Простой человек Відгук додано 3 жовтня, 2023 год18 переглядів
Не в коем случае не устраивайтесь сюда работать! Сначала на собеседовании менеджер по персоналу Ирина будет вам вешать лапшу о том какую большую зарплату и премии вы будете получать и еще кучу сказок. Звучит эффектно,115 грн в час, график 4/2 с 10 до 20. На деле же вас сначала конечно же кинут на стажировку, без официального оформления,которую по началу конечно же пообещают оплатить,45 грн час ставка. Потом вас используют на магазине в роли бесплатной рабочей силы. Вы будете пахать за всех, а продавцы в это время будут пить кофе и курить айкос. Потом спустя недельку вам напишет менеджер по обучению Лена Делех, что вы им по какой то там причине не подошли, и на этом все. Денег вы своих конечно же не получите. Ибо вам скажут что деньги выплачиваются только в случае успешного прохождения стажировки. Вот такая схема, берут тебя эксплуатируют бесплатно какое то время, пашешь как лошадь. А потом кидают и на работу и на честно заработанные . Если не хотите зря прокататься через весь город на стажировку на магазин который вам назначат ездить, причем сначала в тот который вы договорились а потом неожиданно перекинут на другой куда вам супер неудобно добираться. Но это ж стажировка великая) потратиться на проезд и еду и остаться по итогу с разбитыми мечтами и без копейки, то не идите сюда . Врагу такого скотского отношения не пожелаешь как в конторе Зообонус . Аферисты, жлобы та и все
Переваги:
Нету
Недоліки:
Разбитые мечты, нервы, слезы и невыплаченные деньги
Шановна Маргарита, ми розглянули ваш відгук, нам прикро, що у вас склалося таке враження, але, мабуть, через образу, ви перекрутили факти:
1. На етапі співбесіди ми завжди надаємо реалістичну, а також в повному обсязі інформацію, щодо термінів, умов стажування, а також умов оплати праці. Ми перевірили відеозапис співбесіди, і впевнилися в тому, що про умови проходження стажування вам було надано інформацію в повному обсязі. Нам дуже прикро, що ви цього не запам'ятали.
2. Наша мета під час стажування полягає в підготовці стажерів до роботи в нашій компанії, адже кожен наш продавець-консультант є експертом в області догляду за тваринами. Саме для цього ми забезпечили працівників зручним додатком для навчання. Отже, на стажуванні більшу частину часу ви, знаходячись в магазині, займались переглядом відео і читанням та засвоєнням матеріалів, що знадобились би вам для подальшої роботи. Нам дуже прикро, що навіть на цьому етапі ви розцінили діяльність пов'язану з навчанням як "експлуатацію" та "орання конів"
3. За ваш не довгий період стажування (а саме 8 днів), ви тільки двічі приїхали на стажування вчасно, не зважаючи на зауваження керівництва.
4. Через тиждень навчання, ви, нажаль, не змогли проявити усвідомлення елементарних процесів, що відбуваються в магазині. Так, на питання від тренера чи приймали ви участь в прийомці товару, ви відповіли "Я не пам'ятаю, бо мені в одне вухо влітає, а з іншого вилітає", хоча ви приймали участь у прийомці товару в той же день в обідній час.
Ми серйозно ставимося до кожного відгуку та завжди працюємо над тим, щоб покращити якість сервісу, що надає компанія ЗооБонус для покупців. Виходячи з усього вище описаного, ще на етапі 8го дня, нам стало зрозуміло, що ви не розділяєте цінностей компанії та не прагнете стати експертом в області догляду за тваринами.
Зоомагазин ЗооБонус призначений для того, щоб забезпечити улюблених улюбленців усім необхідним. Зоомагазин Зообонус завжди відкритий для мешканців Києва, Черкас, Харкова, Дніпропетровська, Одеси та Запоріжжя. Мешканці інших міст можуть придбати товар за допомогою сайту zoobonus.ua та оформити доставку по всій Україні. У магазині представлений широкий асортимент корму та консерв для тварин,... детальніше
Кидалово под названием Зообонус - Відгуки про Зоомагазин Зообонус
відгук
Коментарі до відгуку
1. На етапі співбесіди ми завжди надаємо реалістичну, а також в повному обсязі інформацію, щодо термінів, умов стажування, а також умов оплати праці. Ми перевірили відеозапис співбесіди, і впевнилися в тому, що про умови проходження стажування вам було надано інформацію в повному обсязі. Нам дуже прикро, що ви цього не запам'ятали.
2. Наша мета під час стажування полягає в підготовці стажерів до роботи в нашій компанії, адже кожен наш продавець-консультант є експертом в області догляду за тваринами. Саме для цього ми забезпечили працівників зручним додатком для навчання. Отже, на стажуванні більшу частину часу ви, знаходячись в магазині, займались переглядом відео і читанням та засвоєнням матеріалів, що знадобились би вам для подальшої роботи. Нам дуже прикро, що навіть на цьому етапі ви розцінили діяльність пов'язану з навчанням як "експлуатацію" та "орання конів"
3. За ваш не довгий період стажування (а саме 8 днів), ви тільки двічі приїхали на стажування вчасно, не зважаючи на зауваження керівництва.
4. Через тиждень навчання, ви, нажаль, не змогли проявити усвідомлення елементарних процесів, що відбуваються в магазині. Так, на питання від тренера чи приймали ви участь в прийомці товару, ви відповіли "Я не пам'ятаю, бо мені в одне вухо влітає, а з іншого вилітає", хоча ви приймали участь у прийомці товару в той же день в обідній час.
Ми серйозно ставимося до кожного відгуку та завжди працюємо над тим, щоб покращити якість сервісу, що надає компанія ЗооБонус для покупців. Виходячи з усього вище описаного, ще на етапі 8го дня, нам стало зрозуміло, що ви не розділяєте цінностей компанії та не прагнете стати експертом в області догляду за тваринами.