Радислав Отзыв написан 22 августа, 2022 год30 просмотров
Написав до YoZone.dp в Інстаграмм, мав намір закупити плитоноски для військових.
Мене, клієнта, як собачку відправили з переписки в Інстаграмм до їх Телеграмм-каналу, де нібито повинні були мене проконсультувати. В каналі Тлг я не знайшов ніяких можливостей зв’язатися з представниками YoZone.dp, мені особисто довелося знайти працівника через коментарії на 50-тій фотографії, після чого мене ще раз як собачку відправили до фахівця Анастасії та запевнили, що Вона гарний спеціаліст та проконсультує мене по плитоноскам. Я їй написав і виявилося, що це повністю некомпетентний працівник, який не хоче консультувати, відноситься до клієнта нахабно, грубо та хамить клієнту. (Скріншоти «фахівця» додаю)
Після цього жахливого випадку я звернувся знов до Інстаграмм, щоб там залишити скаргу та все ж таки хтось вирішив цю проблему.
В Інст мене виставили бовдуром, сказали, що не бачать нічого плохого в цьому, навіть не написали звичайне «нам шкода» і тд.
Власник YoZone.dp Сергій Гірман був присутній у цей час в переписці та ніяк не відреагував. Напевно казав менеджеру не звертати на мене уваги.
Після чого я написав Сергію(власнику) особисто і описав цю ситуацію, яка образила клієнта в надії, що він відреагую на користь клієнта… але ні, він нічого на це не відповів, повністю не проявив нічого з клієнтоорієнтованості та гарного відношення до клієнта.
Я всім, хто хоче зберегти свій добрий настрій, раджу не зв’язуватися з YoZone.dp та з власником Сергієм, тому що, якщо буде якась проблема з працівниками бренду - Ви залишитеся дурнями та о вас будуть витирати ноги на чолі з власником.
Жахлива консультація та байдужість власника до ситуації - Отзывы о YoZone.dp
Мене, клієнта, як собачку відправили з переписки в Інстаграмм до їх Телеграмм-каналу, де нібито повинні були мене проконсультувати.
В каналі Тлг я не знайшов ніяких можливостей зв’язатися з представниками YoZone.dp, мені особисто довелося знайти працівника через коментарії на 50-тій фотографії, після чого мене ще раз як собачку відправили до фахівця Анастасії та запевнили, що Вона гарний спеціаліст та проконсультує мене по плитоноскам.
Я їй написав і виявилося, що це повністю некомпетентний працівник, який не хоче консультувати, відноситься до клієнта нахабно, грубо та хамить клієнту.
(Скріншоти «фахівця» додаю)
Після цього жахливого випадку я звернувся знов до Інстаграмм, щоб там залишити скаргу та все ж таки хтось вирішив цю проблему.
В Інст мене виставили бовдуром, сказали, що не бачать нічого плохого в цьому, навіть не написали звичайне «нам шкода» і тд.
Власник YoZone.dp Сергій Гірман був присутній у цей час в переписці та ніяк не відреагував. Напевно казав менеджеру не звертати на мене уваги.
Після чого я написав Сергію(власнику) особисто і описав цю ситуацію, яка образила клієнта в надії, що він відреагую на користь клієнта… але ні, він нічого на це не відповів, повністю не проявив нічого з клієнтоорієнтованості та гарного відношення до клієнта.
Я всім, хто хоче зберегти свій добрий настрій, раджу не зв’язуватися з YoZone.dp та з власником Сергієм, тому що, якщо буде якась проблема з працівниками бренду - Ви залишитеся дурнями та о вас будуть витирати ноги на чолі з власником.
отзыв
Комментарии к отзыву