MSS: Доброго дня, 1. Чому відмовлено у компенсації, Я надав Вам підтвердження того, що Посилка була отримана пошкодженою. 711-7195642 2. Посилка страхується на суму товару, що збільшує вартість доставки. Чому страховка не працює, якщо зафіксовано страховий випадок? 24.12.2019
MSS: Заповнення Скаржником даного бланку претензії сприяє швидкому розгляду претензії. Бланк претензії можна отримати на відділенні Перевізника, а також замовивши його в довідково-інформаційному центрі за тел. 050 432-77-07,067 432-77-07 Копію претензії необхідно направити на ел. адресу [email protected]. Оригінал претензії необхідно надіслати поштою на адресу м. Львів, вул. Зелена,147, ТзОВ 23.12.2019
MSS: Никогда не пользуйтесь доставкой от Миста для ценных товаров! Мой опыт - заказал доставку плазмы двери-двери. Курьер, по традиции, не смог найти адрес, припарковался черти где и я вышел ему навстречу. Осматривал товар при тусклом освещении багажника (курьер приехал вечером) - все норм и упаковка не повреждена. Через 10 мин... 18.12.2019