Vip Call-center отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей
Vip Call-center
3.6 5
12 отзывов / 4932 просмотра

Не рекомендую

Гість Гість 13 августа, 2025 год
Не дуже рекомендую тут працювати. Хоча можна тут і заробити. Багато трафіку і робота є завжди. Оце і всі плюси.
Мінуси це керівництво, вони не реагують на поради менеджерів на покращення роботи. Девіз компанії в усьому поганий менеджер ви погано працюєте. Хоча проблема, що просто оператори тікають з відси, в новенькі довго не тримаються, в роботи багато, в та кучка... Читать отзыв
Не дуже рекомендую тут працювати. Хоча можна тут і заробити. Багато трафіку і робота є завжди. Оце і всі плюси.
Мінуси це керівництво, вони не реагують на поради менеджерів на покращення роботи. Девіз компанії в усьому поганий менеджер ви погано працюєте. Хоча проблема, що просто оператори тікають з відси, в новенькі довго не тримаються, в роботи багато, в та кучка що залишилась на встигає, але все одно ви винуватий і ми святі Боги, Найтупіший регламент де я тільки бачив. Куча штрафів. А прослушка це зовсім секта, моляться на скрипи і тільки заважають працювати своїми тупим зауваженнями. Тут проти імпровізації все потрібно роботи по сктриптах, хоча по них не реально продати, зараз більшість працюють по своїх сктриптах і показники у них покращились. Ну всього не розкажеш, радий що пішов з відси. З таким відношенням і такою політикою ця компаніє довго не витримає. Моя порада Власнику колл центра, міняйте щось, бо і та кучка яка у вас працює теж втече. Втече туди де поважають своїх співробітників.!!!
Достоинства:
  1. Великий трафік, можна трішки заробити.
Недостатки:
  1. Керівництво, не повага до менеджерів. Тупий регламент, махінації з зарплатами.

Що на вас чекає працюючи тут

Той, хто може про це сказати Той, хто може про це сказати 12 августа, 2025 год
Мій досвід роботи в цьому контакт-центрі був, далеко від позитивного. На перший погляд — все виглядає пристойно: реклама, обіцянки, «прибуток росте», «команда професіоналів». Але за фасадом — зовсім інша картина. Почну з керівництва. Тім-лідери та адміністратори часто ускладнюють роботу замість того, щоб її оптимізувати. Скрипти пишуться без логіки, реклама не відповідає реальності, товар — теж. Це породжує масу відмов, які... Читать отзыв Мій досвід роботи в цьому контакт-центрі був, далеко від позитивного. На перший погляд — все виглядає пристойно: реклама, обіцянки, «прибуток росте», «команда професіоналів». Але за фасадом — зовсім інша картина. Почну з керівництва. Тім-лідери та адміністратори часто ускладнюють роботу замість того, щоб її оптимізувати. Скрипти пишуться без логіки, реклама не відповідає реальності, товар — теж. Це породжує масу відмов, які можна було легко уникнути, якби хтось дослухався до операторів. Але будь-які прохання щось змінити ігноруються, поки ситуація не доходить до абсурду або втрати замовлення. І навіть тоді зміни відбуваються лише після втручання власника. За спробу звернути увагу на проблеми можна отримати звільнення. Причина? «Погані показники». А як їх покращити, якщо роботи майже немає, а відмов більше, ніж прийнятих замовлень? Керівництво каже: «За відмови вам нічого не буде». Але це не вирішує проблему. Її корінь — у неадекватній рекламі, скриптах і відсутності системної відповідальності. Репутація КЦ вже давно не на висоті — при мені пішло більше 10 власників CRM. Все тримається на красивій обгортці: «З нами прибуток росте», а насправді — суцільні відмови. Керівники поводяться так, ніби їм потрібно не просто звернення на «Ви», а ще й поклон. А якщо не подобається — «двері відкриті». Зарплата — іноді вчасно, іноді з затримками, іноді не повна. Був випадок, коли новий тім-лідер спробував організувати протест, писав анонімно власникам, закликав не виходити в зміну — мовляв, операторів обманюють і не доплачують. Після цього у мене теж з’явилися сумніви. Окремо хочу сказати про відгуки. Більшість хороших відгуків — це не зовсім повна картина. Іноді керівництво, даючи посилання, просить написати позитивний відгук, щоб «виправити ситуацію». А іноді пишуть їх самі. Тому якщо бачите багато хороших відгуків — не поспішайте довіряти. Це не унікальний випадок — так роблять і в інших компаніях. Звичайно, хто буде писати поганий відгук, особливо якщо ще працює тут? Щодо колективу — дійсно хороший. Люди підтримують одне одного, і навіть керівники можуть бути адекватними, коли розмова не стосується роботи. Але щоб щось реально змінилось — потрібно масове звернення. Інакше проблему просто не бачать. З одного боку це можна назвати розумним — реагувати на системні проблеми, а не одиничні. Але не завжди. Особливо коли йдеться про критичні речі — доставку чи передоплату. А от ситуація з передоплатами (ПО) — це взагалі окрема історія. Клієнт робить оплату, надсилає скрін, а підтвердження може тягнутись тижнями. Уявіть: людина зробила передоплату, часто на немалу суму, бо хоче заощадити на доставці (накладному платежі), і чекає дзвінка. Буває, що рекламу вже закрили, а ПО ще не підтверджено. Іноді клієнт повторно робить замовлення, іноді лається. А буває, що оператор отримує штраф — бо «не дзвонив». А сенс дзвонити, якщо ПО не підтверджено? І це ніяк не виправляють. Кажуть: «Ми вже про це говорили». Але насправді — нічого не змінюється. І вам ніхто не скаже, чому. Наостанок скажу: єдиний шанс на зміни — це адекватний власник, який буде заробляти на якісному товарі, контролювати процеси і вимагати відповідальності. Бо на операторів тут не зважають. Один пішов — прийде інший. Я розумію тих, хто терпить — бо не хоче або не може шукати інше. Але саме тому багато хто боїться сказати правду. Бо керівництво вважає, що все добре. А насправді — ні.
Я не шукаю конфлікту. Я просто пишу про те, що багато хто думає — але мовчить.

Основна задача тут — це намахувати людей на гроші і впарювати незрозумілі, не потрібні речі

Гость Гость 18 июня, 2025 год
Основна задача тут — це намахувати людей на гроші і впарювати незрозумілі, не потрібні речі, які ще можуть бути зламані/порвані і т.д. Ти постійно вислуховуєш скарги від людей на різні товари (і ці ж люди можуть тебе посилати, грубити, принижувати і я їх прекрасно розумію) І за це ти можеш отримати НІЧОГО! Саме так, тому що, якщо ти план не... Читать отзыв Основна задача тут — це намахувати людей на гроші і впарювати незрозумілі, не потрібні речі, які ще можуть бути зламані/порвані і т.д. Ти постійно вислуховуєш скарги від людей на різні товари (і ці ж люди можуть тебе посилати, грубити, принижувати і я їх прекрасно розумію) І за це ти можеш отримати НІЧОГО! Саме так, тому що, якщо ти план не виконав за день, то тобі заплатять 0 грн.

Кол-центр, керівництво якого, потрібно посадити за грати.

Гость Гость 16 июня, 2025 год
багато чого можна написати з приводу керівництва і відношення як до скота а не до людини. але чому тут дивуватися, якщо потреба від оператора, підвищити ціну товару на 50%, відправляється той самий товар. зворотнього зв'язку від клієнта до кол центру немає, тобто порушується закон про права споживачів. відправки йдуть від номерів телефону, які не облуговуються. продається і відправляється все що... Читать отзыв багато чого можна написати з приводу керівництва і відношення як до скота а не до людини. але чому тут дивуватися, якщо потреба від оператора, підвищити ціну товару на 50%, відправляється той самий товар. зворотнього зв'язку від клієнта до кол центру немає, тобто порушується закон про права споживачів. відправки йдуть від номерів телефону, які не облуговуються. продається і відправляється все що можна купити і так в інтернеті втричі дешевше. ти маєш намахувати людей, при цьому інші оператори - на махають тебе. загально шарашкіна контора. кому таке подобається - тому сюди.
Достоинства:
  1. платять вчасно
Недостатки:
  1. напридумають багато умов, де всі навколо будуть качати права. прослушка, старша (друга група), інші менеджери

Жах, а не робота!

Альона Альона 23 марта, 2025 год
Вчора подзвонили мені з цієї компанії і запропонували повернутися назад на роботу (я раніше працювала тут). Звичайно я відмовила, а дівчина ще й питає "чому вам у нас не сподобалося?". Чому не сподобалося???? Основна задача тут — це намахувати людей на гроші і впарювати незрозумілі, не потрібні речі, які ще можуть бути зламані/порвані і т.д. Ти постійно вислуховуєш скарги від... Читать отзыв Вчора подзвонили мені з цієї компанії і запропонували повернутися назад на роботу (я раніше працювала тут). Звичайно я відмовила, а дівчина ще й питає "чому вам у нас не сподобалося?". Чому не сподобалося???? Основна задача тут — це намахувати людей на гроші і впарювати незрозумілі, не потрібні речі, які ще можуть бути зламані/порвані і т.д. Ти постійно вислуховуєш скарги від людей на різні товари (і ці ж люди можуть тебе посилати, грубити, принижувати і я їх прекрасно розумію) І за це ти можеш отримати НІЧОГО! Саме так, тому що, якщо ти план не виконав за день, то тобі заплатять 0 грн. За кілька пропрацьованих тижнів я отримала близько 3 тисяч гривень! Будь ласка, не ведіться на цей РОЗВОДНЯК!
Достоинства:
  1. - Графік
Недостатки:
  1. - Зп не відповідає обіцянкам роботодавця
  2. - Якщо ви план не виконали, то за цілий пропрацьований день ви нічого не отримаєте
  3. - Потрібно впарювати людям жахливий бракований товар і намахувати всіх підряд (і пенсіонерів, і військових)

Хамовите ставлення до працівників

Колишній співробітник Колишній співробітник 14 марта, 2025 год
По перше купу штрафів, незрозуміло за що,
По друге дуже хамовити ставлення до стажорів керівника Федай Ірина та Катерини.
По третє, нікому не раджу цей кц, намахувати треба обов'язково на 'воздусі' 200-300 грн та щей якщо цього не робиш штраф. За все абсолютно штрафи, хоч і зп залежить від кількості прийнятих лідів та проценту викуплених лідів.
Висновок
Якщо хочете... Читать отзыв
По перше купу штрафів, незрозуміло за що,
По друге дуже хамовити ставлення до стажорів керівника Федай Ірина та Катерини.
По третє, нікому не раджу цей кц, намахувати треба обов'язково на 'воздусі' 200-300 грн та щей якщо цього не робиш штраф. За все абсолютно штрафи, хоч і зп залежить від кількості прийнятих лідів та проценту викуплених лідів.
Висновок
Якщо хочете найти роботу то точно не сюди, а те що обіцяють зп велику, це все казки, все залежить від кількості лідів які ти оформиш+ якщо немає лідів немає і зп+ на співбесіді одне кажуть, а на самому стажуванні може бути зовсім інше

Обманюють усіх та вимагають фото документів

Анонім Анонім 3 октября, 2024 год
Цей колл-центр найгірший. Обманюють людей! При цьому обманюють не тільки покупців, але й співробітників. Жінка Тетяна Танувкіна (хамовита), яка проводила співбесіду та перше стажування вимагала фото документів. Але вас ніхто офіційно оформлювати на роботи не буде. Цей колл-центр придумав більше 20 пунктів штрафів. Тобто штрафи розроблені таким чином, що свою зарплату не отримаєш. Ми всі чудово розуміємо, в який час... Читать отзыв Цей колл-центр найгірший. Обманюють людей! При цьому обманюють не тільки покупців, але й співробітників. Жінка Тетяна Танувкіна (хамовита), яка проводила співбесіду та перше стажування вимагала фото документів. Але вас ніхто офіційно оформлювати на роботи не буде. Цей колл-центр придумав більше 20 пунктів штрафів. Тобто штрафи розроблені таким чином, що свою зарплату не отримаєш. Ми всі чудово розуміємо, в який час зараз живемо і, що коїться в країні, як зникає світло... Якщо ви повинні вийти на роботу, а у вас зникло світло та не має зв'язку, щоб повідомити. Ніхто не буде йти на зустріч, а зразу вам буде виписан штраф. Також ця компанія обманює покупців. Покупець оформив товар, а йому продають "воздух". Воздух - це міфічний товар, тобто товар покращений, але ніякого покращеного товару в них не існує - це один і той самий товар. Навіть в програмі в них при оформленні замовлення пишеться "воздух" і автоматично сума буде більша. Цей "воздух" може бути і на 200 грн., і на 1000 грн. ШАНОВНА, ПОЛІЦІЯ, ПОТРІБНО ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ЦЮ КОМПАНІЮ, ТАК ЯК ВОНИ ЗАЙМАЮТЬСЯ ШАХРАЙСТВОМ.
Достоинства:
  1. НЕ МАЄ
Недостатки:
  1. 1. обманюють покупців
  2. 2. обманють співробітників
  3. 3. наживаються, як на покупцях, так і на співробітниках
  4. 4. вимагають фото документів

Обманюють усіх

Гість Гість 1 октября, 2024 год
Змушують продавати людям «повітря» так вони це і називають і так це і являється. Тім лідер стажування Федай Ірина хамовита, маніпулює та змушує як раз продавати людям це повітря. Пунктів штрафів у них УВАГА 24! тобто вас оштрафують будь за що і нічого не заплатять. Це шарашкіна контора на яку має звернути увагу поліція, бо вони навʼязують клієнтам покращену модель... Читать отзыв Змушують продавати людям «повітря» так вони це і називають і так це і являється. Тім лідер стажування Федай Ірина хамовита, маніпулює та змушує як раз продавати людям це повітря. Пунктів штрафів у них УВАГА 24! тобто вас оштрафують будь за що і нічого не заплатять. Це шарашкіна контора на яку має звернути увагу поліція, бо вони навʼязують клієнтам покращену модель доп ціной 200-600 грн, хоча по факту відправлять звичайну модель товару, а тих клієнтів хто просить повернення просто блокують.
Достоинства:
  1. Відсутні
1 согласен

Шарашкина контора

Гість Гість 16 мая, 2024 год
Більшість відгуків які тут написані, це боти або співробітники які підлизують д**у керівництву, працював там не довго 3 місяці, за цей період якщо порахувати всю зарплату яку мені виплатили то виходить - УВАГА 8000,47 грн, це за три місяці роботи, офіційно оформлювати вас ніхто не збирається, постійні щтрафи що між дзвінками більше аніж 3 хвилини, можуть не зарахувати зміну через... Читать отзыв Більшість відгуків які тут написані, це боти або співробітники які підлизують д**у керівництву, працював там не довго 3 місяці, за цей період якщо порахувати всю зарплату яку мені виплатили то виходить - УВАГА 8000,47 грн, це за три місяці роботи, офіційно оформлювати вас ніхто не збирається, постійні щтрафи що між дзвінками більше аніж 3 хвилини, можуть не зарахувати зміну через низький відсоток допродажу, так оплата відбувається за те що відпрацював, але якщо в тебе постійні штрафи то ти навіть і 50% від того що рахував не отримаєш! Підсумуємо, це контора яка просто розводить людей, та співробітників, і працювати там не раджу якщо вам дорогий ваш час та сили, бо працювати з 9 до 18 за 100-200 грн взагалі не кайф)))
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Керівництво погане
  2. Низька зп
  3. Обман співробітників
1 согласен

Чужий серед своїх

Гість Гість 5 января, 2024 год
Працював в компанії близько місяця. Можу сказати, що все, що вам кажуть на співбесіді треба поділити на 2 в прямому сенсі цього слова. Штрафів можуть не впровадити, але можуть просто не виплатити половину З/П, сказав, що ви мало "продали", хоча, по факту, ви обманюєте людей і продаєте їм ніщо. Якщо покупець хоче повернути товар, то вони просто блокують його і... Читать отзыв Працював в компанії близько місяця. Можу сказати, що все, що вам кажуть на співбесіді треба поділити на 2 в прямому сенсі цього слова. Штрафів можуть не впровадити, але можуть просто не виплатити половину З/П, сказав, що ви мало "продали", хоча, по факту, ви обманюєте людей і продаєте їм ніщо. Якщо покупець хоче повернути товар, то вони просто блокують його і не відповідають. Вважаю, що такими офісами має врешті-решт зацікавитися поліція, бо обманювати своїх громадян за таких тяжких умов не робить їх ні чим не ліпше за наших сусідів
1 согласен

Не ведіться на шахраїв

Гость Гость 8 декабря, 2023 год
Компанія обманює людей, продаючі, ніби покращену модель, дорожчу на 200-400 грн дорожчу, а відправляють звичайну модель.Потім ще будуть втюхувати якусь єрунду, ніби по знижці, і казати що це супер варіант за такі гроші. Стажерів обманюють, на співбесіді розказують одні умови, потім виявляється, зовсім інше.Як стажеру, вам не заплатять, можете навіть не надіятись. Хоча клялись і божились, що в них все... Читать отзыв Компанія обманює людей, продаючі, ніби покращену модель, дорожчу на 200-400 грн дорожчу, а відправляють звичайну модель.Потім ще будуть втюхувати якусь єрунду, ніби по знижці, і казати що це супер варіант за такі гроші. Стажерів обманюють, на співбесіді розказують одні умови, потім виявляється, зовсім інше.Як стажеру, вам не заплатять, можете навіть не надіятись. Хоча клялись і божились, що в них все чесно і все віддадуть. Система штрафів пунктів на 15 десь.
Дуже сподіваюсь що ефект бумеранга спрацює і вони відчують на собі весь той обман і шахрайство, що завдавали людям. Не марнуйте свій час на цих злодіїв
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Шахраї, злодії

Продавці повітря

Громадянин України Громадянин України 16 августа, 2023 год
Кол центр обманює довірливих покупців. При продажі товару пропонується так звана "покращена версія", яка так і називається - "ПОВІТРЯ", а на справді покупцю відправляється той самий товар, тільки дорожче на сумму від 200 + грн. До речі, якщо оператор не буде нав'язувати "повітря" покупцю, за це передбачений штраф. От цікаво, як це вважається з точки зору законодавства? Чи не є... Читать отзыв Кол центр обманює довірливих покупців. При продажі товару пропонується так звана "покращена версія", яка так і називається - "ПОВІТРЯ", а на справді покупцю відправляється той самий товар, тільки дорожче на сумму від 200 + грн. До речі, якщо оператор не буде нав'язувати "повітря" покупцю, за це передбачений штраф. От цікаво, як це вважається з точки зору законодавства? Чи не є це одним з видів шахрайства? Я вже мовчу про моральну сторону, дурити своїх співгромадян під час війни
Недостатки:
  1. Обман покупців на продажі неіснуючої "покращеної версії"
Vip Call-center
Vip Call-center
Рейтинг 3.6 из 5 на основании 12 отзывов

Интернет-магазины
Интернет-магазин «Z.E.P. Line»
Интернет-магазин «Z.E.P. Line»

Рейтинг: 4.5
22 отзыва
​MARCHI store
​MARCHI store

Рейтинг: 5
1 отзыв
KATSURINA
KATSURINA

Рейтинг: 5
1 отзыв
IENKI IENKI
IENKI IENKI

Рейтинг: 5
1 отзыв
Магазин саженцев Садим
Магазин саженцев Садим

Рейтинг: 4.9
167 отзывов
big-partner.kh.ua
big-partner.kh.ua

Рейтинг: 1
37 отзывов
Агро Якість
Агро Якість

Рейтинг: 4.8
65 отзывов
Магазин Ultrasport.in.ua
Магазин Ultrasport.in.ua

Рейтинг: 4.6
207 отзывов
Инстаграм-магазин shop_kossmoss
Инстаграм-магазин shop_kossmoss

Рейтинг: 1
5 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.2
975 отзывов