подавайте скаргу до Держпродспоживслужби для захисту своїх прав!!!!!!! Ми маємо себе захищати - Отзывы об АЛЛО

АЛЛО
Отзыв написан 1 мая, 2025 год 16 просмотров
Не рекомендую цього продавця через порушення прав споживача.

01.05.2025 я придбала пральну машину Beko BM3WFSU47235WPBB2 на платформі allo.ua. Під час доставки товар був візуально оглянутий у під’їзді, проте через щільне пакування та неналежні умови освітлення огляд був ускладнений. Уже вдома, після розпакування, було виявлено пошкодження корпусу — вм’ятина на кришці, яка помітна лише під певним кутом світла.

Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», я маю право на повернення або заміну товару у разі виявлення дефектів, що свідчать про його неналежну якість.

Однак компанія відмовилася задовольнити мої законні вимоги щодо повернення коштів або заміни товару. Натомість мене скерували до сервісного центру, що є неприпустимим, адже дефект був виявлений до початку використання техніки, а отже не є гарантійним випадком.

Цинізм в тому, що в них на гарантійному талоні написані букви, значення яких вони не виконують або не розуміють

Таке ставлення є прямим порушенням моїх прав як споживача, оскільки продавець не виконує своїх зобов’язань відповідно до чинного законодавства. У зв’язку з цим я подала скаргу до Держпродспоживслужби для захисту своїх прав.
АЛЛО - подавайте скаргу до Держпродспоживслужби для захисту своїх прав!!!!!!! Ми маємо себе захищати АЛЛО - подавайте скаргу до Держпродспоживслужби для захисту своїх прав!!!!!!! Ми маємо себе захищати





Комментарии к отзыву

Ответ представителя АЛЛО 2 мая, 2025 год
Дякуємо за зворотний зв’язок.

Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з неприємною ситуацією після отримання товару. Розуміємо Ваше обурення й поважаємо Ваше право на захист споживчих прав.

Хочемо звернути увагу, що під час доставки товар був прийнятий без зауважень, без фіксації дефектів у присутності кур'єра. У подібних випадках, коли пошкодження виявляється після приймання товару, ми керуємось чинними процедурами та пропонуємо звернення до авторизованого сервісного центру — для безкоштовної діагностики й, у разі підтвердження виробничого дефекту, подальшої заміни пошкодженої частини.

З повагою Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів.
Гость 2 мая, 2025 год
Дякую за відповідь.



Однак, хочу наголосити, що приймання товару відбувалося у під’їзді, за умов поганого освітлення та без можливості повноцінного огляду. Пошкодження (дефект кришки пральної машини) було виявлено вже вдома. ЦЕ ВВАЖАЄТЬСЯ ПРИХОВАНИМ ДЕФЕКТОМ, і згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», я маю право на:



– заміну товару,

– безоплатне усунення недоліків,

– або повернення коштів.



Я наполягаю, що товар був переданий з пошкодженням, незалежно від того, чи воно сталося під час транспортування, на складі чи раніше. Відповідальність за належну доставку товару несе продавець, а не покупець.



Направлене звернення до вашої служби підтримки та відповідних державних органів.



Прошу надати відповідь по суті та виконати вимоги Закону.


АЛЛО
Все отзывы

1.3 5
5809 отзывов / 918985 просмотров
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет... подробнее

Техника
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.9
38 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 отзывов
Интернет-магазин Royko
Интернет-магазин Royko

Рейтинг: 3
4 отзыва
​ECODRIVE интернет-магазин
​ECODRIVE интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
76 отзывов
Интернет-магазин HUGO
Интернет-магазин HUGO

Рейтинг: 1.1
15 отзывов
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1764 отзыва
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
681 отзыв
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 1.9
9 отзывов