На Луцькому авторинку є група підборщиків-аферистів Vados Avto та їх “друзі” Kent cars, з якими зв’язуватися не рекомендую нікому. Kent cars раніше були підборщиками в Vados Avto, але пізніше по не відомим мені причинам розділилися. Підбір я замовляв в Vados Avto, але виконували його підборщики які зараз працюють в Kent cars, тому це стосується їх також, тим більше, що методи роботи в них ті самі.
Якщо коротко, то Vados Avto не зацікавлені в тому щоб підібрати якісний безпроблемний автомобіль, їм потрібно щоб людина купила автомобіль, щоб отримати оплату за свої послуги (400-550$ в залежності від вартості авто), та % з продавця за допомогу в продажі. Це все зі слів власника компанії. Якщо при цьому автомобіль виявився без проблем, то добре, якщо все ж таки в процесі експлуатації виявляються якісь приховані дефекти, які підборщики не побачили чи не продіагностували, то ніякої відповідальності вони за це не несуть.
Замовив в них підбір Mazda CX-5 2.2d. Через певний час знайшли автомобіль який підходив по всіх параметрах, комплектації і тд. Підборщик її продігностував, надав звіти, по яких було видно що авто в ідеальному технічному стані. Тому вирішив придбати її. Коли приїхав до них в Луцьк за автомобілем, то при огляді був помічений дим з маслозаливної горловини, але всією командою мене завіряли що це так має бути, автомобіль перевіряли спеціалісти на СТО і він справний. Тому мені запропонували розрахуватися за автомобіль, тому що продавцю потрібно було їхати. Без вагань я розрахувався, так як повністю довіряв підборщикам. По їх стандартній схемі мені допомогли виїхати з міста. Ніхто не показував як користуватися кожною кнопкою в салоні (про що вони розповідають постійно у своїх соціальних мережах), пізніше стало зрозуміло чому. В авто не працювали всі динаміки, прикурювач, та як виявилося згодом задні склопідіймачі, та були помічені незначні косметичні нюанси по салону, про які в їх звітах не було відмічено. Але саме цікаве почалося згодом. По дорозі з Луцька на Рівне авто почало дивно гудіти, я зупинився, заглушив двигун, через кілька хвилин продовжив рух, звук зник. Приїхавши до Рівного зупинився на парковці торгового центру. Повернувшись з магазину і запустивши двигун побачив на панелі помилку, відразу зателефонував до підборщиків, вони прислали свого помічника, який після комп’ютерної діагностики сказав що потрібно відвезти авто на СТО, так як це був вечір п’ятниці, відповідно на вихідних СТО не працюють, мені запропонували залишити авто на стоянці торгового центру до понеділка, а вже потім вирішувати проблему. Я залишати його на стоянці не хотів, тому вони погодилися перевезти його до свого офісу в Рівному. Звісно я поцікавився в підборщиків як так сталося що продіагностований автомобіль зламався через 70 км, мені відповіли що це б/у авто і у будь який момент може щось зламатися, якщо щось було справне на момент огляду, то це не означає що воно не зламається через 100 км. Наводили приклади що їх власні авто, які вони собі купували і перевіряли також ламалися через 50 км, чи на наступний день. Зразу виникає питання, як вони можуть комусь підбирати автомобілі, якщо не здатні підібрати нормальний собі? Взагалі з їх думкою я погодився, у б/у авто зламатися може будь що, тому у понеділок поїхав на СТО, де мені провели діагностику, сказали що помилка пов’язана з тим що у моторну оливу потрапило пальне. Оливу замінили, провели ТО і я спокійно поїхав з думкою що на цьому всі мої проблеми закінчилися. Але через місяць знову з’явилася та ж помилка, я знову поїхав на СТО, там у мене запитали як часто у мене регенерації, я не знав що це таке, і там мені пояснили що це і як проходить (саме той звук який я вперше почув по дорозі з Луцька на Рівне), я відповів шо раз у кілька днів, мені пояснили на СТО що помилка повязана з тим що я не завершував регенерації, розповіли як це робити і як слідкувати за дистанцією між регенераціями. Звичайно це мені мали б пояснити підборщики Vados Avto, але тоді б у мене виникли питання чому ж ці регенерації так часто (як виявилося кожних 60 км. при нормі 300 км.). Звісно проблему регенерацій потрібно було вирішувати, тому я звертався на багато різних СТО, де мені проводили різні діагностики, ремонти і тд. На все це я потратив багато часу і грошей, але проблема так і не вирішилася. Поки на одному СТО не зняли сажевий фільтр, який як мені повідомили вийшов з ладу більше 30-40 тисяч км. тому, судячи зі стану. Відповідно з цим питанням я звернувся до підборщиків, щоб уточнити чому в процесі перевірки не перевірили сажевий фільтр і дистанції між регенераціями. Він відповів що він тільки оглядає авто на зовнішні дефекти, а технічну частину перевіряють на СТО інші люди, і всі питання до них. Я сказав що гроші за підбір я заплатив саме їм, тому і всі питання будуть до них. І тут почанається найцікавіше, підборщик почав говорити що ніяких грошей я їм не давав і нічого вони мені не підбирали. Нагадаю зараз цей підборщик працює в Kent cars. Тоді я звернувся до власника компанії Vados Avto, він мені повідомив що ніякої відповідальності за підбір не несе, взагалі вони тільки консультують людей і можуть їм рекомендувати чи не рекомендувати певний автомобіль, а людина вже сама вирішує купувати його чи ні. А гроші вони беруть не за підбір авто, а за надання відеоматеріалів. Все це оформлено так, щоб юридично до них не могло бути жодних питань. Також він мені повідомив, що знає, про те, що його підборщики не вказують всі нюанси покупцям, робиться це для того щоб швидше закрити клієна, взяти в нього гроші за підбір і також гроші з продавця. В своїх історіях в інстаграм вони запевняють, що ніяких домовленостей з продавцями в них немає, але сам він мені сказав що автобізнес так працює, що продавець платить за допомогу з продажем. Думаю розумієте, що чим більше прихованих нюансів, тим більше платить. В їхніх історіях один обман, він себе позиціонує як чесна людина, постійно говорить про людяність і тд. насправді все це робиться для заманювання нових клієнтів. З його слів він «блогер-бізнесмен» і його завдання напиз**ти і заробити гроші, створити гарну картинку, щоб люди йому довіряли. А якість підбору і все інше його не цікавить. Все що йому потрібно це ваші гроші за підбір, а куди ви доїдете на новому авто, що в ньому зламається найближчим часом його не цікавить. Особисто я на новому авто після їх підбору регулярно їзжу на СТО через те, що вони захотіли заробити на мені 700$ і певну суму на продавцеві, впевнений вони знали що авто проблемне, тому збили з нього за продаж немало. Потратив я на різні ремонти близько 2000$ і це же не кінець. Звичайно є в них випадки, коли вони підбирають нормальні авто, адже не всі авто з прихованими нюансами. Хоча як мені сказав власник компанії, на Луцькому автобазарі одні корчі, але всі на цьому заробляють гроші, і він не виняток, тому в своїх історіях нахвалює їх щоб люди замовляли підбір і віддавали йому свої гроші. Вибір за вами чи користуватися їх послугами чи ні. Можливо вам пощастить і з авто не буде жодних проблем, а можливо ви будете ремонтувати його як я, вирішуйте самі. Я тільки повторю, що ніякої відповідальності вони не несуть, в тому щоб підібрати якісний автомобіль вони не зацікавлені, їм просто потрібно пошвидше закрити клієнта, щоб отримати гроші. Якщо вам буде підходити пробіг, ціна і комплектація, то вони приховають недоліки, щоб ви його купили. А якщо у вас виникнуть будь які проблеми, то вам скажуть що вас не знають, або ви заплатили гроші не за підбір, а за відеозвіти по машині. В історіях в інстаграм в них все чесно і гладко. Створена гарна картинка щоб продати свою послугу. Я повівся на цю «картинку», тепер розплачуюсь. Нікому не рекомендую мати справу ні з Vados avto ні з Kent cars як би вони гарно не розповідали про свої послуги. 6 згодні 1 не згоден
Тексту багато. Рекомендую почитати всім хто планував замовити їх послуги. - Відгуки про Vados Avto
Kent cars раніше були підборщиками в Vados Avto, але пізніше по не відомим мені причинам розділилися. Підбір я замовляв в Vados Avto, але виконували його підборщики які зараз працюють в Kent cars, тому це стосується їх також, тим більше, що методи роботи в них ті самі.
Якщо коротко, то Vados Avto не зацікавлені в тому щоб підібрати якісний безпроблемний автомобіль, їм потрібно щоб людина купила автомобіль, щоб отримати оплату за свої послуги (400-550$ в залежності від вартості авто), та % з продавця за допомогу в продажі. Це все зі слів власника компанії.
Якщо при цьому автомобіль виявився без проблем, то добре, якщо все ж таки в процесі експлуатації виявляються якісь приховані дефекти, які підборщики не побачили чи не продіагностували, то ніякої відповідальності вони за це не несуть.
Замовив в них підбір Mazda CX-5 2.2d. Через певний час знайшли автомобіль який підходив по всіх параметрах, комплектації і тд. Підборщик її продігностував, надав звіти, по яких було видно що авто в ідеальному технічному стані. Тому вирішив придбати її.
Коли приїхав до них в Луцьк за автомобілем, то при огляді був помічений дим з маслозаливної горловини, але всією командою мене завіряли що це так має бути, автомобіль перевіряли спеціалісти на СТО і він справний. Тому мені запропонували розрахуватися за автомобіль, тому що продавцю потрібно було їхати. Без вагань я розрахувався, так як повністю довіряв підборщикам.
По їх стандартній схемі мені допомогли виїхати з міста. Ніхто не показував як користуватися кожною кнопкою в салоні (про що вони розповідають постійно у своїх соціальних мережах), пізніше стало зрозуміло чому. В авто не працювали всі динаміки, прикурювач, та як виявилося згодом задні склопідіймачі, та були помічені незначні косметичні нюанси по салону, про які в їх звітах не було відмічено.
Але саме цікаве почалося згодом. По дорозі з Луцька на Рівне авто почало дивно гудіти, я зупинився, заглушив двигун, через кілька хвилин продовжив рух, звук зник. Приїхавши до Рівного зупинився на парковці торгового центру. Повернувшись з магазину і запустивши двигун побачив на панелі помилку, відразу зателефонував до підборщиків, вони прислали свого помічника, який після комп’ютерної діагностики сказав що потрібно відвезти авто на СТО, так як це був вечір п’ятниці, відповідно на вихідних СТО не працюють, мені запропонували залишити авто на стоянці торгового центру до понеділка, а вже потім вирішувати проблему. Я залишати його на стоянці не хотів, тому вони погодилися перевезти його до свого офісу в Рівному.
Звісно я поцікавився в підборщиків як так сталося що продіагностований автомобіль зламався через 70 км, мені відповіли що це б/у авто і у будь який момент може щось зламатися, якщо щось було справне на момент огляду, то це не означає що воно не зламається через 100 км. Наводили приклади що їх власні авто, які вони собі купували і перевіряли також ламалися через 50 км, чи на наступний день.
Зразу виникає питання, як вони можуть комусь підбирати автомобілі, якщо не здатні підібрати нормальний собі?
Взагалі з їх думкою я погодився, у б/у авто зламатися може будь що, тому у понеділок поїхав на СТО, де мені провели діагностику, сказали що помилка пов’язана з тим що у моторну оливу потрапило пальне. Оливу замінили, провели ТО і я спокійно поїхав з думкою що на цьому всі мої проблеми закінчилися.
Але через місяць знову з’явилася та ж помилка, я знову поїхав на СТО, там у мене запитали як часто у мене регенерації, я не знав що це таке, і там мені пояснили що це і як проходить (саме той звук який я вперше почув по дорозі з Луцька на Рівне), я відповів шо раз у кілька днів, мені пояснили на СТО що помилка повязана з тим що я не завершував регенерації, розповіли як це робити і як слідкувати за дистанцією між регенераціями. Звичайно це мені мали б пояснити підборщики Vados Avto, але тоді б у мене виникли питання чому ж ці регенерації так часто (як виявилося кожних 60 км. при нормі 300 км.).
Звісно проблему регенерацій потрібно було вирішувати, тому я звертався на багато різних СТО, де мені проводили різні діагностики, ремонти і тд. На все це я потратив багато часу і грошей, але проблема так і не вирішилася. Поки на одному СТО не зняли сажевий фільтр, який як мені повідомили вийшов з ладу більше 30-40 тисяч км. тому, судячи зі стану. Відповідно з цим питанням я звернувся до підборщиків, щоб уточнити чому в процесі перевірки не перевірили сажевий фільтр і дистанції між регенераціями. Він відповів що він тільки оглядає авто на зовнішні дефекти, а технічну частину перевіряють на СТО інші люди, і всі питання до них. Я сказав що гроші за підбір я заплатив саме їм, тому і всі питання будуть до них. І тут почанається найцікавіше, підборщик почав говорити що ніяких грошей я їм не давав і нічого вони мені не підбирали. Нагадаю зараз цей підборщик працює в Kent cars.
Тоді я звернувся до власника компанії Vados Avto, він мені повідомив що ніякої відповідальності за підбір не несе, взагалі вони тільки консультують людей і можуть їм рекомендувати чи не рекомендувати певний автомобіль, а людина вже сама вирішує купувати його чи ні. А гроші вони беруть не за підбір авто, а за надання відеоматеріалів. Все це оформлено так, щоб юридично до них не могло бути жодних питань.
Також він мені повідомив, що знає, про те, що його підборщики не вказують всі нюанси покупцям, робиться це для того щоб швидше закрити клієна, взяти в нього гроші за підбір і також гроші з продавця. В своїх історіях в інстаграм вони запевняють, що ніяких домовленостей з продавцями в них немає, але сам він мені сказав що автобізнес так працює, що продавець платить за допомогу з продажем. Думаю розумієте, що чим більше прихованих нюансів, тим більше платить.
В їхніх історіях один обман, він себе позиціонує як чесна людина, постійно говорить про людяність і тд. насправді все це робиться для заманювання нових клієнтів. З його слів він «блогер-бізнесмен» і його завдання напиз**ти і заробити гроші, створити гарну картинку, щоб люди йому довіряли. А якість підбору і все інше його не цікавить. Все що йому потрібно це ваші гроші за підбір, а куди ви доїдете на новому авто, що в ньому зламається найближчим часом його не цікавить.
Особисто я на новому авто після їх підбору регулярно їзжу на СТО через те, що вони захотіли заробити на мені 700$ і певну суму на продавцеві, впевнений вони знали що авто проблемне, тому збили з нього за продаж немало. Потратив я на різні ремонти близько 2000$ і це же не кінець.
Звичайно є в них випадки, коли вони підбирають нормальні авто, адже не всі авто з прихованими нюансами. Хоча як мені сказав власник компанії, на Луцькому автобазарі одні корчі, але всі на цьому заробляють гроші, і він не виняток, тому в своїх історіях нахвалює їх щоб люди замовляли підбір і віддавали йому свої гроші.
Вибір за вами чи користуватися їх послугами чи ні. Можливо вам пощастить і з авто не буде жодних проблем, а можливо ви будете ремонтувати його як я, вирішуйте самі. Я тільки повторю, що ніякої відповідальності вони не несуть, в тому щоб підібрати якісний автомобіль вони не зацікавлені, їм просто потрібно пошвидше закрити клієнта, щоб отримати гроші. Якщо вам буде підходити пробіг, ціна і комплектація, то вони приховають недоліки, щоб ви його купили. А якщо у вас виникнуть будь які проблеми, то вам скажуть що вас не знають, або ви заплатили гроші не за підбір, а за відеозвіти по машині.
В історіях в інстаграм в них все чесно і гладко. Створена гарна картинка щоб продати свою послугу. Я повівся на цю «картинку», тепер розплачуюсь.
Нікому не рекомендую мати справу ні з Vados avto ні з Kent cars як би вони гарно не розповідали про свої послуги.
6 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку