Я все зроблю, щоб якомога більше людей про вас дізналися. Як я вам і обіцяла тоді в переписці, пан Назар. Ви не уявляєте з ким ви зв'язалися. Я дуже принципова і слів на вітер не кидаю. А ще якщо я даю комусь обіцянку, я зверну гори, але виконаю.
Якби Ви б пригнали мені нормальну машину, а не цього недобитка, або хоча б визнали свою провину і просто вибачилися б за те, що халатно віднеслися до своєї праці цих всіх би відгуків не було б. Я розуміюча людина і чудово усвідомлюю наявність такої речі, як людський фактор. Але...що ж, співпраці не вийшло.
До речі, старий мотор вже на капіталці в мого дядька-механіка, я вам особисто нічого не писатиму, але результати "вскриття" кину сюди. Ви ж кричали, що треба докази, знаючи, що ніхто його капіталити не буде в той момент, коли машина стала. А от тепер будуть. І "вам натрусили болгаркою на масляний фільтр" - вже не проканає.
Ви можете скільки завгодно лити божу росу людям в очі своїми понаписуваними на колінці відгуками - це вам не допоможе. Бо за мною правда, а ще гірке розчарування і лють.
Завтра знову на СТО😁. Бажаю і вам мати таку машину, яку ви мені пригнали)) 2 згодні 6 не згодні
Ми цінуємо довіру наших клієнтів і завжди відкриті до конструктивного зворотного зв’язку. Але вважаємо за необхідне прояснити ситуацію, яка викликала певний резонанс.
🚗 Автомобіль, про який ідеться, був доставлений, повністю діагностований та переданий клієнтці в справному стані. Передача авто відбулася після особистого огляду, пробного заїзду та погодження з боку клієнта.
🔧 Відповідальність компанії завершується на етапі передачі авто в належному технічному стані. Подальше технічне обслуговування - зона відповідальності власника.
❗️На жаль, клієнтка після отримання авто не провела базових робіт - таких як заміна мастила та фільтрів і проїхала понад 2000 км. Внаслідок цього виникли проблеми з двигуном.
Ми щиро співчуваємо ситуації, але не можемо нести відповідальність за технічний стан авто після його передачі та активної експлуатації без належного обслуговування.
Ми завжди готові допомогти порадами щодо догляду за авто і залишаємося відкритими до конструктивного діалогу.
Ми могли видалити ці відгуки (зараз це не є проблемою) - невдачі трапляються, і ми це розуміємо. Але не в цій ситуації. Давайте розберемося.
Дорогі Юліє та Романе!
Давайте почнемо з самого початку.
По-перше, ви звернулися до Мене,а не до компанії, до чого ви тут компанію добавили не можу зрозуміти, я купляв цю машину для Вас від Себе, і я несу за це відповідальність! і готовий до спілкування не за заявкою, а за рекомендацією моїх близьких друзів. Вони мене порадили, тож придбання цього авто відбувалося фактично «як для себе». Якщо ви вважаєте це неправдою - є скріншоти та люди, які можуть це підтвердити.
Далі. Після виграшу авто, коли воно приїхало до України на ремонт на партнерське СТО, виявилось приховане пошкодження, через що вартість ремонту зросла. (До речі, найцікавіше, що у вас, як ви самі казали, є фахівці, які можуть зробити ремонт якісно і недорого - отже, мабуть, варто було звертатися до них.)
Одразу уточню: мова йшла про кузовний ремонт. Також, за вашим запитом, СТО додатково провело техобслуговування та замінило прокладку в двигуні. Під час заміни мастил сторонніх домішок чи стружки виявлено не було. (Можете одразу сказати, що вам нічого не повідомили - але я не особисто знав цю станцію, а ремонти там організовував мій знайомий. Там зробили не один десяток авто, і всі були задоволені.)
Я особисто запропонував вам - як клієнтам, що прийшли від моїх друзів - варіант із подальшим продажем авто. Сказав, що зможемо його швидко реалізувати - у найгіршому випадку в «нуль», у кращому - з прибутком. Якщо не помиляюся, про це є записи наших розмов.
Ви ж тоді сказали, що просто забираєте автомобіль - і все.
На той момент усе було добре, авто вам доставили, ви ним користувалися без нарікань.
Але після пробігу в 2000 км у вас почались проблеми з двигуном, і ми почали з’ясовувати ситуацію. (Хоча прикро, що ви одразу не зателефонували мені, а почали звинувачувати мене за спиною - проте це ваше право.)
Після цього ви таки зв’язались зі мною, і ми почали розбиратися. Ситуація неприємна, але ще раз нагадаю - ви були клієнтами, яких мені порекомендували близькі друзі. Тому я консультувався зі своїми знайомими спеціалістами.
Те, що ви сприйняли мої слова так, ніби я вас у всьому звинуватив, це вже інше питання.
Ви запропонували, щоб я придбав вам новий двигун. Я відповів, що спершу нехай ваші спеціалісти розберуть двигун і встановлять причину поломки. Якщо вина дійсно за СТО - це не буде проблемою. Паралельно я запропонував зробити двигун на нашому СТО зі знижкою.
Що зробили ви? Просто заблокували мене. Я протягом тижня намагався з вами зв'язатися, щоб дізнатися про ситуацію, але ви не захотіли навіть поспілкуватися.
А зараз ви ще й почали погрожувати, хочете «розкрити» двигун - будь ласка, жодних проблем. Але нагадаю: ви проїхали 2000 км. У вас атмосферний двигун із пробігом 110 тис. км, у вас загорявся "чек", і ви не усунули проблему. Ваші спеціалісти сказали, що причина - в паливній системі, видалили помилку і все.
Зараз ситуація виглядає дуже дивно: ви обливаєте мене брудом у відгуках, але не захотіли поговорити напряму. Заблокували мене, хоча я вам не хамив і не ігнорував, а хотів вирішити питання по-людськи. У мене навіть була ідея частково компенсувати вам витрати, щоб підтримати фінансово.
Але після того, як ви почали зливати бруд за спиною - бажання допомагати зникло повністю.
Чекаю дзвінка. Мої контакти у Вас є , і у Вашого чоловіка!
Вирішувати питання - завжди краще напряму, ніж через пости та звинувачення в інтернеті
Ви казали, що знайдете нам дешевше СТО, у Львові або Києві, що це ваші знайомі.
Ви реально думаєте, що після того, що сталося ми би вам знову довірили машину? Щоб їй поставили незрозумілий мотор за якихось $400 баксів і він знову б умер? Ну подумайте логічно, хто б на це пішов?
За партнерське СТО - правда! Треба було не те що звертатися до своїх СТО, треба було не звертатися до вас взагалі!
До речі, по звіту, який ми купили, машина на ділершіпські їздила за 7 років тільки 3 рази, а після 2-х останніх разів її швиденько продали. Наштовхує на деякі думки, правда? Але ж на це ніхто не звернув уваги, бо навіщо!
Якби ви сказали, "Юля, мутна машина, даних про сервісне обслуговування нема, може ну її?" - її б ніхто не брав.
У мене було всього три критерії : 1. кросовер, 2. темний, 3. в гарному стані, щоб їздив. Все.
З приводу коментарів - смішно. Ви можете їх видалити у себе з сайту, з інсти, як ви і робили, але тут - ви нічого не можете зробити, тому і почали метушитися, писати свої підставні позитивні відгуки, а тепер ще й зійшли до спілкування зі мною :)
По-перше, ФІЛЬТРИ І МАСЛО мінялися на СТО в Львові, я мала їх поміняти одразу після передачі мені авто, правильно я розумію? Бо, наскільки я знаю, масло і фільтра міняються раз у 8-10 000 км, а не раз на 2 000.
По-друге, я і слова не говорила за вас чи вашу фірму поки мені на СТО не розібрали двигун. Коли вже розмови ні до чого не привели, тоді вже я почала піднімати розголос.
По-третє, ми забрали машину, бо ВИ нас завірили, що вона в ідеальному стані. Ніхто не говорив, що мені доведеться ще вкласти в неї за місяць 85000 грн, інакше б вона у тому б Львові і лишилася.
По-четверте, так, я вас заблокувала, бо мені набридло слухати, що це я "неправильно" на ній їздила, не прогрівала, чи перегрівала, чи взагалі "їздила по бедоріжжю", а перед цим - "мені треба зняти піддон, то вам на фільтр натрусили болгаркою, розберіть двигун, бо я не впевний", ну вибачте, щоб розібрати двигун, треба робити капіталку, так просто ніхто б його не розбирав.
По-п'яте, мені від вас нічого не треба, хай вам буде на розвиток бізнесу.
І не треба брехати, ви мені подзвонили тільки раз, після того, як я написала в групу все, що про вас думаю і видалилася звідти. Наприклад, моєму чоловікові, який був повністю відкритий до спілкування і вас не блокував - ви не дзвонили і не писали жодного разу, а видалили його з групи на тому тижні. Тому давайте вже по-чесному, не стройте з себе жертву.
Я пам'ятаю, що ви "на мені нічого не заробили" і по тону розмови, я мала ледь вам в коліна не падати, бо наш спільний друг нас звів і ви це робили по знайомству. Вибачте мене, ми вам платили свої гроші, ви нам цю машину за свої кошти не купили. Не можете пригнати машину - не беріться, не обіцяйте.
Але ок, ми вам зателефонуємо, розберемося, якщо ви хочете.
Я пишу ці коментарі про вас просто тому, що ця машина не тільки з мене витягла всі гроші, а ще й нерви, здоров'я і час, а я такі речі не пробачаю, і не забуваю.
Читаю ваші коментарі і не можу зрозуміти, як ви змогли проїхати на машині скільки часу і не зробити базове ТО, невже чек не горів і не повідомляв про проблему? Кожен водій знає, що якщо ти береш машину, перше, що необхідно - зробити заміну рідин або обговорити з попередніми власниками чи було проведено ці роботи. Це не відповідальність компанії. Якщо ви прийняли машину, їздили на ній, ви підтверджуєте те, що машина вас повністю задовільняє і несете подальшу відповідальність. І тут ви їздите певний час, машина зламалась і ви вирішили спустити всіх собак на компанію, яка після того як ви отримали машину і тим більше активно її експлуатували без належного догляду, нічого вам не повинна. Давай уявимо ситуацію, ви купили машину в Україні, вона зламалася через певний час. Ви підете тероризували попереднього власника? Це сміх.
Та ні, сміх це ваша фірма. На своєму сайті втираєте, як ви перевіряєте, як на СТО проводяться всі перевірки. А по факту? Привезли. Майже відразу загорівся чек. Поїхали на СТО - замінили сайленблоки, поміняли масло в редукторі. Чек перевірили - наче нічого страшного не знайшли, погасили, знову загорівся. Але ви в курсах, що якщо мотор стружить, чек цього не показує? Бо це технічна проблема, а чек вказує на електронну. Але нашо вам то знати? Головне впарити, а далі то вже тачка клієнта. Вам жодне сертифіковане СТО скаже, що не можна уграти двигун до стружки за місяць! Він вже приїхав таким. Масло в коробці теж міняти не треба правда? Почекаємо, поки воно згорить, а там теж проблеми клієнта, коли коробка полетить. Пробита омивачка - норм (хоча це найменша з проблем), свічки бозна які, саморобні на двигуні - теж норм, лиса шина передня - теж ми дріфтували. Господи, не позортеся ще більше аніж є. Вам просто на*рати, що ви приганяєте своїм клієнтам та і все. На СТО їздилося постійно з квітня, просто "чек" -це не путівник по всім проблемам автомобіля.
Машина, як ви самі пишете, пройшла повну сертифікацію та базове обслуговування одразу після приїзду: мастило замінили, вузли перевірили, сайлентблоки нові — все як годиться. На цьому етапі до авто питань не було.
А от потім почалося щось на кшталт технічного трилера: і «стружка» в моторі, і саморобні свічки, і редуктор, і ще купа всього. Складається враження, що замість нормальної експлуатації машина опинилася в ролі піддослідного кролика — її кудись возили, щось міняли, щось шукали, а потім раптом заявили: «ой, вона зламана з самого початку». Я, звісно, не в курсі всіх дій, які з нею проводились після видачі, але виглядає так, ніби хтось дуже старався зробити з машини історію жахів — і водночас драматичну «історію постраждалої».
Знову на СТО - Відгуки про Компанія Авторух
Я все зроблю, щоб якомога більше людей про вас дізналися. Як я вам і обіцяла тоді в переписці, пан Назар. Ви не уявляєте з ким ви зв'язалися. Я дуже принципова і слів на вітер не кидаю. А ще якщо я даю комусь обіцянку, я зверну гори, але виконаю.
Якби Ви б пригнали мені нормальну машину, а не цього недобитка, або хоча б визнали свою провину і просто вибачилися б за те, що халатно віднеслися до своєї праці цих всіх би відгуків не було б.
Я розуміюча людина і чудово усвідомлюю наявність такої речі, як людський фактор. Але...що ж, співпраці не вийшло.
До речі, старий мотор вже на капіталці в мого дядька-механіка, я вам особисто нічого не писатиму, але результати "вскриття" кину сюди. Ви ж кричали, що треба докази, знаючи, що ніхто його капіталити не буде в той момент, коли машина стала. А от тепер будуть. І "вам натрусили болгаркою на масляний фільтр" - вже не проканає.
Ви можете скільки завгодно лити божу росу людям в очі своїми понаписуваними на колінці відгуками - це вам не допоможе.
Бо за мною правда, а ще гірке розчарування і лють.
Завтра знову на СТО😁.
Бажаю і вам мати таку машину, яку ви мені пригнали))
2 згодні 6 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
🚗 Автомобіль, про який ідеться, був доставлений, повністю діагностований та переданий клієнтці в справному стані. Передача авто відбулася після особистого огляду, пробного заїзду та погодження з боку клієнта.
🔧 Відповідальність компанії завершується на етапі передачі авто в належному технічному стані. Подальше технічне обслуговування - зона відповідальності власника.
❗️На жаль, клієнтка після отримання авто не провела базових робіт - таких як заміна мастила та фільтрів і проїхала понад 2000 км. Внаслідок цього виникли проблеми з двигуном.
Ми щиро співчуваємо ситуації, але не можемо нести відповідальність за технічний стан авто після його передачі та активної експлуатації без належного обслуговування.
Ми завжди готові допомогти порадами щодо догляду за авто і залишаємося відкритими до конструктивного діалогу.
Дорогі Юліє та Романе!
Давайте почнемо з самого початку.
По-перше, ви звернулися до Мене,а не до компанії, до чого ви тут компанію добавили не можу зрозуміти, я купляв цю машину для Вас від Себе, і я несу за це відповідальність! і готовий до спілкування не за заявкою, а за рекомендацією моїх близьких друзів. Вони мене порадили, тож придбання цього авто відбувалося фактично «як для себе». Якщо ви вважаєте це неправдою - є скріншоти та люди, які можуть це підтвердити.
Далі. Після виграшу авто, коли воно приїхало до України на ремонт на партнерське СТО, виявилось приховане пошкодження, через що вартість ремонту зросла. (До речі, найцікавіше, що у вас, як ви самі казали, є фахівці, які можуть зробити ремонт якісно і недорого - отже, мабуть, варто було звертатися до них.)
Одразу уточню: мова йшла про кузовний ремонт. Також, за вашим запитом, СТО додатково провело техобслуговування та замінило прокладку в двигуні. Під час заміни мастил сторонніх домішок чи стружки виявлено не було. (Можете одразу сказати, що вам нічого не повідомили - але я не особисто знав цю станцію, а ремонти там організовував мій знайомий. Там зробили не один десяток авто, і всі були задоволені.)
Я особисто запропонував вам - як клієнтам, що прийшли від моїх друзів - варіант із подальшим продажем авто. Сказав, що зможемо його швидко реалізувати - у найгіршому випадку в «нуль», у кращому - з прибутком. Якщо не помиляюся, про це є записи наших розмов.
Ви ж тоді сказали, що просто забираєте автомобіль - і все.
На той момент усе було добре, авто вам доставили, ви ним користувалися без нарікань.
Але після пробігу в 2000 км у вас почались проблеми з двигуном, і ми почали з’ясовувати ситуацію. (Хоча прикро, що ви одразу не зателефонували мені, а почали звинувачувати мене за спиною - проте це ваше право.)
Після цього ви таки зв’язались зі мною, і ми почали розбиратися. Ситуація неприємна, але ще раз нагадаю - ви були клієнтами, яких мені порекомендували близькі друзі. Тому я консультувався зі своїми знайомими спеціалістами.
Те, що ви сприйняли мої слова так, ніби я вас у всьому звинуватив, це вже інше питання.
Ви запропонували, щоб я придбав вам новий двигун. Я відповів, що спершу нехай ваші спеціалісти розберуть двигун і встановлять причину поломки. Якщо вина дійсно за СТО - це не буде проблемою. Паралельно я запропонував зробити двигун на нашому СТО зі знижкою.
Що зробили ви? Просто заблокували мене. Я протягом тижня намагався з вами зв'язатися, щоб дізнатися про ситуацію, але ви не захотіли навіть поспілкуватися.
А зараз ви ще й почали погрожувати, хочете «розкрити» двигун - будь ласка, жодних проблем. Але нагадаю: ви проїхали 2000 км. У вас атмосферний двигун із пробігом 110 тис. км, у вас загорявся "чек", і ви не усунули проблему. Ваші спеціалісти сказали, що причина - в паливній системі, видалили помилку і все.
Зараз ситуація виглядає дуже дивно: ви обливаєте мене брудом у відгуках, але не захотіли поговорити напряму. Заблокували мене, хоча я вам не хамив і не ігнорував, а хотів вирішити питання по-людськи. У мене навіть була ідея частково компенсувати вам витрати, щоб підтримати фінансово.
Але після того, як ви почали зливати бруд за спиною - бажання допомагати зникло повністю.
Чекаю дзвінка. Мої контакти у Вас є , і у Вашого чоловіка!
Вирішувати питання - завжди краще напряму, ніж через пости та звинувачення в інтернеті
Ви реально думаєте, що після того, що сталося ми би вам знову довірили машину? Щоб їй поставили незрозумілий мотор за якихось $400 баксів і він знову б умер? Ну подумайте логічно, хто б на це пішов?
За партнерське СТО - правда! Треба було не те що звертатися до своїх СТО, треба було не звертатися до вас взагалі!
До речі, по звіту, який ми купили, машина на ділершіпські їздила за 7 років тільки 3 рази, а після 2-х останніх разів її швиденько продали. Наштовхує на деякі думки, правда? Але ж на це ніхто не звернув уваги, бо навіщо!
Якби ви сказали, "Юля, мутна машина, даних про сервісне обслуговування нема, може ну її?" - її б ніхто не брав.
У мене було всього три критерії : 1. кросовер, 2. темний, 3. в гарному стані, щоб їздив. Все.
З приводу коментарів - смішно. Ви можете їх видалити у себе з сайту, з інсти, як ви і робили, але тут - ви нічого не можете зробити, тому і почали метушитися, писати свої підставні позитивні відгуки, а тепер ще й зійшли до спілкування зі мною :)
Вам хорошого дня, я Вам нічого поганого не бажаю і не бажав.
Сподіваюсь, у вас все з автівкою буде добре.
Якщо ви хочете проговорити про ваше авто чи якусь проблему - приїжджайте в офіс або ,як мінімум, зателефонуйте.
Спілкування стосовно ремонту авто було з Вами , а не з Вашим чоловіком, оскільки тільки Ви їздили на всі СТО і володіли інформацією.
Удачі Вам! Завжди чекаємо в офісі)
По-друге, я і слова не говорила за вас чи вашу фірму поки мені на СТО не розібрали двигун. Коли вже розмови ні до чого не привели, тоді вже я почала піднімати розголос.
По-третє, ми забрали машину, бо ВИ нас завірили, що вона в ідеальному стані. Ніхто не говорив, що мені доведеться ще вкласти в неї за місяць 85000 грн, інакше б вона у тому б Львові і лишилася.
По-четверте, так, я вас заблокувала, бо мені набридло слухати, що це я "неправильно" на ній їздила, не прогрівала, чи перегрівала, чи взагалі "їздила по бедоріжжю", а перед цим - "мені треба зняти піддон, то вам на фільтр натрусили болгаркою, розберіть двигун, бо я не впевний", ну вибачте, щоб розібрати двигун, треба робити капіталку, так просто ніхто б його не розбирав.
По-п'яте, мені від вас нічого не треба, хай вам буде на розвиток бізнесу.
І не треба брехати, ви мені подзвонили тільки раз, після того, як я написала в групу все, що про вас думаю і видалилася звідти. Наприклад, моєму чоловікові, який був повністю відкритий до спілкування і вас не блокував - ви не дзвонили і не писали жодного разу, а видалили його з групи на тому тижні. Тому давайте вже по-чесному, не стройте з себе жертву.
Я пам'ятаю, що ви "на мені нічого не заробили" і по тону розмови, я мала ледь вам в коліна не падати, бо наш спільний друг нас звів і ви це робили по знайомству. Вибачте мене, ми вам платили свої гроші, ви нам цю машину за свої кошти не купили. Не можете пригнати машину - не беріться, не обіцяйте.
Але ок, ми вам зателефонуємо, розберемося, якщо ви хочете.
Я пишу ці коментарі про вас просто тому, що ця машина не тільки з мене витягла всі гроші, а ще й нерви, здоров'я і час, а я такі речі не пробачаю, і не забуваю.
Поламати ногу в горах, звинуватити лісників.
Не дотримуватись рекомендацій лікаря, звинуватити лікаря.
Не вміти плавати - втопитись, звинуватити риб.
Я б рекомендував вам навчитись кермувати автомобілем.
Але дійсно, ви праві, після такої фірми, треба було відразу ж їхати на незалежне СТО і перевіряти все по новому колу.
А от потім почалося щось на кшталт технічного трилера: і «стружка» в моторі, і саморобні свічки, і редуктор, і ще купа всього. Складається враження, що замість нормальної експлуатації машина опинилася в ролі піддослідного кролика — її кудись возили, щось міняли, щось шукали, а потім раптом заявили: «ой, вона зламана з самого початку». Я, звісно, не в курсі всіх дій, які з нею проводились після видачі, але виглядає так, ніби хтось дуже старався зробити з машини історію жахів — і водночас драматичну «історію постраждалої».
Не дуже гарна схема. Але дуже голосна.