Сьогодні зробила замовлення в магазині і ОДРАЗУ сплатила кошти. Незабаром на Вайбер надійшло повідомлення про те, що однієї одиниці замовленого товару немає (при цьому зазначили код товару). Крім того, вказали що товари знаходяться в різних містах і можлива відправка двома посилками. Двічи намагалась зв'язатись з співробітниками по Вайберу. Написала листа і знову зателефонувала. Відповів оператор, а за деякий час і менеджер, у якого я змогла з'ясувати який товар відсутній. Отримати товар з іншого міста магазин мав можливість приблизно за 2 тижні і, відповідно, надіслати мені. Менеджер повідомив, що в разі згоди отримати замовлення з двох міст, сплачувати за доставку двічи буду Я, а не магазин. Чому саме я - споживач - маю сплачувати кошти мені не пояснили. Відмовилась від замовлення. Гроші обіціяли повернути на протязі 5 робочих днів.
Достоинства:
Дуже великий і з поміркованими цінами асортимент товару,
Недостатки:
Необхідність сплачувати вартість до обробки замовлення. Порушення вимог Закону України "Про захист прав споживачів", сплата коштів до з'ясування можливості отримання замовлення, некваліфіковані співробітники.
Реалії життя та роботи магазину. - Отзывы о zoomark.com.ua интернет-магазин
отзыв
Комментарии к отзыву