З трьох, куплених в агромаркеті троянд, росте лише одна і та не відповідає замовленому сорту. Компанія зробить усе і навіть більше щоб виконати ваше замовлення по нижчому від потрійного дна розряду.
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Ми працюємо на основі нашої гарантійної системи, пункти якої викладені на сайті в розділі гарантія та публічної оферти. Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. При виборі посадкового матеріалу обов'язково враховуйте характеристики та особливості саджанців і сортів, які обираєте.
Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.
За неякісні саджанці вам нарахують бонуси які не компенують втрачених коштів і часу. - Отзывы об Интернет-магазин Agromarket
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Компанія несе відповідальність за якість саджанця при отриманні і відповідність сорту, але приживаність саджанців залежить від сукупності зовнішніх факторів, які ми не контролюємо (погодні умови, якість ґрунту, поливи, агротехніка, тощо…), тому гарантія на приживлюваність не розповсюджується.