Galina Отзыв написан 15 июля, 2025 год5 просмотров
Раніше замовляла і не було ніяких проблем.Сьогодні - я розчарована і скасувала замовлення. Дзвоне мені співробітниця магазину одразу після підтвердження замовлення, хоча я вказувала без передзвону, бо як і всі адекватні люди я працюю.Немає в наявності одного виду продукції, хоча вказано, що він є.І пропонує мені вдвічі більше дозування.На питання чому вказано на сайті наявність, а ви стверджуєте,що немає - адекватного пояснення я не отримала.Через деякий час зайшла на сайт знову, а там : знову вказано наявність продукту,який( як мене запевнили) відсутній. То виникає питання: як так можна працювати? Навіщо людина витрачає свій час, обирає, оформлює, щоб потім скасувати, переплатити і.д. через недостовірну інформацію?
Вводити в оману і красти чужий час- це зараз модно? - Отзывы о Waysport - спортивное питание
отзыв
Комментарии к отзыву