В травні 2024 року компанією «зручно тут» було проведено заміну двох лічильників, двох звортніх клапанів та двох фільтрів грубої очистки. При замовленні запевнили, що всі деталі високої якості. Вже в вересні 2024 року сталася аварія, зірвало кришку фільтра грубої очистки. Зірвало так, що різьба на яку накручується кришка, лишилася в самії кришці. Тобто частина однієї деталі лишилася в іншій. Як слідство сталося затоплення нижніх поверхів. Добре, що дім обслуговує ОСББ і швидко перекрили весь стояк. Зателефонував до зручно тут. Попросили надіслати відео та фото. Надіслав. Через деякий час зателефонувала співробітниця зручно тут та сказала, що їх вини в цьому не має, я винен сам бо на фільтрі чітко видно механічні пошкодження. Самі вузли обліку (фільтри, лічильник та зворотні клапани) розташовані в санвузлі і знаходяться за гіпсо-картонною стінкою. Вільного доступу до них взагалі немає, тільки через невеликий лючок. Тобто їх пошкодити ніяк не можливо. Я спитав адресу їх офісу, та запропонував підїхати до них щоб їх фахівець показав мені на фото де він побачив механічне пошкодження. Бо зняти фільтр неможливо, він знаходиться разом з лічильником під пломбою. Співробітница повідомила, що адресу вона казати не буде, фахівця в офісі немає, там тількі дівчата оператори які приймають заяки. Тоді я попросив надати мені письмову відмову і вказати причину. На це мені відповіли, що такої послуги!!!! в них немає. Все що вони можуть запропонувати – це заміну по повній вартості. Попросили більше їх по пусткам не турбувати, бо в них багато клієнтів і вони не можуть так довго витрачати свій час на розмови зі мною. Як результат я звернувся зі скаргою в Держпродспоживслужбу в м.Києві з приводу захисту прав споживачів.
Не звертайтесь до них - Отзывы о ЗручноТуТ
Зателефонував до зручно тут. Попросили надіслати відео та фото. Надіслав. Через деякий час зателефонувала співробітниця зручно тут та сказала, що їх вини в цьому не має, я винен сам бо на фільтрі чітко видно механічні пошкодження. Самі вузли обліку (фільтри, лічильник та зворотні клапани) розташовані в санвузлі і знаходяться за гіпсо-картонною стінкою. Вільного доступу до них взагалі немає, тільки через невеликий лючок. Тобто їх пошкодити ніяк не можливо. Я спитав адресу їх офісу, та запропонував підїхати до них щоб їх фахівець показав мені на фото де він побачив механічне пошкодження. Бо зняти фільтр неможливо, він знаходиться разом з лічильником під пломбою. Співробітница повідомила, що адресу вона казати не буде, фахівця в офісі немає, там тількі дівчата оператори які приймають заяки. Тоді я попросив надати мені письмову відмову і вказати причину. На це мені відповіли, що такої послуги!!!! в них немає. Все що вони можуть запропонувати – це заміну по повній вартості. Попросили більше їх по пусткам не турбувати, бо в них багато клієнтів і вони не можуть так довго витрачати свій час на розмови зі мною.
Як результат я звернувся зі скаргою в Держпродспоживслужбу в м.Києві з приводу захисту прав споживачів.
отзыв
Комментарии к отзыву