Оксанка Раєвич Отзыв написан 11 марта, 2024 год115 просмотров
Тур Містична Трансільванія 16.02.2024 Керівник Катерина Колос Насилу дійшли руки до відгука. Місця гарні, їх варто побачити, але є ряд значних прорахунків і недоліків, що псують весь позитив
Катерина весь тур просила позитивний відгук про не залишити, посилаючись на те, що за поганий відгук отримає від керівництва втик 1. Про те, що ми не побачимо замок Пелеш, який входить в програму туру, дізнались лише в автобусі по факту, ніхто заздалегідь не попередив і це неприємно 2. Готель це жах, фену немає, рушників немає, готель це голосно сказано, насправді як сарай, розкладушка без попередження якщо ви селитесь утрьох, будьте готові серед ночі з останніх сил воювати за ліжко, або спати як безпритульному собаці. Сніданок в якомусь душному підвалі, всі на голові одне в одного, навіть сісти не було де. Адріатик, невже не можна додати до вартості туру нормальний готель більш менш з людськими умовами????? 3. Гід не знає, де точно зробити зупинку, щоб люди пішли в туалет. Причому окремо хочеться водіїв згадати, які поводили себе надто пихато з туристами. Не вітались, зупинки робили на власний розсуд, не прислухаючись до гіда!!!! То не туди поїхали, то повернулись, то не туди заїхали. Навчіть їх чемності! Таке враження що вони нас за свої гроші везли
В першу чергу хочемо висловити вдячність, що обрали нашу компанію для організацію вашої подорожі і залишили даний відгук.
Так, на жаль, реставраційні роботи, які тривали останні тижні у замку Пелеш, заздалегідь не були анонсовані замком, хоча ми регулярно перевіряємо офіційний сайт для перевірки доступності та актуальності цін. Обмеження стосувалися виключно заходу і відвідування внутрішніх кімнат об'єкту, при цьому відвідування території замку, околиць програмою туру було надано. Тут слід зазначити, що на нашому сайті прописується, що у випадку змін, які не залежать від Туроператора, але матимуть подальший вплив на реалізацію туру, Туроператор залишає за собою право змінювати набір послуг (в першу чергу це стосується факультативних екскурсій) без зменшення кількості послуг, які пропонуються і передбачені програмою туру.
Щодо ситуації з готелем, підтверджений готель, у якому проживала група, відповідає категорії 3*. При цьому всі відгуки і побажання туристів, ми аналізуємо і враховуємо при підтвердженні готелів для майбутніх груп.
Ваш керівник групи-супроводжуюча Катерина є досвідченим працівником нашої компанії, не вперше виконує дану програму, а отримані відгуки з попередніх турів та в тому числі з даного туру не ставлять під сумнів її професіоналізм та доречність підтверджувати, як супроводжуючого у наступні тури.
Нам дуже прикро, що їй протягом туру не вдалося побудувати ненав'язливу комунікацію з туристами. З іншої сторони у інтересах усіх учасників, щоб був достатній набір на факультативи і ми могли їх туристам організувати.
Також інформуємо, що у обов'язки водіїв та перевізників загалом , входить виключно забезпечення транспортування групи під час туру. При всьому нашому бажанні і розумінні важливості введення стандартів обслуговування компанії туроператора серед водіїв не є можливим.
Бажаємо, щоб всі наступні подорожі дарували вам лиш позитивні емоції і будемо раді бачити вас у турах Адріатік Тревел.
Не все так гарно як на перший погляд - Отзывы о Adriatic Travel
Керівник Катерина Колос
Насилу дійшли руки до відгука. Місця гарні, їх варто побачити, але є ряд значних прорахунків і недоліків, що псують весь позитив
Катерина весь тур просила позитивний відгук про не залишити, посилаючись на те, що за поганий відгук отримає від керівництва втик
1. Про те, що ми не побачимо замок Пелеш, який входить в програму туру, дізнались лише в автобусі по факту, ніхто заздалегідь не попередив і це неприємно
2. Готель це жах, фену немає, рушників немає, готель це голосно сказано, насправді як сарай, розкладушка без попередження якщо ви селитесь утрьох, будьте готові серед ночі з останніх сил воювати за ліжко, або спати як безпритульному собаці. Сніданок в якомусь душному підвалі, всі на голові одне в одного, навіть сісти не було де. Адріатик, невже не можна додати до вартості туру нормальний готель більш менш з людськими умовами?????
3. Гід не знає, де точно зробити зупинку, щоб люди пішли в туалет. Причому окремо хочеться водіїв згадати, які поводили себе надто пихато з туристами. Не вітались, зупинки робили на власний розсуд, не прислухаючись до гіда!!!! То не туди поїхали, то повернулись, то не туди заїхали. Навчіть їх чемності! Таке враження що вони нас за свої гроші везли
отзыв
Комментарии к отзыву
В першу чергу хочемо висловити вдячність, що обрали нашу компанію для організацію вашої подорожі і залишили даний відгук.
Так, на жаль, реставраційні роботи, які тривали останні тижні у замку Пелеш, заздалегідь не були анонсовані замком, хоча ми регулярно перевіряємо офіційний сайт для перевірки доступності та актуальності цін. Обмеження стосувалися виключно заходу і відвідування внутрішніх кімнат об'єкту, при цьому відвідування території замку, околиць програмою туру було надано. Тут слід зазначити, що на нашому сайті прописується, що у випадку змін, які не залежать від Туроператора, але матимуть подальший вплив на реалізацію туру, Туроператор залишає за собою право змінювати набір послуг (в першу чергу це стосується факультативних екскурсій) без зменшення кількості послуг, які пропонуються і передбачені програмою туру.
Щодо ситуації з готелем, підтверджений готель, у якому проживала група, відповідає категорії 3*. При цьому всі відгуки і побажання туристів, ми аналізуємо і враховуємо при підтвердженні готелів для майбутніх груп.
Ваш керівник групи-супроводжуюча Катерина є досвідченим працівником нашої компанії, не вперше виконує дану програму, а отримані відгуки з попередніх турів та в тому числі з даного туру не ставлять під сумнів її професіоналізм та доречність підтверджувати, як супроводжуючого у наступні тури.
Нам дуже прикро, що їй протягом туру не вдалося побудувати ненав'язливу комунікацію з туристами. З іншої сторони у інтересах усіх учасників, щоб був достатній набір на факультативи і ми могли їх туристам організувати.
Також інформуємо, що у обов'язки водіїв та перевізників загалом , входить виключно забезпечення транспортування групи під час туру. При всьому нашому бажанні і розумінні важливості введення стандартів обслуговування компанії туроператора серед водіїв не є можливим.
Бажаємо, щоб всі наступні подорожі дарували вам лиш позитивні емоції і будемо раді бачити вас у турах Адріатік Тревел.