Гость Отзыв написан 21 июня, 2021 год17 просмотров
З особистого досвіду Нічого не купувати і нікому не рекоментую тратити час на цей сайт.Причин багато перша з них ціни невідповідають дійсності це раз.Друга замовив агроткань та сітку затіняйку на суму 13200 якось з горем по полам пів дня витратив щоб овговорити ці всі деталі сказали заказ оформири чекайте замовлення на новій пошті гривні усю суму я перерахував це була пятниця в понеділок передзвонили сказали шо вони неправильно порахували треба доплатити 1200гривень звісно я скасував заказ і попросив повернути кошти .ішо ви думаєте ?кошти уже другий тиждень не повертають кожен день брехня на брехні а потім і трубку непіднімають .діалог розмови записаний на диктофон скріншоти пороблені усі матеріали зібрані буду іти в правохоронні органи справи принципу покишо так далі буде видно
Почнемо з головного, кошти вам були повернуті в повному обсязі! Це ви підтвердили вранці 21.06.2021 р. в телефонній розмові з менеджером. Якщо забули, то прослухайте «діалог розмови записаний на диктофон». І от що дивно, свій відгуг, нібито вам їх не повернули – пишете вже потім, ввечері. Навіщо ж так брехати?
Далі по порядку:
11.08.2021 р. П’ятниця. Клієнт Ян робить замовлення – «пів дня витратив, щоб обговорити ці всі деталі». Дійсно цей процес був такий, бо ви тричі змінювали замовлення: спочатку хочу це, потім інше, потім ще інше. Та кожного разу менеджер вам давав консультацію. Всього було перебрано 12 різних варіантів.
14.08 2021р. Понеділок. Оплата товара від Яна заходить на рахунок . Враховуючи те, що замовлення декілька разів змінювалось, менеджер дзвонить клієнту для остаточної перевірки, перед відправкою і виявляється, що в замовленні одна з позицій меншої ширини, ніж думав клієнт. Чи це помилка менеджера, чи Ян знову вирішив змінити заявку, вже встановити неможливо. Яну було запропоновано декілька варіантів вирішення питання. Він вибрав повернення коштів.
15.06 2021р. Покупець надіслав смс з даними для повернення. Менеджер передав їх в бухгалтерію, щоб почати процедуру повернення.
В нашій компанії всі кошти з фізичних осіб приймаються на офіційний рахунок. Тому й варіант «перекинув з карти на карту і все» неможливий. Є офіційна процедура повернення - це справа не 5 хвилин! Навіть, згідно Закону на це дається 7 робочих днів. До того ж процедура повернення припала на свято – Трійцю, коли банки не працюють. Але не дивлячись на все це, вранці 21.06.2021р., Ян підтвердив, що гроші на його карту з банку надійшли, тобто за ТРИ робочих дні.
А потім, вже після отримання, Ян пише свій некоректний відгук-фантастику. Така, мабуть, маленька капость на згадку. Ну що ж, бог йому суддя.
Тому ми дякуємо Яну за те, що розширив наш «матЄрний» вокабуляр і допоміг менеджеру стати ще більш терплячішим та толерантним. Та нагадав, насправді скільки у нас є задоволених и порядних клієнтів, працювати з котрими - одне задоволення.
До речі, Яне, ми пропонуємо вам оприлюднити записи з вашого диктофону і скріншоти, про які ви тут згадуєте. Бо балачки писати в Інтернеті це одно, а чи зможете підтвердити свої слова? Отож.
качество обслуговування жах - Отзывы об Агрополекс интернет-магазин
отзыв
Комментарии к отзыву
Далі по порядку:
11.08.2021 р. П’ятниця. Клієнт Ян робить замовлення – «пів дня витратив, щоб обговорити ці всі деталі». Дійсно цей процес був такий, бо ви тричі змінювали замовлення: спочатку хочу це, потім інше, потім ще інше. Та кожного разу менеджер вам давав консультацію. Всього було перебрано 12 різних варіантів.
14.08 2021р. Понеділок. Оплата товара від Яна заходить на рахунок . Враховуючи те, що замовлення декілька разів змінювалось, менеджер дзвонить клієнту для остаточної перевірки, перед відправкою і виявляється, що в замовленні одна з позицій меншої ширини, ніж думав клієнт. Чи це помилка менеджера, чи Ян знову вирішив змінити заявку, вже встановити неможливо. Яну було запропоновано декілька варіантів вирішення питання. Він вибрав повернення коштів.
15.06 2021р. Покупець надіслав смс з даними для повернення. Менеджер передав їх в бухгалтерію, щоб почати процедуру повернення.
В нашій компанії всі кошти з фізичних осіб приймаються на офіційний рахунок. Тому й варіант «перекинув з карти на карту і все» неможливий. Є офіційна процедура повернення - це справа не 5 хвилин! Навіть, згідно Закону на це дається 7 робочих днів. До того ж процедура повернення припала на свято – Трійцю, коли банки не працюють. Але не дивлячись на все це, вранці 21.06.2021р., Ян підтвердив, що гроші на його карту з банку надійшли, тобто за ТРИ робочих дні.
А потім, вже після отримання, Ян пише свій некоректний відгук-фантастику. Така, мабуть, маленька капость на згадку. Ну що ж, бог йому суддя.
Тому ми дякуємо Яну за те, що розширив наш «матЄрний» вокабуляр і допоміг менеджеру стати ще більш терплячішим та толерантним. Та нагадав, насправді скільки у нас є задоволених и порядних клієнтів, працювати з котрими - одне задоволення.
До речі, Яне, ми пропонуємо вам оприлюднити записи з вашого диктофону і скріншоти, про які ви тут згадуєте. Бо балачки писати в Інтернеті це одно, а чи зможете підтвердити свої слова? Отож.