Ерій: День другий розборок. Набрав, сказали обсудять мою пропозицію і наберуть за 10хв...довелось набирати самому. Далі почали морозитись: при дзвінку на шарагу оператора казала: не маю номер відділу якості. Результат: була ніч, у кур'єра поганий телефон і вирішити вашу проблему то дорого для нас. Забив я на то все і скажу:... 01.02.2025
Ерій: Якість квітів - супер, але: мав вже досвід, коли не зробили фотозвіт, також мав фотозвіт на якому зображена рука кур'єра з букетом, тепер - розмите фото, неначе його робив алкоголік. Цього разу, щоб не було проблем з фото, набирав і наголошував на цьому! Відділ якості запропонував цукерки до наступного замовлення,... 31.01.2025