Прислали стіл журнальний через півтора місяця і побитий ,та щей развалюється,як труха!!!! А до цього ми їм названювали, просили повернути кошти так як товар не відправляли… мародери, наглі та невідповідальні. Будемо відстоювати свої права через суд. Не радимо цей магазин, проходьте мимо та бережіть свої нерви!!! Ні якості , ні сервісу, ні відповідальності 4 згодні 3 не згодні
Шановний покупець. Деякий час тому ви звернулись до нас з проханням про вирiшення цього питання.
Нам дуже прикро що така ситуацiя склалась з вашим замовленням, але будь-яке питання можна вирiшити.
Ми погодились допомогти вам та зробити замiну меблiв, але в будь-якому випадку вам в такому разi, коли меблi були пошкодженi при транспортуваннi треба звернутись до поштового оператора, скласти претензiю та надiслати нам фото заповненого бланку для пiдтвердження.
У 100% випадках поштовий оператор, згiдно з договором про транспортування товарiв зобов’язаний компенсувати оцiночну вартiсть замовлення. Пiсля цього ми робимо повторне вiдправлення товару до вас. Наша мета завжди - продати вам меблi якi будуть слугувати вам довгi роки.
Будь-ласка з будь яких питань, звертайтесь на нашу вхiдну лiнiю або у мессенджери. Дякую!
Недобросовісні продавці та хами, меблі розвалюються і побиті! - Відгуки про YUDI - Меблі від виробника
А до цього ми їм названювали, просили повернути кошти так як товар не відправляли… мародери, наглі та невідповідальні.
Будемо відстоювати свої права через суд.
Не радимо цей магазин, проходьте мимо та бережіть свої нерви!!!
Ні якості , ні сервісу, ні відповідальності
4 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Шановний покупець. Деякий час тому ви звернулись до нас з проханням про вирiшення цього питання.
Нам дуже прикро що така ситуацiя склалась з вашим замовленням, але будь-яке питання можна вирiшити.
Ми погодились допомогти вам та зробити замiну меблiв, але в будь-якому випадку вам в такому разi, коли меблi були пошкодженi при транспортуваннi треба звернутись до поштового оператора, скласти претензiю та надiслати нам фото заповненого бланку для пiдтвердження.
У 100% випадках поштовий оператор, згiдно з договором про транспортування товарiв зобов’язаний компенсувати оцiночну вартiсть замовлення. Пiсля цього ми робимо повторне вiдправлення товару до вас. Наша мета завжди - продати вам меблi якi будуть слугувати вам довгi роки.
Будь-ласка з будь яких питань, звертайтесь на нашу вхiдну лiнiю або у мессенджери. Дякую!
З Повагою, керiвник магазину Yudi.