Alexandra Borodai: Нещодавно я замовила у вас новий телефон для велоспорядження, але виявилось що він не підходить. Зв'язавшись з вашою службою підтримки клієнтів, я пояснила ситуацію та висловила бажання повернути телефон та отримати повернення коштів. Ваші співробітники виявилися дуже відзивчивими та професійними. Вони вислухали мої проблеми та негайно розпочали процес повернення товару. 21.06.2023
Alexandra Borodai: Купила телефон у stylus. «Користувалася» їм два дні, чекала поки прийде тримач (спорядження, щоб його закріпити на рамі велосипеда). Телефон по параметрам не підійшов в жодний тримач (хоча спеціально підбирала розмір), ні той що замовляла, ні в усіх магазинах міста. Вирішила повернути товар, бо він не підійшов мені за розмірами. 15.06.2023