Андрей: Мало того, що доставили не в той поштомат, що вказаний був в особистому кабінеті з самого початку, так ще й потрібний поштомат знайти, той ще квест. По факту поштомат №6582 знаходиться за адресою ПРОВУЛОК Попова 2. Але на сайті місту вказана зовсім інша адреса: ВУЛИЦЯ Попова 2В. Така ж адреса... 30.12.2020
Андрей: Представник Meest у попередний відповіді від 16.12.2020 збрехав двічі! По перше, обіцяна доставка 17 грудня так і не відбулась. По друге, доставка була запланована до поштомату №6033, що знаходиться в 500 метрах від мого будинку. Але зараз в програмі вже вказана адреса доставки вул. Полярна 15б, що знаходиться в 3... 18.12.2020
Андрей: З 9 грудня відправлення їде зі Львова в Київ та все ніяк доїхати не може. Чи може вже просто загубили чи вкрали відправлення? І додатково питання, коли з назви компанії приберуть слово "експресс", яке аж ніяк не відповідає стандартам роботи? 15.12.2020
Андрей: Знову доставка до поштомату в іншому районі міста. Ви знову напишете, що так визначила ваша система розподілення відправлень? То це означає, що ви дурніші за свою ж систему, якщо вона творить дурню, а ви навіть виправити не можете! І до сраки ваші вибачення та рекомендації! Їх в бак не... 05.11.2020
Андрей: Відправлення доставили у поштомат, який знаходиться в іншому районі міста. Хоча в адресі отримувача крім вулиці, будинку, квартири спеціально ще й район вказаний. Але Місту пофіг. Бо доставка поштових відправлень для них це не головний заробіток, тому й на клієнтів їм начхати. 29.10.2020
Андрей: І знову дебілізм від міст експрес. Кур'єр привіз відправлення в робочій час, звісно отримати її нікому. Бо не ледарі, і в робочий час працюємо. На пропозицію завезти відправлення у відділення міст експрес, обіцяє ввечері завести. Сьогодні ж у відділенні виявляється, що ніхто нічого не завозив. Кур'єр же тепер розповідає,... 26.09.2019
Андрей: Знову доставка до точки видачі в іншому районі. І знову на відправленні наліпка з адресою поштомата (№6033), який теж в іншому районі. І знову представник міст експресу скаже, що так вирішила система. Бо видно ж в міст ескпрес секта якоїсь "системи". Скрізь нові технології впроваджують для покращення користування послугами,... 25.09.2019
Андрей: 12 вересня оператор Святослав обіцяв, що така ситуація більше не повториться. Але знову міжнародне поштове відправлення було доставлено до іншого району міста, в точку видачі, що має графік роботи, який може влаштувати тільки тих, хто не працює! Також на відправленні є наліпка з інформацією про доставку в поштомат,... 23.09.2019
Андрей: Відправлення привезли у пункт видачі, що знаходиться в іншому районі та має дуже незручний графік роботи. Якщо ваші співробітники погано орієнтуються на місцевості і тому відсилають поштові відправлення не в те відділення, то запишіть їх на курси, де навчать користуватись картою та поштовим довідником. І не треба розповідати, що ваша... 12.09.2019
Андрей: Жорстко ти з ними, Олеже :) Але цілком справедливо! Підтримую! Вони ж крім відписок і вибачень нічого не роблять. Як були проблеми з доставками, так і є. І це системна проблема, а не поодиночні випадки. І міст експрес зумисно не хоче її виправляти, бо це потребує вкладення коштів... 09.07.2019
Андрей: Дублюю відгук зі сторінки компанії в Google Maps. Постійні затримки в доставці поштових відправлень. Постійне порушення законодавства України стосовно поштових служб. Посилки можуть губитись, можуть видаватись іншим особам. Також на точках видачі посилок, що розташовані в різноманітних майстернях, магазинах тощо, працюють люди, що зовсім не мають відношення до поштової служби,... 04.07.2019
Андрей: О, тільки згадав про ботів з росії, як вони задіяли типу українських :) А головне, що Віталька також робив відгуки не тільки місту, а й типографії Вольф та майстерні Woodsystem. Так само, як і попередні боти. 04.07.2019
Андрей: На міст почали вже працювати боти з росії :) Це багато може сказати про цю компанію. Так, оператор Михайло МЕ? Ти теж є членом Всесвітнього поштового союзу? Я ж не просто попросив у попередніх коментарях уточнення про "Росан" і поштовий союз. Бо насправді членом Всесвітнього поштового союзу може... 04.07.2019
Андрей: З'явилась нова інформація інформація від точки видачі міст експрес за адресою м. Київ, проспект Мінський 2, "Ремонт мобільних телефонів". Як виявилось, вони не працювали цілий день, бо в них виникли форсмажорні обставини - день народження їх співробітника. Звичайно, що на незручності і прямі витрати їх клієнтів їм начхати. Тож... 03.07.2019
Андрей: Мало того, что посылки не оставляют в почтомате (ул. Вышгородская 45), который в 300 метрах от дома, а переадресовывают в пункт выдачи (проспект Минский 2), который за два километра. Так ещё и сам пункт, который находится в киоске по ремонту мобильных телефонов закрыт в рабочее время. 30.06.2019
Андрей: Петиція для позбавлення ліцензії компанії meest express. Такої недобросовісної компанії, як Meest Express, не повинно бути на ринку поштових операторів України. https://secure.avaaz.org/ru/community_petitions/Golovi_NKRZI_Oleksandru_Zhivotovskomu_Oleksandr_Zhivotovskiy_Pripinit_diyalnist_Meest_Express/?rc=fb&utm_source=sharetools&utm_medium=facebook&utm_campaign=petition-604497-Golovi_NKRZI_Oleksandru_Zhivotovskomu_Oleksandr_Zhivotovskiy_Pripinit_diyalnist_Meest_Express&utm_term=CqXygb%2Bru&fbclid=IwAR23LfSD3FAENw7QWVfqLhVGdjk9NfYjPFJ_I6eyv0Fd1bPVittAExQI4fU 29.03.2019
Андрей: Отримую міжнародні поштові відправлення через різні компанії. І різні бувають ситуації. Але тільки в Міст експрес проблеми виникають майже з кожним міжнародним відправленням. 1. Наприклад, тільки за останній тиждень компанія доставила: одну посилку додому, одну в пункт ремонту мобільних телефонів, декілька штук у відділення, одну у поштомат Приватбанку.... 26.03.2019