Наталія: Товару у продавців часто нема в наявності, іноді навіть після підтвердження що є. Ну і з коштами що заплатили за замовлення, яке потім скасував продавець можна попрощатися. Шафа пише що заблоковані та повернуться протягом 7 банківських днів, а банк відповідає що кошти списані, магазин підтвердив замовлення 12.08.2025
Наталія: Картку Нова Пей використовувала виключно для оплат посилок Нова Пошта. Це мало сенс, коли була вигода в вигляді кешбеку. Періодично умови кешбеку змінювалися і не в кращу сторону. Тому після чергової зміни, а саме вигода тільки на посилки з післяплатою, сенс картка втратила. Враховуючи, що сервіс дуже нав'язливий - це... 09.06.2025
Наталія: Після чергової епопеї з поверненням товару на Розетці остаточно зробила висновок, що не можна у них купувати нічого що може не підійти. Бо повернення товару, а потім і коштів це ще той квест. Хоча зручний сайт, своя доставка, та мінуси переважають. Вся служба підтримки направлена на те, щоб клієнт просто... 03.06.2025
Наталія: На жаль Пром юа просто платформа для заробляння комісії. І жодного захисту для покупців немає. В разі проблем просто відповідають - зверніться до продавця. До того ж рейтинги продавців неправдиві, бо негативні відгуки просто не публікуються 18.03.2025
Наталія: Давно користувалася послугами Міст, але відмовилася так як це були постійні проблеми. А зараз на жаль продавець обирає доставку, а не я тому знову Міст. Краще за ті роки що я не користувалася не стало. Посилка з Китаю приходить швидше, ніж потім доставка по місту. Можуть направити в інше відділення,... 03.09.2024