Ira Burlak Отзыв написан 6 января, 2023 год31 просмотр
Хочу доповнити відгук, так як моя історія не вирішилися оптимістично. Після написання негативного відгуку, мені нарешті відписали і попросили надіслати браковану тумбу назад. Далі зателефонував менеджер і пообіцяв вирішити проблему, Включаючи оплату доставки за їх рахунок. І от настав день ікс, тумба вже на пошті. Але доставка не сплачена. Я питаю, як так. На що отримала відповідь що менеджер по телефону був некомпетентний і взагалі я мала повернути товар протягом 14 днів. На спробу пояснити компанії що це стосується товару лише НАЛЕЖНОЇ якості, отримала ігнор. В мене був товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості, тобто такий що не відповідає умов договору та заявленим характеристикам. А отже я можу повернути його протягом усього гарантійного терміну! Більш того, на фото чітко видно що має бути фанера а не гола стіна. Цей момент я також уточнювала у компанії. Відповідь ви бачите на скріншотах. Ні в якому разі не звертайтесь до цієї недобросовістної компанії. Збережете свої нерви, гроші та час 2 согласны
Добрий день, Iрина! Так, дiйсно, законодавством передбачене право покупця щодо повернення товару у певний термiн (протягом 14 днiв з моменту його отримання) а також право на гарантiю, гарантiйне обслуговування, обмiн товару.
Судячи з наданих вами даних, менеджер цiлком лояльно пояснив на пройшовся по пунктах щодо причин через якi було прийняте таке рiшення щодо доставки. Але... ваша мета - безкоштовна доставка, а не чути про причини через якi вона платна, вiрно? :)
Дiйсно, у договорi оферти зазначено наступне:
6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Обман на обмані - Отзывы о YUDI - Мебель от производителя
Хочу доповнити відгук, так як моя історія не вирішилися оптимістично. Після написання негативного відгуку, мені нарешті відписали і попросили надіслати браковану тумбу назад. Далі зателефонував менеджер і пообіцяв вирішити проблему, Включаючи оплату доставки за їх рахунок. І от настав день ікс, тумба вже на пошті. Але доставка не сплачена. Я питаю, як так. На що отримала відповідь що менеджер по телефону був некомпетентний і взагалі я мала повернути товар протягом 14 днів. На спробу пояснити компанії що це стосується товару лише НАЛЕЖНОЇ якості, отримала ігнор. В мене був товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості, тобто такий що не відповідає умов договору та заявленим характеристикам. А отже я можу повернути його протягом усього гарантійного терміну! Більш того, на фото чітко видно що має бути фанера а не гола стіна. Цей момент я також уточнювала у компанії. Відповідь ви бачите на скріншотах. Ні в якому разі не звертайтесь до цієї недобросовістної компанії. Збережете свої нерви, гроші та час
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Судячи з наданих вами даних, менеджер цiлком лояльно пояснив на пройшовся по пунктах щодо причин через якi було прийняте таке рiшення щодо доставки. Але... ваша мета - безкоштовна доставка, а не чути про причини через якi вона платна, вiрно? :)
Дiйсно, у договорi оферти зазначено наступне:
6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Згiдно фото наданих вами, товар - цiлком на