11.10.15 о 13:07я зробила замовлення через інтернет, о 13:17 мені зателефонували і повідомили що ПРОТЯГОМ півтори години замовлення буде доставлено, хоча я замовляля страви на адресу яка знаходиться в 20 хвилинах повільної ходи від ресторану. Гаразд, півтори години так півтори години. Через годину і сорок хвилин мені зателефонував кур"єр і повідомив що стоїть в корку на вулиці городоцька. В КОРКУ в НЕДІЛЮ на вулиці ГОРОДОЦЬКА. Вже минуло дві години а замовлення немає. От мені цікаво, то така політика компанії, обслужити клієнта так щоб в нього більше ніколи не виникло дурного бажання скористатися вашими послугами? Це в мене вже другий неприємний випадок з вашою фірмою, першого разу я подумала що можливо втомлені офіціанти допустили помилку, зараз я вже думаю що це поросто зневага до споживача і клієнта. Також мені не зрозуміло чому при замовленні страв з доставкою не працює система знижок постійним клієнтам? Хочу підвести підсумок, ваша мережа повний відстій в плані сервісу і обслуговування клієнтів. На щастя ви не єдиний суші ресторан навіть у Львові, від тепер я сама і всім своїм друзям і знайомим буду рекомендувати оминати вашу мережу десятою дорогою, оскільки ви не цінуєте і не поважаєте людей кяі платять вам заробітну плату.
Заведение национальная сеть суши-баров, развивающейся по франчайзинговой программе. Есть своя служба доставки. Демократичные цены на суши и прочие японские кушанья. Зал на 45 мест. Рядом каток.
Юля - Відгуки про ЯпонаХата
відгук
Коментарі до відгуку