Андрій: Боротися з цими ідіотами на гарячій лінії чи сайті абсолютно неможливо. Вони відповідають одне й теж і дають ті ж самі обіцянки "доставити завтра". Мені вони морочили голову тиждень тільки обіцянками. В результаті я написав скаргу в державну службу захисту прав споживачів, про що повідомив цих імбецилів по телефону і... 27.06.2019
Андрій: Добрий день! Згідно інформації в системі, Ваша посилка у Києві видана кур'єру для доставки сьогодні на точку видачі. Очікуйте, будь ласка, додаткового смс інформування по факту доставки посилки. Статус на сайті буде змінено по прибутті на кінцеве відділення. Ольга, Meest-Express ------------------- Яку іще точку видачі? Мені всі оператори мало не... 25.01.2019
Андрій: 23.01.2019 Добрий день! Приносимо вибачення за незручності. Ваша посилка (016-0070504) знаходиться на відділенні: 268- Софіївська Борщагівка, вул. Мала Кільцева, 10/1 та готується до переміщення на відділення: 5157- Київ, Просп. Перемоги (Проспект), 98/2 (Аптека Подорожник). При отриманні своєї посилки, Вам необхідно повернути іншу посилку. Наталя, Meest Express ------------------ І знов брехня.... 25.01.2019
Андрій: Я просто чудуюуся з цієї ідіотської компанії. Після тижня двінків на гарячу лінію про переплутані посилки і безплідних обіцянок передзвонити, розібратися, один із операторів сказав, що зараз пише листа про необхідність доставки моєї посилки з Миколаєва у Київ. су*а, це ж чим вони весь цей час займалися? Відповідь рпедставника компанії: 23.01.2019
Андрій: 15/01/2018 отримав послику в Києві, в аптеці. Да, в аптеці... Хлопчина довго шукав посилку, але знайшов. Через півгодини я зрозумів, чого ж він так довго шукав. Виявилось, що стікер з моїм треком був наклеєний на чужу посилку на іншу сторону конверта. Я подзвонив у на гарячу лінію і повідомив про... 22.01.2019