг в принципі не повинно бути, але я наблюдала таку картину:Що вранці коли ми купували іграшку, що ввечері за однією із кас сидів чоловік з ноутбуком, який як розумію не є співробітником магазину, бо бейджа в нього не було, і він не був в уніформі, голосно розмовляв по телефону по своїм особистим справам, що явно заважало покупцям, створював черги, бо повноцінно працювали тільки 2 каси, а людей багато було, не дозволив касиру поставити табличку: каса не працює, коли їй треба було перерахуватися, вибачьте а коли їй це робити? Після роботи, ви будете це оплачувати як додаткову годину, напевно ж ні? Я ввважаю це неповага до працівника.Повітряні кульки які сують на кожному кроці, розумію що це не вина співробітників, а недолугого керівництва офісу, приберіть це, як і нав'язливу консультацію.ГОЛОВНЕ ВЕСЬ ЦЕЙ ЧАС ВІН СИДІВ НА СТІЛЬЦІ, ЯКИЙ СТОЯВ ОДИН НА КАСІ: ДІВЧАТА ВЕСЬ ДЕНЬ СТОЯЛИ НА НОГАХ, НЕ МАЛИ ЗМОГИ НАВІТЬ ПРИСІСТИ. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ РОЗУМІТИ?Один стілець для трьох людей, які працють і не мають змоги навіть сісти за день, я вже не кажу про похід в туалет, бо почула фразу від цього чоловіка: що Ви багато виходите?Ви серйозно? Ще будете рахувати скільки людина вийшла в туалет.ЦЕ ЖАХ І НЕПОДОБСТВО.Про нормальні умови праці для співробітників компанія Альфа Забава явно не знає, або їх не дотримується!!!!НАПИШУ НА ВАС СКАРГУ В ДЕРЖУПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ЗА БУЛІНГ ПРАЦІВНИКІВ І НЕДОТРИМАННЯ НОРМАЛЬНИХ УМОВ ПРАЦІ, бо почитала відгуки в інтернеті стосовно роботи в вашій компанії і була в шоці. Не хотіла б щоб моя дитина працювала в такій компанії.У мене створювалось враження що ця людина явно заважала всьому робочому процесу ніж допомагала.Взагалі за останні пів року зміни в компанії пішли в негативну сторону, бачу це через кількість вакансій які з'являються кожного місяця.Напевно це через те що нормальні співробітники звільняються і їх не цінують.А консультація була на найвищому рівні Рівер Мол як завжди дякую
Работа в сети «Альфа Забава / Будинок Іграшок» – это дно.Магазины довели до состояния гадюшников, зарплаты режут, отношение к людям – как к скоту. Когда офис приезжает в магазин – никто не здоровается, смотрят так, будто ты кусок мусора. Текучка страшная, и неудивительно: за всё существование сети впервые настолько открытое неуважение к сотрудникам.Сергей Прокопик – отдельная история. Оскорбляет... Читать отзыв Работа в сети «Альфа Забава / Будинок Іграшок» – это дно.Магазины довели до состояния гадюшников, зарплаты режут, отношение к людям – как к скоту. Когда офис приезжает в магазин – никто не здоровается, смотрят так, будто ты кусок мусора. Текучка страшная, и неудивительно: за всё существование сети впервые настолько открытое неуважение к сотрудникам.Сергей Прокопик – отдельная история. Оскорбляет продавцов, говорит в лицо, что у них «недовольные рожи», увольняет просто потому, что кто-то ему не понравился. При этом протягивает на должности «своих» друзей. Последний пример: человек, который даже ценники напечатать не умеет, за неделю стал региональным менеджером. Он открыто хамит, повышает голос и даже позволяет себе распускать руки. Это называется «карьерный рост по дружбе», а не по компетенции.Мария Назаренко (CEO) – вместо защиты персонала сама создаёт угрозы. Когда во время воздушной тревоги продавцы просят уйти в укрытие, она спокойно отвечает: «ничего страшного, скоро закончится» и задерживает людей на кассе. Вот такое «заботливое» отношение к персоналу.При этом в магазинах царит атмосфера страха: камеры следят за каждым шагом 24/7, за малейшее «не туда посмотрел» – выговор и публичное унижение. И всё это – за копейки, на которых компания экономит ещё сильнее, набирая студентов, лишь бы не платить нормальные зарплаты.А пока сотрудники терпят этот кошмар, офис сам пишет хвалебные отзывы в интернете, чтобы акционеры не знали, что сеть на самом деле развалена.Акционеры «Альфа Забава» – откройте глаза! Под руководством Сергея Прокопика и Марии Назаренко сеть разваливается и превращается в позор.
❌ Отзыв о работе в «Будинок іграшок»1. Массовые увольненияС приходом нового руководства начались массовые увольнения. Убирают даже тех, кто проработал в компании по 10 и более лет, поднимал магазины и фактически держал бренд на себе. Таких людей просто выдавливают без стыда и совести.2. Зарплаты и условияЗарплаты урезали, премии сократили, при этом работы стало в разы больше.... Читать отзыв ❌ Отзыв о работе в «Будинок іграшок»1. Массовые увольненияС приходом нового руководства начались массовые увольнения. Убирают даже тех, кто проработал в компании по 10 и более лет, поднимал магазины и фактически держал бренд на себе. Таких людей просто выдавливают без стыда и совести.2. Зарплаты и условияЗарплаты урезали, премии сократили, при этом работы стало в разы больше. Персонала в магазинах катастрофически не хватает, но вместо того, чтобы решать проблему, в офисе плодят непонятные «левые» вакансии.3. Унизительное отношениеГлавный “герой” — Сергей Прокопик из офиса. Позволяет себе хамить, унижать сотрудников и угрожать увольнением просто потому, что «не нравишься лично ему». Формулировки для увольнения абсурдные: «старое приевшееся лицо», «недовольный вид», «не улыбаешься». При этом всем прекрасно известно, что люди иногда приходят на работу после бессонных ночей из-за обстрелов.4. Обеденный перерыв = фикцияПо закону у сотрудника есть час обеда, но здесь он либо сокращён, либо отсутствует вовсе. Если руководство из офиса приехало в магазин, можно забыть о перерыве — ешь ты или нет, никого не волнует, главное чтобы ты “пахал”.5. Камеры и давление 24/7Сотрудников круглосуточно контролируют по камерам. На следующий день тебя могут вызвать и устроить разборку из-за того, что ты пару минут постоял без дела или вышел в туалет. Любое человеческое действие превращается в «повод для выговора».6. Студенты вместо опытных сотрудниковВместо того чтобы ценить опытных работников, компания делает ставку на студентов: хотят набирать дешёвую рабочую силу и экономить на оплате труда. А то, что магазины держались на людях с опытом и знаниями, руководство даже не учитывает.7. Атмосфера страха и униженияКоллектив доведён до стресса и выгорания. Люди работают под постоянным давлением, живут в страхе потерять работу из-за «не того взгляда» или «лишней минуты отдыха».ИТОГКомпания деградировала с приходом нового руководства. Уважение к людям отсутствует, условия труда — унизительные, перспективы нулевые.👉 Если цените себя, свои нервы и здоровье — обходите «Будинок іграшок» десятой дорогой.
Хочу застерегти хто захочете піти сюди працювати Не йдітьРаніше це була компанія в якій хотілось працювати - зараз фірма в якій за тобою слідкують по камерам кожної хвилини, кучу товару який приходить тобі треба рознести паралельно пррконсультувати, а і ще зробити переоцінку, якщо 2 людей на зміні і ти фізично не встигаєш проконсультувати всіх бо один в залі один... Читать отзыв Хочу застерегти хто захочете піти сюди працювати Не йдітьРаніше це була компанія в якій хотілось працювати - зараз фірма в якій за тобою слідкують по камерам кожної хвилини, кучу товару який приходить тобі треба рознести паралельно пррконсультувати, а і ще зробити переоцінку, якщо 2 людей на зміні і ти фізично не встигаєш проконсультувати всіх бо один в залі один на касі то скарга. Доплати касирам прибрали, зп зменшили під типом збільшення ставки за годину на 10 грн при тому %від виконання плану зменшили, а годин на які розподіляється премія збільшили. Короче поацюш як коняка дома мало буваєш а получаєш наьагато меньше, ніж отримував.Боюся представити що буде на Новий Рік. Пахати будеш 200 годин а получиш копійки.Жаль працівників які залишились, і жаль що компанію розвалюють
Погоджуюсь з іншими відгукамиВиконує всю роботу - прибиральник охоронець консультант, хоч посада в тебе касир торговельного залу. Вище ееріаництво зневажливо ставиться до персоналу, стежать покамерам як за в'язнями, неможна багато разів виходити -скарга, не підійшов до клієнта по 150 раз скарга, не встиг зробити переоцінку 100 листків бо тривога або поставка скарга, не з тією ціною прийшов товар з... Читать отзыв Погоджуюсь з іншими відгукамиВиконує всю роботу - прибиральник охоронець консультант, хоч посада в тебе касир торговельного залу. Вище ееріаництво зневажливо ставиться до персоналу, стежать покамерам як за в'язнями, неможна багато разів виходити -скарга, не підійшов до клієнта по 150 раз скарга, не встиг зробити переоцінку 100 листків бо тривога або поставка скарга, не з тією ціною прийшов товар з рц скарга.Немождивл поацювати плани неральні на низький сезон, магазин не зробив план в слідуючому місяці ставлять ще більше щоб взагалі платити копійки - і це у розпал війни сором та ганьба галогову на Вас наслати та держуправління з питань праці
Сьогодні 8 серпня 2025 року я відвідав Будинок Іграшок, являюсь вашим постійним клієнтом. Хочу відзначити, що консультанти завжди підходять, вітаються з усмішкою та допомагають у виборі товару. Атмосфера в залі була приємною, і я був задоволений обслуговуванням.Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант... Читать отзыв Сьогодні 8 серпня 2025 року я відвідав Будинок Іграшок, являюсь вашим постійним клієнтом. Хочу відзначити, що консультанти завжди підходять, вітаються з усмішкою та допомагають у виборі товару. Атмосфера в залі була приємною, і я був задоволений обслуговуванням.Проте, на жаль, була одна неприємна ситуація. Я запитав одного з консультантів, хто має право так з вами спілкуватися, нащо мені консультант відповів, що це нове керівництво у нас в мережі таке. Звати наче Сергій. Його поведінка здалася мені неприйнятною: він розмовляв по телефону, робив зауваження консультантам у присутності клієнтів, при цьому створювалося враження, що він сам перебуває у неадекватному стані. Його манера спілкування виглядала нахабною та непрофесійною.Прошу звернути увагу на цю ситуацію та вжити відповідних заходів, адже такі дії псують репутацію магазину та нівелюють старання інших чудових працівників.
Раніше «Будинок іграшок» був гідною компанією з професійними співробітниками в якій було бажання працювати та розвиватись. Але після приходу нового керівництва ситуація різко погіршилась. Нове керівництво почало масово звільняти досвідчених та відданих працівників, замінюючи їх на людей з компанії Comfy, які, судячи з їхніх дій, не мають належної компетенції для своїх посад.Найгірше, що це супроводжується систематичним цькуванням підлеглих, чого... Читать отзыв Раніше «Будинок іграшок» був гідною компанією з професійними співробітниками в якій було бажання працювати та розвиватись. Але після приходу нового керівництва ситуація різко погіршилась. Нове керівництво почало масово звільняти досвідчених та відданих працівників, замінюючи їх на людей з компанії Comfy, які, судячи з їхніх дій, не мають належної компетенції для своїх посад.Найгірше, що це супроводжується систематичним цькуванням підлеглих, чого керівник взагалі не має права робити. Атмосфера в колективі зіпсувалась до неможливості, а компанія фактично «гниє зсередини». Людей, які приносили прибуток і розвивали мережу, звільнили, а їх місця зайняли ті, хто вже встиг «поховати» Comfy і тепер робить те саме тут.Ставлення офісу до працівників магазинів жахливе: впроваджуються безглузді, абсолютно непотрібні правила, які лише ускладнюють роботу. Як кажуть, «чим безглуздіші закони тим ближче крах імперії». Дуже сумно бачити, як колись сильна компанія стрімко йде до свого кінця через некомпетентність керівництва.
Була у Оушен плазі проїздом з дитиною, то заглянула в Будинок Іграшок, була свідком як напевно якийсь керівник з офісу заставляв працівників посміхаттся, і питав чому Ви такі сумні, не підходите до людей, хоча консультанти підходили, чому стоїте групами, не роздаєте кульки, ходите повільно, це було виглядало зверхньо з насмішкою.Ці запитання виглядають як приниження бо це було після... Читать отзыв Була у Оушен плазі проїздом з дитиною, то заглянула в Будинок Іграшок, була свідком як напевно якийсь керівник з офісу заставляв працівників посміхаттся, і питав чому Ви такі сумні, не підходите до людей, хоча консультанти підходили, чому стоїте групами, не роздаєте кульки, ходите повільно, це було виглядало зверхньо з насмішкою.Ці запитання виглядають як приниження бо це було після чергового обстрілу Києва, де загинули діти, дуже бахкало працівники не спали, добре що ніхто зі співробітників не постраждав всі цілі.Виглядало ніби вони прийшли не на роботу, а у концтабір, де не можна сидіти, стояти, вийти відповісти на телефоний дзвінок, бо мало, що в країні війна може всяке бути, не збиратись групами, скоро напевно забороните в туалет ходити, або рахувати будете скільки раз вийшов.Я як мама дитини чесно була в шоці, мені прикро і жалко що ваші найкращі працівники працюють в компанії, яка їх не цінує, принижує- взагалі все це виглядає як булінг керіаництва офісу щодо підлеглих. Прошу головне керівництво компанії звернути увагу як деякі працівники офісу спілкуються зі співробітниками, чоловіка не помиляюсь звали Сергій.
❌ Разочарование после многих лет работы. Не советую.1. После смены генерального директора всё резко ухудшилосьС приходом нового гендиректора началась полная дестабилизация. Вместо конструктивных изменений в компанию пришли её знакомые/«новая команда», которые начали перекраивать всё под себя, не разбираясь в рабочих процессах.Уважения к продавцам — нулевое. Атмосфера стала токсичной, люди начали увольняться один за другим.2. Продавцов считают... Читать отзыв ❌ Разочарование после многих лет работы. Не советую. 1. После смены генерального директора всё резко ухудшилосьС приходом нового гендиректора началась полная дестабилизация. Вместо конструктивных изменений в компанию пришли её знакомые/«новая команда», которые начали перекраивать всё под себя, не разбираясь в рабочих процессах.Уважения к продавцам — нулевое. Атмосфера стала токсичной, люди начали увольняться один за другим.2. Продавцов считают обслуживающим персоналом без права голоса•Руководство при визитах в магазины не здоровается, не обращает внимания на сотрудников.Обещанная индексация зарплаты превратилась в её сокращение.Обязанности увеличились, а нагрузка стала чрезмерной.3. Унизительные обязанности• Даже раздача шаров детям регламентирована: только на коленях и с «разрешением» от ребёнка — иначе выговор.Вместо доверия — тотальный контроль, камеры, фиксация каждого движения. 4.Постоянные переоценки — с перегрузкой и абсурдными требованиями•Переоценка проводится два раза в неделю а но бывает и чаще по 50 страниц минимум и это на один день а бывает и по 100, вручную и на корточках.Если не уложился «в час» (как требует новая команда, абсолютно не понимающая реальных условий) — получаешь выговор но плюс ко всему этому ты должен не пропустить ни одного человека ходить за ним по пятам и при этом разносить товар который приезжает тоже по 120 ящиков размером с письменный стол.Никакого понимания, что это физически тяжело и требует времени. 5. Давление через камеры и слежку.Даже если клиент отказался от помощи, продавец обязан стоять рядом и “наблюдать”.Если по камере видно, что ты этого не делаешь — вызов, выговор и угроза увольнения.Людей фотографируют издалека «подставные посетители», а потом предъявляют эти фото как “доказательство бездействия”. 6. График — бесчеловечный.Люди работают без нормального отдыха, почти не бывают дома.Постоянная усталость, выгорание, ухудшение здоровья.Если заболеешь или попросишь передышку (умри )— это воспринимается в штыки. 7. Всё, что строилось годами — разрушеноРаньше была слаженная команда, нормальные отношения, мотивация. Сейчас — постоянные увольнения, сломанные сотрудники и страх.Старые сотрудники либо ушли, либо готовятся уйти. Новые долго не задерживаются.8. Вывод📌 В хорошей компании не бывает десятков открытых вакансий постоянно.📌 Здесь текучка жуткая, и причина — в неадекватном руководстве, отсутствии уважения и нормальных условий.👉 Не советую связываться с этой компанией. Сбережёте нервы, здоровье и достоинство.
Після зміни керівництва все пішло в погану сторону.Працюю в мережі вже 5 років. Було всяке, але вперше за цей час виникло бажання звільнитися.1. Йшов на посаду касира, тепер я повинен гарно консультувати в залі( до цього я те ж виходив в зал, консультував коли треба була поміч), доплату за касира прибрали 800грн, щоб Ви їми вдавилися. Витирати кожен... Читать отзыв Після зміни керівництва все пішло в погану сторону.Працюю в мережі вже 5 років. Було всяке, але вперше за цей час виникло бажання звільнитися.1. Йшов на посаду касира, тепер я повинен гарно консультувати в залі( до цього я те ж виходив в зал, консультував коли треба була поміч), доплату за касира прибрали 800грн, щоб Ви їми вдавилися. Витирати кожен тиждень пил ( прибиральницю найміть для цього, це не комфі, де зняв 1телевізор і протер всю полку, це іграшки, де багато маленьких товарів) пильнувати, щоб нічого не вкрали( найміть охоронця на кожен магазин, як в офіс кожного тижня нових співробітників наймати, так це ок).Я не охоронець, не прибиральник, а касир, за це мені не доплачують, і за касира теж, при тому що я матеріально відповідальний.2. Урізання зп.Ви змінили ставку за годину, підняли на 10 грн, ви вважаєте це багато? Урізали % премії від виконання плану, при цьому збільшили кількість годин, на які премія поширюється. Ну да ж ми безсмертні поні, пахать можна без вихідних, похер на сім'ю, дітей, батьків особисте життя, Ти повинен жити на роботі, особливо на Новий рік, і получиш ти хер,бо плани нереальні ставят.А ще можуть безпідставно звільнити бо не виконав план та показники і насрать керівництву, що літом мало купують, бо немає школи, канікули, люди пороїзджалися.3. Зневажливе ставлення до працівників і їх умов праці.Брати телефон в руки неможна, але повинні читати чатикомпанії; Після обстрілу всю ніч, сидіння у бомбосховищі, дайбог на ранок вижив, і квартира ціла , то зауваження що не посміхаєтесь, і вправда чого б це, та неквапливо ходите по магазину.Поставили по 1 стільчику на каси.Людей на касі працює більше, сидіти на ньому неможна, бо прийде скарга, навіщо він тоді, щоб собі галочку поставити, чи що.В нормальних магазинах касири сидять, навіть в самих задрипаних.Ми працюємо по 8 годин на ногах, у всіх проблеми зі здоров'ям, особливо спиною та ногами від стоячої роботи, Ви хоч раз поцікавились , як це?Нам не можна сидіти навіть на 5хв. у відсутності покупців .Ні, вам похер, сидите в своїму офісу, в зручних кріслах з кондиціонерам, і думаєте, як би ще ускладнити життя співробітникам.Ви хоч раз допомогли матеріально сім'ям, у яких чоловіки на фронті, чи працівникам яких тцк забрало. Бронь собі в офісі всі поробили, так що на директорів навіть не вистачило.Подарунки на Новий рік хоч раз дітям співробітників подарували, 1 раз у 2024 році, ганбьа, дитячий магазин і за стільки років ніколи не дарував подарунки.Ви знецінюєте нашу працю, в облича посміхаєтесь, а потім Ви кажете, що ми ніякі через невиконання плану і показників, це для Вас важливіше за життя та здоров'я ваших працівників, ви на них чхати хотіли, побільше собі в офіс набрати людей, гарну зарплату їм дати, повідкривати нових магазинів, і похер, що в інші треба персонал, що після вашого приходу половина співробітників звільнилася, може із-за Вас.?Відношення до людей, як до речей.Багато років працюєте в компанії?Це погано, треба Вас звільнити, в інших компаніях цінують працівників, які довго працюють, у вас навпаки.Дохід компанії дощволяє платити рядовим співробітникам високу зарплату, Ви ж називаєте це оптимізацією доходів, урізаючи зп, найнявши кучу співробітників в офіс, нуда на простих людях можна економити.
Особливий привіт одній людині з офіс, який зневажливо ставиться до людей, як до речей може кричати на них, якщо Ви сказали, щось в розріз з його думкою, насміхатися. Ходити як криса, слухати, про що Ви говорите, як спілкуєтесь, чи підсилати лівих людей, потім вони все зливають в офіс. Відкрито ніколи не скаже що йому не подобається, він навіть не... Читать отзыв Особливий привіт одній людині з офіс, який зневажливо ставиться до людей, як до речей може кричати на них, якщо Ви сказали, щось в розріз з його думкою, насміхатися. Ходити як криса, слухати, про що Ви говорите, як спілкуєтесь, чи підсилати лівих людей, потім вони все зливають в офіс. Відкрито ніколи не скаже що йому не подобається, він навіть не знає асортименту компанії, особливостей позицінювання, того чи іншого продукту, специфіки магазину, ніяк не второпає, що асортимент магазинів може відрізнятися, в залежності, чи це магазин в трц, чи окремо стоячий магазин, тоді і нагрузка на персонал буде більша, і зп вони повині получати в рази більшу, бо коли приходить 300 коробок, треба все занести пропікати, прокліпсувати, рознести, проконсульиувати, розрахувати наклеїти ціники, зробити переоцінку, а якщо не встиг переклеїти клієнт вискаже кучу говна в твою стону, і похер що 50 сторінок переоцінки, ти ще повинен посміхатися, і все це після безсоної ночі, в якій ти вижив.Благо вже непрацюю у цій компанії
Плюси.× Платять вчасно "великі" гонорари, але є нюанс, він відповідає часовому відрізку 2020 року, а на дворі вже 2025р.× Офіційне працевлаштування, але є нюанс, не має медичної страховки, тобто як що у Вас на фоні нелюдського навантаження почнеться, наприклад, захворювання спини...спойлер ПРОБЛЕМИ ЗІ СПИНОЮ та НОГАМИ У ВАС БУДУТЬ, бо Вам не можна сидіти навіть на 5хв. у... Читать отзыв Плюси.× Платять вчасно "великі" гонорари, але є нюанс, він відповідає часовому відрізку 2020 року, а на дворі вже 2025р.× Офіційне працевлаштування, але є нюанс, не має медичної страховки, тобто як що у Вас на фоні нелюдського навантаження почнеться, наприклад, захворювання спини...спойлер ПРОБЛЕМИ ЗІ СПИНОЮ та НОГАМИ У ВАС БУДУТЬ, бо Вам не можна сидіти навіть на 5хв. у відсутності покупців чи задач в залі. Ваш максимум відпочинку це обід...Ви будете лікувати це своїми силами, компенсувати витрати найкраща мережа Будинок іграшок не буде.Мінуси.× Ви не маєте права брати телефон в руки, але повинні читати чати;× Після безперервного обстрілу тривалістю в цілу ніч, від керівництва Ви будете отримувати нарікання що не маєте усмішки на своєму обличчі, а ще неквапливо ходите по магазину;× Зниження ЗП, так так Ви не помилились в тому що прочитали. Не очікуйте що будете отримувати хорошу зарплатню;× Постійний тиск, кожного Божого дня, це зламає Вам бажання радіти життю і бачити в ньому сенс;× Знецінення праці, Ви круто продаєте - це Вам скажуть в обличчя, але згодом з головного офісу прийде лист на емейл в якому Ви нездара з поганими показниками. Це лицемірство жнищило моє ментальне здоров'я;× Фізичне навантаження за межею нормального, приклад, приїхала машина з товаром 20 коробок кожна по 20 - 25 кг. Ви маєте підняти і покласти на тачку, завести в магазин, зняти з тачки ці коробки, далі поставити товар на прихід, прийняти його, розставити на полиці паралельно консультувати покупців обов'язково ПОСМІХАТИСЬ. І таке навантаження майже кожного дня.× А ще окрема графа цього жаху Нове керівництво, що прийшло з Комфі. Дякую Вам від всього серця за зниження ЗП Ви НАЙ КРАЩІ!× Чи будуть Вас навчати користуватись засобами пожежогасіння звісно - Ні, як що Вам пощастить натрапити на гарного директора то він Вас і навчить;× Не має охоронця в магазині, тому Ваша безпека залежить від ласки Ісуса Христа та швидкості реакції служби охорон на тривожну кнопку.× Постійно змінюється колектив, бо ті хто приходять до нас працювати, не можуть витримати такого навантаження і зневажливого відношення та заробітньої плати; Як що Ви розглядає працевлаштуватись в цю компанію подумайте ТРИЧІ, бо в гарних компаніях не може бути відкрито десятки вакансійна протязі не одного року
Біля 18 років я клієнт цього магазину і сьогодні розчарувалась, хоч і дрібниця, але неприємно! У мене був промо код на знижку, але його відмовились застосовувати, називаючи якісь дивні причини. Мало того, що бонуси вже не діють, так ще і промо коди не приймають. Відпало будь яке бажання щось купувати тут! Біля 18 років я клієнт цього магазину і сьогодні розчарувалась, хоч і дрібниця, але неприємно! У мене був промо код на знижку, але його відмовились застосовувати, називаючи якісь дивні причини. Мало того, що бонуси вже не діють, так ще і промо коди не приймають. Відпало будь яке бажання щось купувати тут!
Максимально честный отзыв о компании Альфа-Забава а конкретно сеть магазинов Будинок Іграшок!Худшее место работы в моей жизни. Если вам дороги ваше здоровье, нервы и человеческое достоинство — бегите отсюда как можно дальше.После смены генерального директора начался настоящий беспредел. Новый руководитель притащила с собой всю “свиту” с прошлого места работы, и вместе они устроили здесь режим тотального контроля и... Читать отзыв Максимально честный отзыв о компании Альфа-Забава а конкретно сеть магазинов Будинок Іграшок!Худшее место работы в моей жизни. Если вам дороги ваше здоровье, нервы и человеческое достоинство — бегите отсюда как можно дальше.После смены генерального директора начался настоящий беспредел. Новый руководитель притащила с собой всю “свиту” с прошлого места работы, и вместе они устроили здесь режим тотального контроля и унижения. За сотрудниками следят, как за заключёнными: засекают, сколько минут ты провёл в туалете, сколько глотков воды сделал, где стоишь и на кого посмотрел.Обещания про повышение зарплаты — враньё. По факту зарплату урезали, и всё это выдают под соусом “реформ” и “оптимизации”. Деньги стали меньше, нагрузки — больше. Теперь ты и аниматор, и уборщик, и грузчик, и кассир в одном лице. Всё это без официальных доплат, просто “потому что надо”. Трудовой договор никто не соблюдает.Отношение к людям — как к вещам. Постоянное давление, угрозы, хамство со стороны “руководителей”, которые абсолютно не уважают своих подчинённых. Никакой благодарности, никакой поддержки, только требования и унижения.Самое страшное — это полное игнорирование безопасности. Во время воздушных тревог особенно вечером людям не разрешают раньше переодеваться и быть готовым покинуть магазин ,магазин не закрывается, нас заставляют продолжать работать и обслуживать людей.Людям плевать, что может прилететь ракета — главное, чтобы касса работала и ты был в форме.Такое поведение — прямое нарушение закона и человеческой морали. В этой компании человека за человека не считают. Здесь ломают людей, выжимают до капли и выбрасывают. Если вам дороги ваша психика, ваши права и ваша жизнь — даже не думайте сюда устраиваться.
Достоинства:
Коллектив
Недостатки:
Последние два месяца одни минуса!!!!это жесть просто
Вітаємо!Безпека команди — наш пріоритет і основа всіх рішень.Ми категорично заперечуємо порушення будь-яких норм і правил безпеки, це не припустимо.Нам здалось, що за цим повідомленням стоїть особистий конфлікт або певна образа.Ми відкриті до діалогу, готові поспілкуватись та розібратись у ситуації. Зверніться до нас, будь ласка, щоб розмова була конструктивною.
Обслуговування класс!А от умови праці для співробітників ні.Я вже багато років є вашим клієнтом, а Ви ніяк не можете забезпечити належні умови праці Вашим співробітникам.Стульчики на касах, щоб касири не стояли, комірник щоб дівчата не таскали важкі коробки ( офіс напевно броні собі 100% поробив, а для співробітників зась). Мене завжди консультував продавець Павло Ріаер Мол, прийшовши... Читать отзыв Обслуговування класс!А от умови праці для співробітників ні.Я вже багато років є вашим клієнтом, а Ви ніяк не можете забезпечити належні умови праці Вашим співробітникам.Стульчики на касах, щоб касири не стояли, комірник щоб дівчата не таскали важкі коробки ( офіс напевно броні собі 100% поробив, а для співробітників зась). Мене завжди консультував продавець Павло Ріаер Мол, прийшовши до магазину, виявилося, що його мобілізували - жаль, жаль що Ви не цінуєте своїх співробітників.У мене теж є бізнес, я завжди піклуюсь про своїх підлеглих, як про своїх дітей, а от Ви я бачу ні.
Я сьогодні вечері близько 10 години прийшла до магазину до мене так не хто не підійшов тому що вони були зайнятті свойми справами тоб то стояли за касою розмовляли коли я вибрала іграшку підійшла до каси то вони там стояли злі не привітались та огидно розмовляли що тепер не хочиться туди ходити зовсім коли вони мені придложили дополненія я відмовилась... Читать отзыв Я сьогодні вечері близько 10 години прийшла до магазину до мене так не хто не підійшов тому що вони були зайнятті свойми справами тоб то стояли за касою розмовляли коли я вибрала іграшку підійшла до каси то вони там стояли злі не привітались та огидно розмовляли що тепер не хочиться туди ходити зовсім коли вони мені придложили дополненія я відмовилась то вони промовили таку фразу тю що трудно було взяти магазин знаходиться в місті Кривий ріг
Доброго дня, поставте таблички на касах, де електроний чек, а де звичайний. Невже це так важко.Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені... Читать отзыв Доброго дня, поставте таблички на касах, де електроний чек, а де звичайний. Невже це так важко.Не раз була свідком ситуації, коли покупець ображав касирів, за те, що вони йому не видали чек, і це, як він казав, не його проблеми, що тут електрона каса, мені не треба Ващі смс, ви мені потім їх кожень день будете висилати і.д. Мені потрібен нормальний чек, а коли йому запропонували зробити повернення, а потім підійти на іншу касу пробити і йому видадуть чек, то там таке полилося, що на голову не налазить.Купувала машинки хот вілс, на касі пробилась знижка на другу, була приємно вражена, але розсилки ніде не було. Будь ласка робіть розсилку покупцям про акції і прописуйте детально умови, бо була свідком ситуації, передімною хлопець купував товар, а на касі акція не спрацювала, дівчинка на касі звонила, але проблему не вирішили.Чому за Ващі провтики, повині віддуватися рядові співробітники.Касири мабуть кожень день вислуховують від покупців.І поставьте стульчики нарешті касирам ( бачу на рекламу по всьому місту грощі є, а на належно створені умови праці для співробітників немає)І ще побажання поверніть на касу антістреси і слайми, я кожен раз коли підходила щось і купувала, а зараз там тільки цукерки і вода -печально.Пишу це бо теж колись працювала у торговому залі і знаю як це.
Доброго дня. Хочу поставити найвищу оцінку обслуговування. Консультація була на найвищому рівні, обслуговувала дівчинка касир зі світлим волосям Катерина, якщо не помиляюсь, я довго не бачила своїх похресників, тому не знала, що їм подарувати, а тут подарунок прийшовся до дущі, як то кажуть.Моя похресниця залишилася подарунком дуже задоволена.Окремо хочу звернутися до власників Будинку Іграшок, так як у молодості... Читать отзыв Доброго дня. Хочу поставити найвищу оцінку обслуговування. Консультація була на найвищому рівні, обслуговувала дівчинка касир зі світлим волосям Катерина, якщо не помиляюсь, я довго не бачила своїх похресників, тому не знала, що їм подарувати, а тут подарунок прийшовся до дущі, як то кажуть.Моя похресниця залишилася подарунком дуже задоволена.Окремо хочу звернутися до власників Будинку Іграшок, так як у молодості теж працювала у торговому залі. Поставте нарешті стульчики касирам, бо майже у всіх магазинах у Європі, де я була за 3 роки, які виїзжала, касири сидять і отримують гідну оплату праці, а в Україні теж майже всюди касири сидять, але оплачується їхня праця не завжди гідно Піклуйтеся будь ласка про здоров'я ваших співробітників.
Консультант поводила себе некоректно та зверхньо. Купуючи товар за 1500грн почала з високомірною інтонацією говорити: "Ви точно бажаєте придбати це? Товар поверненню не підлягає". Було неприємно спілкуватись з цим працівником. Консультант поводила себе некоректно та зверхньо. Купуючи товар за 1500грн почала з високомірною інтонацією говорити: "Ви точно бажаєте придбати це? Товар поверненню не підлягає". Було неприємно спілкуватись з цим працівником.
Доброго днякупувала час від часу родиною в магазині Будинок іграшок Полтава, ТЦ Конкордтільки після декілька років користування дізналася що у них треба теж застосунок. Але нехай. до цього консультанти завжди повідомляли про кількість бонусів та до поки вони діють.чотири дні потому купували машинки хот вілс, та виявили що на рахунку є 150 бонусів. довольні прийшли вчора ще... Читать отзыв Доброго днякупувала час від часу родиною в магазині Будинок іграшок Полтава, ТЦ Конкордтільки після декілька років користування дізналася що у них треба теж застосунок. Але нехай. до цього консультанти завжди повідомляли про кількість бонусів та до поки вони діють.чотири дні потому купували машинки хот вілс, та виявили що на рахунку є 150 бонусів. довольні прийшли вчора ще до магазину виявилося що бонусів немає, а є тільки 45. та й те можна списати 30 процентів???як виявилося то була якась скрита акція, яка діялаа не тривалий час про що не було сказано. до цього з бонусними програмами проблем не було вони не згорали.встановила застосунок подивилася на ці бонуси. просто списали по жадібному. ну добре.будьте уважні, ніхто не зацікавлений щоб ви списували акційні бонуси вчасно.
Доброго дня!)Дуже розчарована Вашим магазином за адресою:м.Київ,вул.Лобановського,4А,а саме обслуговуванням співробітників ..Купувала хрещеннику до свята машинку на управлінні (12.01.2025р),придбала відразу комплект батарейок «Duracel» комплектом за 400грн,касир-консультант не провірив якість та справність машинки в моїй присутності (хоча мав це зробити..не виконав свої посадові обовʼязки)..а машинка несправна.,не працює..дитині все свято було зіпсовано..залишилась без улюбленої іграшки…Коли прийшла з машинкою до магазину він був... Читать отзыв Доброго дня!)Дуже розчарована Вашим магазином за адресою:м.Київ,вул.Лобановського,4А,а саме обслуговуванням співробітників ..Купувала хрещеннику до свята машинку на управлінні (12.01.2025р),придбала відразу комплект батарейок «Duracel» комплектом за 400грн,касир-консультант не провірив якість та справність машинки в моїй присутності (хоча мав це зробити..не виконав свої посадові обовʼязки)..а машинка несправна.,не працює..дитині все свято було зіпсовано..залишилась без улюбленої іграшки…Коли прийшла з машинкою до магазину він був зачинений,хоча повітряної тривоги не було..зателефонувала на гарячу лінію,відповіли ,що зʼясують чому він зачинений,але так ніхто не перетелефонував..прийшовши втретє дозволили повернути тільки машинку,без батарейок…а навіщо вони мені тепер…це помилка касира,який не провірив відразу,але прикро що захищаючи співробітників ,втрачаєте довіру своїх постійних клієнтів..постійно купувала іграшки в Вашій мережі (м.Харків)понад 10-ти років,в ТРЦ Дафі»та «Караван»проблем ніколи не було.,.тепер ходити не буду й іншим не пораджу..
Перед святами з чоловіком завітали до магазину.І довго не могли обрати іграшку,тому що асортимент вражає 😍. Але дівчинка консультант нам в цьому допомогла , зробили покупку ...відкрили карту магазину. Діткам подарунки дуже сподобалися.Чоловіку також🤣 Перед святами з чоловіком завітали до магазину.І довго не могли обрати іграшку,тому що асортимент вражає 😍. Але дівчинка консультант нам в цьому допомогла , зробили покупку ...відкрили карту магазину. Діткам подарунки дуже сподобалися.Чоловіку також🤣
Доброго дня. Переважно не пишу відгуки, але те що я почув, мусило мене це написати.Я іноді заходжу в Будинок іграшок у Рівер Молі обслуговування завжди приємне на касі.Сьогодні 18.01 зайшов.Був свідком неприємної ситуації, точніше, чув. Стояв я біля машинок, приглядався, тут повз мене проходить працівник чоловік, такий з бородкою, помойму Олександр звати, вибачте але коли... Читать отзыв Доброго дня. Переважно не пишу відгуки, але те що я почув, мусило мене це написати.Я іноді заходжу в Будинок іграшок у Рівер Молі обслуговування завжди приємне на касі.Сьогодні 18.01 зайшов.Був свідком неприємної ситуації, точніше, чув. Стояв я біля машинок, приглядався, тут повз мене проходить працівник чоловік, такий з бородкою, помойму Олександр звати, вибачте але коли він проходив від нього воняло сигаретами.Стою і через декілька хвилин чую, зі слів дівчат,які виходили з приміщення, напевно підсобка, що цей чоловік, дуже не коректно обізвав свою колегу дівчину, суть не знаю, та це напевно неважливо, але ніщо не дає права чоловіку ображати дівчину, жінку. Вони ще зауважили що ніхто на особистості не переходив, і було сказано в шутливій формі, а те що він сказав це булінг. Він сказав щось потипу -це твої ноги як драндулєт, а у мене засіб пересування -велосипед, який треба заряджати.Як я зрозумів, що він їздить на велосипеді, і ставить його у підсобному приміщенні, а це займає багато місця, а дівчатам немає де пройти, сісти. Навіть якщо це так, це не дає йому права так казати. Поважаючий себе чоловік, у якого є гідність, повага до протилежної статі, ніколи не опуститься до такого рівня.Це ж яка неповага у цього чоловіка до дівчат, некоректність, образа, як б на місті хлопця цієї дівчини йому вмазав, вибачте Я сам чоловік, батько, син, маю дружину, дочок, і для мене це шок.
28.12.2024 року купували LEGO Minecraft Притулок для тварин за ціною 499 грн.,ціна була вказана на коробці товару,він був на знижці. Після оплати на касі зрозуміли, що продали нам його дорожче, а саме за ціною 779 грн. Коли запитали касира, чому ціна не відповідає ціннику, отримали відповідь, що працівники не встигають змінювати цінники.Я запитала, чи знає вона, що по закону я... Читать отзыв 28.12.2024 року купували LEGO Minecraft Притулок для тварин за ціною 499 грн.,ціна була вказана на коробці товару,він був на знижці. Після оплати на касі зрозуміли, що продали нам його дорожче, а саме за ціною 779 грн. Коли запитали касира, чому ціна не відповідає ціннику, отримали відповідь, що працівники не встигають змінювати цінники.Я запитала, чи знає вона, що по закону я маю право придбати за..,я не встигла навіть договорити, як мені не дуже приємним тоном відповіли, що я маю право повернути товар, якщо мене ціна не влаштовує. Звернулися на гарячу лінію.Працівник отримав всю інформацію та обіцяв розібратися та повідомити про результат.Чекала на повернення різниці вартості, так як законом про права споживачів, має бути саме так.Сьогодні 06.01.2025, ніякого рішення так і не отримали.Дуже неприємна ситуація. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ МАГАЗИН, так як покупців просто дурять та працюють в розріз з законодавством. Хоча до цього була постійним клієнтом цього магазину.
Достоинства:
Надіялись, що питання буде вирішено.
Недостатки:
Готуйтесь до того, що на касі вам доведеться заплатити більше.Та слухати некомпетентного касира, який не розуміє, які права має покупець в ситуації.
Сьогодні забирала онлайн а замовлення в ТЦ Лавіна на Берковецькій, Київ Сталося так, що в мене форматнувся тел і номер замовлення був в цьому телефоні. Коли я прийшла до магазину забирати своє онлайн замовлення і сказала, що я можу сказати лише номер телефону, то касир-консультант Анна скривила свою фізіономію так, що аж стало не по собі. + ще й... Читать отзыв Сьогодні забирала онлайн а замовлення в ТЦ Лавіна на Берковецькій, Київ Сталося так, що в мене форматнувся тел і номер замовлення був в цьому телефоні. Коли я прийшла до магазину забирати своє онлайн замовлення і сказала, що я можу сказати лише номер телефону, то касир-консультант Анна скривила свою фізіономію так, що аж стало не по собі. + ще й нагрубила! Тепер питання, я прийшла на ринок , чи можливо, все ж таки в дитячий магазин, який має імʼя та обличчя? І де повинні зустрічати з посмішкою і позитивом??? Надію на вашу реакцію та відповідь!
У БІ є замануха до Дня народження. Купуєш неакціні товари за 7 днів до, в ДН, і 7 днів після ДН, і отримуєш 15 % знижки. АЛЕ є нюанс.На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите... Читать отзыв У БІ є замануха до Дня народження. Купуєш неакціні товари за 7 днів до, в ДН, і 7 днів після ДН, і отримуєш 15 % знижки. АЛЕ є нюанс.На кожен товар у цьому магазині нараховуються бонуси у розмірі 15 % від вартості товару. А коли Ви купуєте з тою "крутою" знижкою, бонуси Вам не нараховують. Тобто Ви умовно виходите в 0. Різниця лише в тому що Ви ці бонуси використали одразу при покупці, і все.Головне красиво покупцеві розповісти про знижку, якої по факту не існує.
Добрий день,хочу залишити відгук про магазин у м. Кривий Ріг нещодавно купували доньці подарунок на день народження, не знали що обрати, але продавець- консультант нам дуже допоміг з вибором. Все в дрібницях розповіли, як правильно користуватись, що і як робити, купували 3D набір з гіпсу вийшла чудова така картинка, дитина залишилась у захваті. Були завжди ввічливі та доброзичливі. Добрий день,хочу залишити відгук про магазин у м. Кривий Ріг нещодавно купували доньці подарунок на день народження, не знали що обрати, але продавець- консультант нам дуже допоміг з вибором. Все в дрібницях розповіли, як правильно користуватись, що і як робити, купували 3D набір з гіпсу вийшла чудова така картинка, дитина залишилась у захваті. Були завжди ввічливі та доброзичливі.
Достоинства:
Ввічливі, дружелюбні, допоможуть зі всім навіть якщо не знаєте що дарувати
Магазин знаходиться ну вдобно, аж на другому поверсі докі до них дійдеш за будеш по що прийшов…Продавці погано працюють я доки був з жінкою в магазині до мене підійшла продавець придложила до помоглу я відмовився…Але коли ми виходили з дружиною з магазину з одних із продавців прозвучала така фраза якого х*я було заходити і не чого не купувати .Було сказано... Читать отзыв Магазин знаходиться ну вдобно, аж на другому поверсі докі до них дійдеш за будеш по що прийшов…Продавці погано працюють я доки був з жінкою в магазині до мене підійшла продавець придложила до помоглу я відмовився…Але коли ми виходили з дружиною з магазину з одних із продавців прозвучала така фраза якого х*я було заходити і не чого не купувати .Було сказано типу того
Доброго дня,хочу залишити відгук на магазин Будинок іграшок в місті Кривий ріг,в цілом хороший магазин добрі і вічливі продавці і кісира ...Но мені зосвсім від пало бажання ходити в цей магазин викладка товару зовсім не охайний магазин одна машинка одной фірми лижить в трьох містах зовсім не хто за цим не слідкує на кассі прям в тюхують пакети воду і... Читать отзыв Доброго дня,хочу залишити відгук на магазин Будинок іграшок в місті Кривий ріг,в цілом хороший магазин добрі і вічливі продавці і кісира ...Но мені зосвсім від пало бажання ходити в цей магазин викладка товару зовсім не охайний магазин одна машинка одной фірми лижить в трьох містах зовсім не хто за цим не слідкує на кассі прям в тюхують пакети воду і цукерки хотя я пришла по одну ігращку ...Я ПРОЩУ АДМІНОСТРАТОРА ПРИЙНЯТИ МЕНРИ
Жахливе спілкування з покупцями,неадекватні працівники,які взагалі не слідкують за своїм товаром а потім через багато часу виявляють претензії до покупців. Однозначно не рекомендую цей магазин,співробітники просто жахливі. Жахливе спілкування з покупцями,неадекватні працівники,які взагалі не слідкують за своїм товаром а потім через багато часу виявляють претензії до покупців. Однозначно не рекомендую цей магазин,співробітники просто жахливі.