Iphone 5s (як новий)ЖАХ - Отзывы об АЛЛО

АЛЛО
Украина, Київ Отзыв написан 3 октября, 2017 год 685 просмотров
Купив я в Алло,м.Луцьк вул.Лесі Українки 52, IPhone 5s за 7999гр.в грудні 2016року.Через 7 днів,він перестав працювати.Я здав його по гарантії в магазин,в ремонті він пробув більше 20днів.В червні з тією ж проблемою,він знову перестав працювати.30 червня,я знову здав його по гарантії в ремонт.Приблизно через 30 днів,він повернувся.Отже з шести місяців,телефон пробув в ремонті фактично два місяці.Я написав заяву на розірвання договору,та повернення коштів.Юридичний відділ магазину Алло,два рази давав відповідь,що розірвання неможливе,і причини на повернення коштів немає.Хоча це вже рахується істотним недоліком який робить неможливим,чи недопустимим використання товару відповідно до цільового призначення;виник з вини виробника;після його усунення проявляється знову.Через два тижні він знову глюкнув,та сама проблема.І знову перепрошивка,і знову ігнор на рахунок розірвання договору.І знову доказують що все добре.Компенсації виплачувати нехочуть!!!!Гроші повертати нехочуть!!! Три рази в ремонті iphone для мене це шок...,а магазин Алло це взагалі подвійний шок!
Достоинства:
  1. ?
Недостатки:
  1. Не цінують,не поважають клієнтів.І взагалі продали неякісний товар,і відмили руки.
1 не согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя АЛЛО 3 октября, 2017 год
Доброго дня. Андрій, приносимо вибачення за незручності і шкодуємо щодо ситуації з Вашим пристроєм. Однак ми змушені діяти в рамках закону України, де йдеться про те, що повернення товару по витікання 14 днів з моменту придбання можливе лише на підставі висновку з сервісного центру. Однак якщо одна і та ж проблема виявляється тричі і це підтверджується сервісним центром, то Ви можете розірвати договір на підставі написаної заяви.
Андрій (Украина, Київ) 4 октября, 2017 год
Я чекаю відповідь?
Андрій (Украина, Київ) 3 октября, 2017 год
Як?Я написав заяву,але мені не хочуть іти на зустріч?
Дмитрий (Украина, Київ) 3 октября, 2017 год
Доброго дня. Але ваша відповідь суперечить законодавству. Згідно п. 1, 3 - 8 ст. 8 ЗУ „Про захист прав споживачів" : "істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;"

Тобто якщо проблема після першого усунення недоліку з’являється повторно, споживач має право на заміну товару або повернення коштів .

Ваша відповідь "одна і та ж проблема виявляється тричі і це підтверджується сервісним центром…." якими нормами регламентуються?


АЛЛО
Все отзывы

1.3 5
5800 отзывов / 917804 просмотра
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет... подробнее

Техника
naum.pro интернет-магазин
naum.pro интернет-магазин

Рейтинг: 4.3
141 отзыв
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 2.8
50 отзывов
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 отзывов
bemobi.com.ua интернет-магазин
bemobi.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.3
258 отзывов
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1692 отзыва
Zizi Store
Zizi Store

Рейтинг: 1
3 отзыва
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.7
32 отзыва
Секунда
Секунда

Рейтинг: 4.4
393 отзыва
Skay.ua
Skay.ua

Рейтинг: 4.8
132 отзыва
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.8
224 отзыва