Попытался сделать заказ в этом интернет-магазине. Созвонился с менеджером (его имени, к сожалению, не запомнил), составили список необходимых мне запчастей, с учётом рекомендаций этого менеджеру (который по его словам уже 15 лет работает в этой сфере). Попросил выслать мне этот список, чтобы почитать отзывы по этим запчастям и посмотреть цены на них у конкурентов. Не спорю, цены в "Запчасти ЗАЗ" оказались самые привлекательные, но после прочтения отзывов об одной из запчастей из этого списка, причём на их же сайте, попросил этого менеджера поменять эту запчасть на другую, подходящую мне по характеристикам. В итоге получил отказ, так как по мнению этого "эксперта с 15-ти летним стажем", она не подойдёт на мой автомобиль (хотя на сайтах конкурентов, профильно занимающихся продажей запчастей именно для моего авто, эта запчасть указана как совместимая) и высылать все заказанные мной запчасти наложенным платежом отказался, пока я не оплачу эту (по его мнению не подходящую) запчасть наперёд. Короче, от заказа отказался и в дальнейшем с этим интернет-магазином связываться не собираюсь. И судя по отзывам, опубликованным ранее, я такой не один.
Достоинства:
С таким отношением к клиентам - их нет
Недостатки:
Как можно держать таких менеджеров, особенно в такое тяжёлое время, если они вообще не заинтересованы в продажах?
Дякуємо за ваш відгук — він дозволяє нам пояснити нашу позицію й бути прозорими для інших клієнтів.
Справді, ви обрали пильник напіввісі Spidan на Chevrolet Lacetti 1.8, але після ознайомлення з відгуками (в тому числі на нашому сайті) вирішили змінити його. Менеджер запропонував альтернативу від GM, як перевірений, більш якісніший і сумісний варіант. Ви ж наполягали на варіанті від Autofren Seinsa, який, на жаль, не виробляє пильники саме для вашої моделі Лачетті 1.8, що підтверджується офіційним каталогом виробника: https://web.tecalliance.net/seinsa/en/parts/search?query=96489855#@brc/search:Search%2520by%2520any%2520number%252096489855;query:96489855.
Підбір запчастин базується не лише на розмірах, а передусім на специфіці конкретної моделі авто, яка перевіряється за VIN або OEM-номером. У цьому випадку ми впевнено знаємо, що запропонована вами альтернатива — несумісна. Тому, аби уникнути подальших витрат на логістику й повернення, ми запропонували попередню оплату лише за цей один спірний товар.
Маємо досвід, коли клієнти раніше наполягали на невірному підборі, ми йшли на зустріч та відправляли, а потім клієнти відмовлялись від посилок при отриманні — тому ми змушені були скорегувати підхід.
Ми завжди прагнемо, щоб кожне замовлення завершувалося вдало.
Хочу трішки прокоментувати вашу відповідь. Я взагалі дуже рідко пишу відгуки, але ця ситуація змусила мене це зробити. І я раніше вже робив замовлення у вас і все було нормально, може тому що це відбувалося через сайт, без спілкування з вашим менеджером.
По-перше, ваш менеджер не запропонував мені ніякої альтернативи, запропонував просто викреслити цю позицію із замовлення.
По-друге, для того щоб пильник шруза підійшов, він повинен мати відповідні розміри, тобто діаметр 1, діаметр 2 і довжину. У варіанта від Spidan, який запропонував мені ваш менеджер, більший діаметр дорівнює 80 мм. Діаметр шруза на моєму авто - 82 мм (особисто заміряв), я про це сказав вашому представнику, тому і попросив поміняти на інший варіант від Autofren, у якого діаметр 83 мм. Тобто цей пильник спокійно підійшов би на моє авто, хоч його і нема у списку сумісних авто на сайті виробника. Є таке поняття, як взаємозамінність запчастин від інших авто, тим паче розхідників.
Вашому менеджеру потрібно було витратити зайвих 2 хвилини, щоб подивитись на специфікації мого авто і на розміри цього пильника, щоб зрозуміти що він підійде, так як роблять інші продавці, зацікавлені в своїх клієнтах. Замість цього він мабуть відкрив сторінку з цим товаром, подивився що в списку мого авто нема і сказав, що в нього дуже великий опит і він більше мене розуміється в таких речах, ця запчастин не підійде.
І взагалі, під час діалогу з вашим менеджером в мене склалися неприємні враження від спілкування з ним в цілому. Мовби то він супер експерт і професіонал, а я так, профан. У нього в обов'язки входить спілкування з клієнтами, причому ввічливе і з повагою. Тут такого нема.
Частина діалогу:
"- Я не відправлю ваше замовлення, поки ви не зробите передплату за пильник (доречні його вартість була біля 300 грн., а все замовлення було на 6500 грн.).
- Я гарантую, що заберу замовлення на пошті (і навіть даже якщо б цей пильник яким-то чином не підійшов, я все рівно не став би зв'язуватися з його відправкою назад).
- Я не відправлю без передплати за пильник.
- В такому випадку я відмовляюся від всього замовлення.
- Ну і гаразд. Як хочете."
Склалося таке враження, що він був навіть радий, що я у них нічого не замовив, хочя я з ним спілкувався спокійно, не сперечався і голосу не підіймав.
Сьогодні зайшов в автомагазин і придбав пильник, при цьому продавцю сказав інформацію про авто, такуж саму, як і вашому представнику. Він в компьютері подивився необхідні специфікації і запропонував мені варіант, не Autofren, але розміри такіж самі як у Autofren.
Отвратительная работа менеджера магазина "Запчасти Заз" - Отзывы о Запчасти ЗАЗ
Короче, от заказа отказался и в дальнейшем с этим интернет-магазином связываться не собираюсь.
И судя по отзывам, опубликованным ранее, я такой не один.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук — він дозволяє нам пояснити нашу позицію й бути прозорими для інших клієнтів.
Справді, ви обрали пильник напіввісі Spidan на Chevrolet Lacetti 1.8, але після ознайомлення з відгуками (в тому числі на нашому сайті) вирішили змінити його. Менеджер запропонував альтернативу від GM, як перевірений, більш якісніший і сумісний варіант. Ви ж наполягали на варіанті від Autofren Seinsa, який, на жаль, не виробляє пильники саме для вашої моделі Лачетті 1.8, що підтверджується офіційним каталогом виробника: https://web.tecalliance.net/seinsa/en/parts/search?query=96489855#@brc/search:Search%2520by%2520any%2520number%252096489855;query:96489855.
Підбір запчастин базується не лише на розмірах, а передусім на специфіці конкретної моделі авто, яка перевіряється за VIN або OEM-номером. У цьому випадку ми впевнено знаємо, що запропонована вами альтернатива — несумісна. Тому, аби уникнути подальших витрат на логістику й повернення, ми запропонували попередню оплату лише за цей один спірний товар.
Маємо досвід, коли клієнти раніше наполягали на невірному підборі, ми йшли на зустріч та відправляли, а потім клієнти відмовлялись від посилок при отриманні — тому ми змушені були скорегувати підхід.
Ми завжди прагнемо, щоб кожне замовлення завершувалося вдало.
Хочу трішки прокоментувати вашу відповідь. Я взагалі дуже рідко пишу відгуки, але ця ситуація змусила мене це зробити. І я раніше вже робив замовлення у вас і все було нормально, може тому що це відбувалося через сайт, без спілкування з вашим менеджером.
По-перше, ваш менеджер не запропонував мені ніякої альтернативи, запропонував просто викреслити цю позицію із замовлення.
По-друге, для того щоб пильник шруза підійшов, він повинен мати відповідні розміри, тобто діаметр 1, діаметр 2 і довжину. У варіанта від Spidan, який запропонував мені ваш менеджер, більший діаметр дорівнює 80 мм. Діаметр шруза на моєму авто - 82 мм (особисто заміряв), я про це сказав вашому представнику, тому і попросив поміняти на інший варіант від Autofren, у якого діаметр 83 мм. Тобто цей пильник спокійно підійшов би на моє авто, хоч його і нема у списку сумісних авто на сайті виробника. Є таке поняття, як взаємозамінність запчастин від інших авто, тим паче розхідників.
Вашому менеджеру потрібно було витратити зайвих 2 хвилини, щоб подивитись на специфікації мого авто і на розміри цього пильника, щоб зрозуміти що він підійде, так як роблять інші продавці, зацікавлені в своїх клієнтах. Замість цього він мабуть відкрив сторінку з цим товаром, подивився що в списку мого авто нема і сказав, що в нього дуже великий опит і він більше мене розуміється в таких речах, ця запчастин не підійде.
І взагалі, під час діалогу з вашим менеджером в мене склалися неприємні враження від спілкування з ним в цілому. Мовби то він супер експерт і професіонал, а я так, профан. У нього в обов'язки входить спілкування з клієнтами, причому ввічливе і з повагою. Тут такого нема.
Частина діалогу:
"- Я не відправлю ваше замовлення, поки ви не зробите передплату за пильник (доречні його вартість була біля 300 грн., а все замовлення було на 6500 грн.).
- Я гарантую, що заберу замовлення на пошті (і навіть даже якщо б цей пильник яким-то чином не підійшов, я все рівно не став би зв'язуватися з його відправкою назад).
- Я не відправлю без передплати за пильник.
- В такому випадку я відмовляюся від всього замовлення.
- Ну і гаразд. Як хочете."
Склалося таке враження, що він був навіть радий, що я у них нічого не замовив, хочя я з ним спілкувався спокійно, не сперечався і голосу не підіймав.
Сьогодні зайшов в автомагазин і придбав пильник, при цьому продавцю сказав інформацію про авто, такуж саму, як і вашому представнику. Він в компьютері подивився необхідні специфікації і запропонував мені варіант, не Autofren, але розміри такіж самі як у Autofren.
Якто так.