Соромно за VV.ELCOME Cafe. Замість того, щоб чесно працювати й завойовувати клієнтів сервісом і якістю, власниця вирішила діяти "по-дешевому" — розгорнула брудну кампанію проти конкурентів. Ба більше — залучає до цього подруг, які абсолютно не розуміються на темі, але дуже активно поширюють вигадки та токсичні коментарі в соцмережах і телеграм-групах. Це не просто неетично — це принизливо. У першу чергу... Читати відгук Соромно за VV.ELCOME Cafe. Замість того, щоб чесно працювати й завойовувати клієнтів сервісом і якістю, власниця вирішила діяти "по-дешевому" — розгорнула брудну кампанію проти конкурентів. Ба більше — залучає до цього подруг, які абсолютно не розуміються на темі, але дуже активно поширюють вигадки та токсичні коментарі в соцмережах і телеграм-групах.
Це не просто неетично — це принизливо. У першу чергу для самих себе. Публічно очорнювати інших — не стратегія розвитку, а демонстрація слабкості та відсутності поваги до клієнтів і до себе.
Такі "методи" лише підривають довіру до бренду й викликають огиду. Справжній бізнес починається з гідності. І якщо її немає — ніяка реклама не допоможе.
VV.ELCOME: коли замість якості обирають підлість
Це не просто неетично — це принизливо. У першу чергу... Читати відгук Соромно за VV.ELCOME Cafe. Замість того, щоб чесно працювати й завойовувати клієнтів сервісом і якістю, власниця вирішила діяти "по-дешевому" — розгорнула брудну кампанію проти конкурентів. Ба більше — залучає до цього подруг, які абсолютно не розуміються на темі, але дуже активно поширюють вигадки та токсичні коментарі в соцмережах і телеграм-групах.
Це не просто неетично — це принизливо. У першу чергу для самих себе. Публічно очорнювати інших — не стратегія розвитку, а демонстрація слабкості та відсутності поваги до клієнтів і до себе.
Такі "методи" лише підривають довіру до бренду й викликають огиду. Справжній бізнес починається з гідності. І якщо її немає — ніяка реклама не допоможе.
На фото одна з тих, хто приймає в цьому участь