Грубо порушують права споживачів прикриваючись війною - Отзывы об АЛЛО

АЛЛО
Отзыв написан 9 ноября, 2022 год 23 просмотра
08 жовтня 2022 року в магазині "Алло" я придбав смартфон. Наступного дня, вдома, помітив, що на екрані смартфону виділяється один піксель - не правильно передає колір. Цього ж дня я зателефонував на "Гарячу лінію Алло" та розповів про свою проблему, на що мені порадили звернутись до найближчого магазину для вирішення питання. Прийшовши до магазину, я одному з працівників розповів про свою проблему та попрохав замінити мені смартфон так як я придбав його 3 дні назад, смартфон був в повній комплектації, в мене був фіксальний чек та в нього був явний дефект, а саме некоректно піксель відображає колір в центрі екрану. Однак, у задоволенні моєї вимоги мені було відмовлено на тій підставі, що він не може взяти на себе відповідальність та поміняти мені смартфон на аналогічну модель, хоча сам представник магазину зазначив, що смартфон перебуває в повній комплектації, візуально, не має слідів експлуатації та наявний чек. В подальшому, зсилаючись на статтю 8 Закону України "Про захист прав споживачів", представник магазину "Алло" запропонував мені відправити смартфон на діагностику до сервісного центру для встановлення факту заводського браку та подальшої його заміни на новий або повернення коштів.
І тут почалося.
22 жовтня 2022 року я зателефонував на "Гарячу лінію Алло" поцікавитися коли пройде діагностика мого смартфону, так як термін перевірки в 14 днів (згідно п.6 статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів та згідно п. 2 статті 709 Цивільного Кодексу України) вже майже сплинув, на що оператор мені повідомив, що за відсутності деталі, ремонт виробу може бути до 180 днів, у зв'язку з воєнним станом. Я повідомив їй, про який ремонт вона говорить, так як я відправляв смартфон на діагностику для підтвердження заводського браку, на що оператор повідомила, що в неї інформація відсутня. В подальшому я повідомив оператора, що хочу повернути собі кошти за придбаний смартфон, на що оператор повідомила, що це можливо тільки після діагностики. Я знову в оператора запитав, а коли буде здійснено діагностику, на що вона відповіла - інформація відсутня.
25 жовтня 2022 року я знову зателефонував на "Гарячу лінію Алло" поцікавитись коли сервісний центр проведе діагностику мого смартфона, на що оператор повідомила, що в неї інформація відсутня та діагностика може тривати до 180 днів. 31 жовтня я знову зателефонував на "Гарячу лінію Алло" поцікавитись коли пройде діагностика смартфону, так як термін на діагностику вже сплинув, на що оператор повідомив, що він не бачить має замовлення на діагностику та порадив звернутися до магазину "Алло" куди я безпосередньо здав свій смартфон. Зателефонувавши до магазину, я повідомив їм про причину свого дзвінка, на що мені повідомили - як тільки з'ясують, що з моїм смартфоном, мені відразу ж перетелефонують. Через 2 дні я знову зателефонував до магазину дізнатись що з моїм смартфоном, на що мені повідомили, що він в дорозі до магазину. Через 4 дні я знову зателефонував до магазину, дізнатись де мій смартфон, на що мені повідомили, що він ще в дорозі та буде через декілька днів. Зараз 9 листопада, а телефона з діагностики ще нема.
Виходячи з вищесказаного, дії представників та працівників магазину «Алло» протиправні та грубо порушують законні права споживача.
Стаття 8 Закону передбачає, що продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню (товар є в наявності).
Представники магазину, всупереч законодавству, не лише не замінили смартфон на новий аналогічний, а й ввели мене в оману, повідомляючи неправдиву інформацію щодо положень законодавства, переконуючи, що діагностика смартфона, в умовах воєнного стану може тривати до 180 днів.
Разом з тим, торгівля мобільними телефонами (смартфонами) для власного використання є роздрібною торгівлею і регулюється положеннями Цивільного Кодексу України (статті 698-711), зокрема, прописана норма про права покупця, що отримав неякісний товар (стаття 708 ЦК).
Згідно до статті 708 Цивільного кодексу, покупець неякісного товару може вибрати один із декількох варіантів подальших дій, в тому числі відмовитись від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на аналогічний товар належної якості. Це право безумовне.
Покупець може скористатися цим правом незалежно від того чи є недолік товару суттєвим, чи ні. Але представники магазину "Алло", за власної ініціативи, відправили смартфон до сервісного центру на ремонт, позбавивши мене права вибору між декількома альтернативними варіантами, в тому числі, і права відмовитись від договору та отримати сплачені за товар кошти.

Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Зовсім не дотримуються норм законодавства




Комментарии к отзыву

Виктор 15 ноября, 2022 год
Утро доброе... Артем. У меня аналогичная ситуация с телевизором слово в слово. Вы что-то приняли...наберите хочу проконсультироваться
Сергій 15 ноября, 2022 год
Також аналогічна ситуація. Телефон в сц вже 5й місяць. Пропоную всім, у кого зараз (або була) схожа ситуація об'єднатися в чат в телеграмі та допогти один одному "поставити" АЛЛО на місце, ділившись інформацією та варіантами вирішення даної проблеми. https://t.me/+0gwSLvOJ9khlYjhi. Разом ми СИЛА!
Ответ представителя АЛЛО 9 ноября, 2022 год
Добрий день.

Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.

З повагою компанія Алло
Гость 9 ноября, 2022 год
Ситуація схожа на вашу. Заводський брак. Відправили в СЦ. Чекаю 4 місяці. "чекають доставки деталі". А оскільки я бачу, що той, новий телефон й досі підв'язаний до певних соц мереж, то його ще й ніхто не дивився. Якої деталі очікують невідомо..

Не раджу купувати щось у цьому магазині.


АЛЛО
Все отзывы

1.3 5
5809 отзывов / 918888 просмотров
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет... подробнее

Техника
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
677 отзывов
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
68 отзывов
yTravel.ua — интернет-магазин
yTravel.ua — интернет-магазин

Рейтинг: 1
3 отзыва
Meloman.in.ua
Meloman.in.ua

Рейтинг: 3.6
21 отзыв
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.7
1759 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 отзывов
Магазин mega_tekhnika.ua
Магазин mega_tekhnika.ua

Рейтинг: 4.6
696 отзывов
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.8
35 отзывов
elektromir.com.ua
elektromir.com.ua

Рейтинг: 1
1 отзыв