Ira Burlak Отзыв написан 22 декабря, 2022 год29 просмотров
Замовляла підвісну тумбу під раковину ліву. Сказали що товар в наявності а по факту довелося чекати 2 тижні щоб відправили. Наче як вибачились але після оплати перестали нормально відповідати що вже наводило на підозру. Відправили тумбу. При огляді все було ок. Але коли майстер почав її встановлювати то ми зрозуміли що тумба бракована. Шухлядки відкриваються зправа а не зліва. Почала писати продавцю, довго не могли надати роз’яснення що далі робити. Потім відповіли що відправлять стільницю та низ тумби, що ніяк не виправить ситуацію бо треба ствердлити отвори в бокових стінках! Та навіть і це не зробили, попросили фото тумби та отворів. Відправила. Далі повний ігнор (хоча заходять в вайбер але не читають мої повідомлення). На дзвінки у робочий час не відповідають. Буду писати заяву
Добрий день, Iрина! Так, дiйсно, законодавством передбачене право покупця щодо повернення товару у певний термiн (протягом 14 днiв з моменту його отримання) а також право на гарантiю, гарантiйне обслуговування, обмiн товару.
Судячи з наданих вами даних, менеджер цiлком лояльно пояснив на пройшовся по пунктах щодо причин через якi було прийняте таке рiшення щодо доставки. Але... ваша мета - безкоштовна доставка, а не чути про причини через якi вона платна, вiрно? :)
Дiйсно, у договорi оферти зазначено наступне:
6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Згiдно фото наданих вами, товар - цiлком належної якостi, виконаний згiдно технологiчних карт, повнiстю вiдповiдний фото на яких вiн зображений.
Хочу зазначити, що ми в першу чергу - пiшли вам на зустрiч та усунули "недолiк" яким ви назвали вiдсутнiсть задньої стiнки на виробi, яка вами була помiчена тодi, коли товар був вже повнiстю зiбраний i пiсля досить тривалого термiну пiсля отримання товару, але - ми прийняли ваше побажання до уваги та виконали ваше прохання. За доставку в наш бiк - ми сплатили, i вiдправили товар вам - вiдповiдно за ваш рахунок, тим самим роздiливши нашi витрати на 2.
Чому? Тому що ваш запит який був виконаний - не був нашим зобов'язанням.
Пройшов довгий термiн пiсля отримання товару i сплив строк у який ви могли звернутись для "усунення недолiку" - по факту - виконання вашої вимоги.
Компанiя могла посилатись на як мiнiмум 4 пункти законодавства та договору на основi яких могло бути прийняте рiшення про вiдмову у вашому запитi. Але, нажаль, вирiшили пiти на зустрiч але врештi - вам не сподобалось, навколо вас однi шахраї, "контори" i iншi, хто не робить так, як заманеться особисто вам :) А коли усi умови - за законом та домовленностями не у ваш бiк - ви йдете сюди та пишете усе, що вам також заманеться тому що компанiя не зробила так, як ви особисто того хотiли :)
То може нам взагалi, безкоштовно робити вам меблi, безкоштовну доставку, безкоштовний занос до квартири i безкоштовно її збирати щоб ви, Панi Iрина були на усi 100% задоволенi? Сюр. Ми не благодiйна органiзацiя. Ми готовi iдти на витрати для усунення наших "косякiв" та недолiкiв, але не на витрати щодо ваших забаганок та виконання ваших вимог якi не входять до наших зобов'язань тимпаче пiсля бог зна якого термiну пiсля придбання вами та отримання товару.
Гадаю, подiбнi випадки який стався i у т.ч. iз вами, будуть гарним уроком для керiвництва компанiї при прийняттi наступних рiшень.
Ви взагалі читаєте що вам пишуть? :) 6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Так дійсно пункт вірний. Але ваша компанія під нього не підпадає, адже товар був надісланий НЕНАЛЕЖНОЇ якості бо не відповідав заявленим характеристикам на сайті. Товар неналежної якості можна повернути впродовж усього гарантійного терміну (а це 12 місяців)! Про які ви мені добрі жести розповідаєте? Якщо я маю на це повернення законне право! Щодо доставки було максимально підло спочатку домовитися зі мною в телефонну у режимі про повне покриття затрат на доставку , а по факту не заплатити ні копійки та просто відхреститися некомпетентністю менеджера. Згодна з людиною вище, що лише заява в поліцію може змусити вас працювати згідно закону.
А по вашому відсутність задньої стінки це не проблема ? Враховуючи те що менеджер підтвердив її наявність (підтвердження усі є в вайбері). Сподіваюсь люди будуть читати відгуки та робити висновки заздалегідь ;)
Звертаю вашу увагу, що ваше звернення по стiнцi - це ДРУГЕ звернення та друге повернення.
Невже ви не побачили вiдсутнiсть стiнки коли звернулися з приводу того що вам надiслали лiву тумбу замiсть правої?
Судячи з логiки того що ви вказували у повiдомленнях, у разi нестачi 10 болтiв, ви дiйсно вважаєте адекватним звертатись та повертати товар, вимагаючи оплату доставки виробником 10 разiв, по 1 разу за кожен недостаючий болт?
Ба бiльше, виробник взагалi не несе вiдповiдальнiсть за комплектацiю товару пiсля його отримання як i перевiзник, юридично. Це вже суто сервiс, який вам - об'єктивно, компанiя надала у повному обсязi.
Вiдсутнiсть задньої стiнки не може свiдчити про якiсть товару.
Вiдсутнiсть частини фурнiтури що не є показником якостi товару свiдчить про: або вiдсутнiсть такого елементу за вiдсутностi його за специфiкацiями згiдно технологiчних карт до продукту, або свiдчить про некомплект.
Або свiдчить про змiну у комплектацiї до товару, яку виробник має право змiнювати на власний розсуд якщо це не погiршує технологiчнi властивостi виробу та вiдповiдає усiм вимогам.
Маючи також право просто компенсувати якусь незначну суму у якостi неустойки або компенсування нестачi (якщо це нестача, звiсно) виробник виконав вам встановлення задньої стiнки за власний кошт щоб ви не встановлювали її самостiйно, не шукали її десь, не витрачали власний час та нерви, але справедливо роздiлив доставку сплативши її коли посилка прибула НА виробництво вiд вас пiсля вашого звернення, але вiдправив назад за кошт отримувача.
Щодо висновкiв, пiдтримую вас обома руками!
Ми наполегливо просимо усiх покупцiв уважно оглядати товар при отриманнi, а також перевiряти його комплектацiю та вчасно повiдомляти виробника у разi нестачi. Як ми бачимо навiть у цьому випадку, компанiя вирiшує навiть такi неоднозначнi запити вiд яких, будучи менш клiєнторiєнтованими можна було б цiлком легально вiдмовитись спираючись на вiдсутнiсть вчасного звернення, вiдсутнiсть огляду товару при отриманнi та вiдсутнiсть доказiв вiдсутностi фурнiтури у пакуваннi через провину виробника. Але, ми цiнуємо час наших покупцiв та цiль - придбати якiснi та комфортi меблi та отримати гiдний сервiс.
Дуже шкода що цi цiнностi роздiляють далеко не усi користувачi :(
Бракований товар - Отзывы о YUDI - Мебель от производителя
отзыв
Комментарии к отзыву
Судячи з наданих вами даних, менеджер цiлком лояльно пояснив на пройшовся по пунктах щодо причин через якi було прийняте таке рiшення щодо доставки. Але... ваша мета - безкоштовна доставка, а не чути про причини через якi вона платна, вiрно? :)
Дiйсно, у договорi оферти зазначено наступне:
6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
Згiдно фото наданих вами, товар - цiлком належної якостi, виконаний згiдно технологiчних карт, повнiстю вiдповiдний фото на яких вiн зображений.
Хочу зазначити, що ми в першу чергу - пiшли вам на зустрiч та усунули "недолiк" яким ви назвали вiдсутнiсть задньої стiнки на виробi, яка вами була помiчена тодi, коли товар був вже повнiстю зiбраний i пiсля досить тривалого термiну пiсля отримання товару, але - ми прийняли ваше побажання до уваги та виконали ваше прохання. За доставку в наш бiк - ми сплатили, i вiдправили товар вам - вiдповiдно за ваш рахунок, тим самим роздiливши нашi витрати на 2.
Чому? Тому що ваш запит який був виконаний - не був нашим зобов'язанням.
Пройшов довгий термiн пiсля отримання товару i сплив строк у який ви могли звернутись для "усунення недолiку" - по факту - виконання вашої вимоги.
Компанiя могла посилатись на як мiнiмум 4 пункти законодавства та договору на основi яких могло бути прийняте рiшення про вiдмову у вашому запитi. Але, нажаль, вирiшили пiти на зустрiч але врештi - вам не сподобалось, навколо вас однi шахраї, "контори" i iншi, хто не робить так, як заманеться особисто вам :) А коли усi умови - за законом та домовленностями не у ваш бiк - ви йдете сюди та пишете усе, що вам також заманеться тому що компанiя не зробила так, як ви особисто того хотiли :)
То може нам взагалi, безкоштовно робити вам меблi, безкоштовну доставку, безкоштовний занос до квартири i безкоштовно її збирати щоб ви, Панi Iрина були на усi 100% задоволенi? Сюр. Ми не благодiйна органiзацiя. Ми готовi iдти на витрати для усунення наших "косякiв" та недолiкiв, але не на витрати щодо ваших забаганок та виконання ваших вимог якi не входять до наших зобов'язань тимпаче пiсля бог зна якого термiну пiсля придбання вами та отримання товару.
Гадаю, подiбнi випадки який стався i у т.ч. iз вами, будуть гарним уроком для керiвництва компанiї при прийняттi наступних рiшень.
Дякую! З Повагою, Компанiя YUDI.
Так дійсно пункт вірний. Але ваша компанія під нього не підпадає, адже товар був надісланий НЕНАЛЕЖНОЇ якості бо не відповідав заявленим характеристикам на сайті. Товар неналежної якості можна повернути впродовж усього гарантійного терміну (а це 12 місяців)! Про які ви мені добрі жести розповідаєте? Якщо я маю на це повернення законне право! Щодо доставки було максимально підло спочатку домовитися зі мною в телефонну у режимі про повне покриття затрат на доставку , а по факту не заплатити ні копійки та просто відхреститися некомпетентністю менеджера. Згодна з людиною вище, що лише заява в поліцію може змусити вас працювати згідно закону.
Проблема усунена? Тепер задня стiнка, я так розумiю?
А далi що буде?))
Так, ви правi, але законодавчо не зобов'язанi доставку сплачувати магазини. Ви можете привезти товар прямо на виробництво.
Невже ви не побачили вiдсутнiсть стiнки коли звернулися з приводу того що вам надiслали лiву тумбу замiсть правої?
Судячи з логiки того що ви вказували у повiдомленнях, у разi нестачi 10 болтiв, ви дiйсно вважаєте адекватним звертатись та повертати товар, вимагаючи оплату доставки виробником 10 разiв, по 1 разу за кожен недостаючий болт?
Ба бiльше, виробник взагалi не несе вiдповiдальнiсть за комплектацiю товару пiсля його отримання як i перевiзник, юридично. Це вже суто сервiс, який вам - об'єктивно, компанiя надала у повному обсязi.
Вiдсутнiсть задньої стiнки не може свiдчити про якiсть товару.
Вiдсутнiсть частини фурнiтури що не є показником якостi товару свiдчить про: або вiдсутнiсть такого елементу за вiдсутностi його за специфiкацiями згiдно технологiчних карт до продукту, або свiдчить про некомплект.
Або свiдчить про змiну у комплектацiї до товару, яку виробник має право змiнювати на власний розсуд якщо це не погiршує технологiчнi властивостi виробу та вiдповiдає усiм вимогам.
Маючи також право просто компенсувати якусь незначну суму у якостi неустойки або компенсування нестачi (якщо це нестача, звiсно) виробник виконав вам встановлення задньої стiнки за власний кошт щоб ви не встановлювали її самостiйно, не шукали її десь, не витрачали власний час та нерви, але справедливо роздiлив доставку сплативши її коли посилка прибула НА виробництво вiд вас пiсля вашого звернення, але вiдправив назад за кошт отримувача.
Щодо висновкiв, пiдтримую вас обома руками!
Ми наполегливо просимо усiх покупцiв уважно оглядати товар при отриманнi, а також перевiряти його комплектацiю та вчасно повiдомляти виробника у разi нестачi. Як ми бачимо навiть у цьому випадку, компанiя вирiшує навiть такi неоднозначнi запити вiд яких, будучи менш клiєнторiєнтованими можна було б цiлком легально вiдмовитись спираючись на вiдсутнiсть вчасного звернення, вiдсутнiсть огляду товару при отриманнi та вiдсутнiсть доказiв вiдсутностi фурнiтури у пакуваннi через провину виробника. Але, ми цiнуємо час наших покупцiв та цiль - придбати якiснi та комфортi меблi та отримати гiдний сервiс.
Дуже шкода що цi цiнностi роздiляють далеко не усi користувачi :(
Дякую! З Повагою, Компанiя YUDI.