РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Введення покупця в оману та здирництво. - Отзывы об АЛЛО
вул. Героїв Полку Азов (Малиновського Маршала, 12,А, ТРЦ «Lake Plaza», маг. Алло.
телефон ZTE 22 вересня ввечері.
Спитали в продавця про перенос данних .Продавщиця не запропонувала нам пакет про перенос данних за 149 грн,а сказала що пакет по переносу данних стоїть 1399 .Я спитав ,чому так дорого,продавщиця відповіла ,що так він коштує,намагаючись продати інший пакет,який нам був не потрібний.
Я запитав про подарунок до телефона ,продавець ,її колега відповів ,що так є до цього телефона подарунок -сіліконовий чехол.
Ми оплатили телефон,пакет який нам не був потрібний та ще на 2 рік гарантію.
Магазин вже мав закритися ,тому продавщиця відповіла ,що приходьте завтра ,бо вона не справлялася з переносом данних.
На наступний день моя жінка прийшла до магазина ,щоб продовжити перенос данних.
Вона запитала у продавщиці про відміну та скасуння пакету за 1399 ,та оплату тільки за перенос данних, продавщиця відмовилася пояснюючи тим що це довга історія ,що їй треба прибирати коди ,хоча їй треба було можливо ліквідувати телебачення та ліцензійний антивірус.Коли жінка запитала за подарунок ,який мав діти до телефону -сіліконовий чехол,бо їй напередодні не дали ,продавщиця відповіла ,що треба було брати напередодні.
Вважаю що данна продавщиця вводить своїми діями в оману продавців ,користуючись їх необізнаністю.
За професіоналість ставлю четвірку ,бо перенос данних був зроблений не повністю.
За обслуговування ставлю одиницю за обман покупців.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук і вибачте за виниклу ситуацію. Будь ласка, надайте нам Ваш контактний номер телефону, щоб ми могли з Вами зв'язатися і розібратися у цій ситуації. Прошу Вас продублювати відгук із цією інформацією на нашу електронну адресу [email protected].
З повагою, Кирило, Департамент Турботи про Клієнтів.
вул. Героїв Полку Азов (Малиновського Маршала, 12,А, ТРЦ «Lake Plaza», маг. Алло.
телефон ZTE 22 вересня ввечері.
Спитали в продавця про перенос данних .Продавщиця не запропонувала нам пакет про перенос данних за 149 грн,а сказала що пакет по переносу данних стоїть 1399 .Я спитав ,чому так дорого,продавщиця відповіла ,що так він коштує,намагаючись продати інший пакет,який нам був не потрібний.
Я запитав про подарунок до телефона ,продавець ,її колега відповів ,що так є до цього телефона подарунок -сіліконовий чехол.
Ми оплатили телефон,пакет який нам не був потрібний та ще на 2 рік гарантію.
Магазин вже мав закритися ,тому продавщиця відповіла ,що приходьте завтра ,бо вона не справлялася з переносом данних.
На наступний день моя жінка прийшла до магазина ,щоб продовжити перенос данних.
Вона запитала у продавщиці про відміну та скасуння пакету за 1399 ,та оплату тільки за перенос данних, продавщиця відмовилася пояснюючи тим що це довга історія ,що їй треба прибирати коди ,хоча їй треба було можливо ліквідувати телебачення та ліцензійний антивірус.Коли жінка запитала за подарунок ,який мав діти до телефону -сіліконовий чехол,бо їй напередодні не дали ,продавщиця відповіла ,що треба було брати напередодні.
Вважаю що данна продавщиця вводить своїми діями в оману продавців ,користуючись їх необізнаністю.
За професіоналість ставлю четвірку ,бо перенос данних був зроблений не повністю.
За обслуговування ставлю одиницю за обман покупців.
Достоинства:
За професіоналізм ставлю чотири т.я.не повністю були перенесені данні.
Недостатки:
За обслуговування ставлю одиницю,бо продавщиця ввела в оману та не запропонувала пакет ,відповідно переноса данних ,який коштує більш ніж на 1200 грн дешевше,а також обманула не надавши силіконовий чехол для телефону,який входив в подарунок до телефону .
З повагою, Кирило, Департамент Турботи про Клієнтів.
Представник даної мережі з'язався зі мною.Досягли компромісу.
Сподіваюся на вирішення досягнутого компромісу.
Бажаю мережі магазинів Алло бути на найкращому рівні по обслуговуванню клієнтів .
Після остаточного вирішення досягнутих домовленостей відпишусь.
Дякую за увагу та за розуміння до вирішення поставленого питання.