Ярослав: УРА! Вдалося нарешті повернути свої кошти за бракований монітор Dell u2410, 4300 грн. Пройшло рівно 3 тижні. І пройшло б і ще 3 якби я не робив наступне: постійні нагадування та претензії на всі можливі електронні адреси Розетки, по кілька разів на тиждень, цитування їм законів прав споживачів, та попередження... 18.02.2013
Ярослав: ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ!!!!!!!!!ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ !!!!!РОЗЕТКА!!!!!!!!!РОЗЕТКА!!!!!! Шановна Розетка! Пише ваш постійний клієнт! ЯРОСЛАВ м.Львів Заказ №2488426 от 21 января 2013. Монітор з купою гарячих пікселів Як сказала людина з СЦ монітор прибув до вас 1 лютого, казали найблищі 2 дні буде відповідь. (дуже велика кількість гарячих пікселів) Сьогодні дзвонив в СЦі вже... 07.02.2013
Урбан Ярослав: Являюся постійним клієнтом в Розетці, досі все було добре. Тиждень тому купив в Розетці професійний монітор DELL u2410 . Нажаль в моєму екземплярі була присутня велика кількість гарячих пікселів - близько 40-50 штук, які світилися різними кольорами, їх замітив лише в дома, бо на видачі це зробити було... 03.02.2013