Тетяна: «Видалення оцінки може відбуватися за рішенням OLX Group у разі наявності об'єктивної інформації про неправдивість оцінки» - відповідь представника OLX на те, що покупець поставив неправдиву оцінку. Які критерії «обʼєктивної інформації»? Було надано скріни переписки, в якій чітко усе зазначено. І це не субʼєктивно, це обʼєктивно зазначено у переписці з... 11.03.2025
Тетяна: Неадекватне і хамське відношення служби підтримки. Покупець залишила негативний відгук, аргументуючи це тим, що продавець «неввічливий», бо не продав нову річ (з біркою) за копійки і не тою поштою, якою б їй було зручно (Meest). Надіслала лист, прикріпила скан листування, посилання на пункт правил. Аде підтримка проігнорувала лист, скріни і... 09.03.2025