Гость Украина, Київ Відгук додано 20 квітня, 2017 год903 перегляда
Більше 10 років була постійним клієнтом Японахати. Бувало, що не завжди залишалася задоволена обслуговуванням на 100%, бувало соус занадто солоний і т.п. Але сьгодні вирішила більше тут нічого не замовляти((( Прийшла з немовлям, одразу спитала скільки чекати, бо дитина довго не терпітиме. Замість 20 хв прочекала понад 40 хв!!! При кожному підході до стійки адміністратор відверталася, обила вигляд, що зайнята і не бачить мене. Почали готувати моє замовлення лише коли я тупо стала над ними з дитиною, яка вже вередувала (перед нами ще троє невдоволених клієнтів чекали). Вибачень, звісно, не було ( Їжу брала на виніс, вже дома з'ясувалося, що соєвий соус скислий (перше таке в моєму житті), місо-широ - якась баланда, найбільш свіжим і їстівним виявився васабі ((( словом, я дуже незадоволена і нікому б не порадила щось там їсти
Заведение национальная сеть суши-баров, развивающейся по франчайзинговой программе. Есть своя служба доставки. Демократичные цены на суши и прочие японские кушанья. Зал на 45 мест. Рядом каток.
ЯпонахатаГлобус-зло - Відгуки про ЯпонаХата
Їжу брала на виніс, вже дома з'ясувалося, що соєвий соус скислий (перше таке в моєму житті), місо-широ - якась баланда, найбільш свіжим і їстівним виявився васабі ((( словом, я дуже незадоволена і нікому б не порадила щось там їсти
відгук
Коментарі до відгуку