Валентин: Доброго дня, прийшла відповідь від юриста по поводу обміна або повернення коштів. І відповідь відмова мені. Як цей магазин може надати мені позитивну відповідь якщо вони обманюють на кожному шагу. Сказали що телефон поїде на сервісний сервіс Самсунг а він поїхав на сервіс Робим Гуд у якого відгуків хороших зовсім... 20.05.2018
Валентин: я вам також можу підсказати що я телефонував до них на сервіс і мені сказали що вони не офіційний сервіс Самсунг та вони не надають акти про заводський брак а просто ремонтують. Так що і тут ви мене обманули 19.05.2018
Валентин: І вам такого ж, ви значить говорите про висновок сервісного центра? який може бути висновок якщо телефон відправили на сервісний центра від магазину АЛЛО який не дає акт про БРАК? акт про брак дає тільки сервіс Samsung ми телефонували і до Самсунг підтримки і у ваш так званний сервіс Робим... 17.05.2018
Валентин: Просто жахливе відношення до клієнтів. Купили телефон 23.04.18 Samsung Galaxy S7 Edge На другий день в телефоні було виявлено брак экрана (чорна пляма внизу экрана) Принесли телефон в магазин та попросили обмін телефона на аналогічний або повернення коштів, і що б цей не ремонтували так як телефон новий. На що... 16.05.2018
Валентин: купил телефон в магазине АЛЛО Samsung s7 edge купил телефон 23.04.18 еще нету 14 дней увидили брак на экране снизу черная точка которую почти и не видно принес телефон в магазин чтоб заменить на аналогичный или чтоб отдали деньги. сказали что нужно отправлять в сервис и тогда будет ответ. Надеюсь... 01.05.2018