Олена: На вайбер прийшло підозріле повідомлення нібито від "Приватбанку". Зателефонувала на гарячу лінію "Приватбанку", там відповіли що перетелефонують протягом 3 хвилин. Пройшло вже 2 години, зателефонувала знову - знов те саме. Спілкування з чат-ботом нічого не дало, тому що він не може відповісти на просте запитання, чи сайт pb.ua, де мені... 11.01.2024
Олена: Купила в магазині "Єва", зубну пасту, з якої просто витікала якась рідина, тобто вона розшарувалася і стала непридатною до використання. Я залишила ввічливий, але негативний відгук на сайті магазину. Щодо відгуку мені відповіли, що він не пройшов модерацію. На питання який саме пункт правил порушує мій відгук, мені нічого не... 02.11.2023