Саша: Сьогодні написала третю скарга на НП за 2 останні місяці. Це абсолютне знущання з мене, як з клінта. Я вже від самої назви Нова Пошта скоро буду здригатись. Підскажіть, будь ласка, ваші оператори хоча б колись передзвонюють і хоч якось намагаються вирішити проблему клієнта? Зі 100 дзвінків в нову пошту... 21.02.2023
Саша: Міжнародна посилка перебуває на розмитнені з 19 грудня. З 3 січня я з'язуюсь з контакт-центром щотижня і уточнює де моє замовлення. Оператори кажуть що звернення зафіксували і мені передзвонять. І з 10 таких звернень мені ще щодного разу не передзвонили. Я знову дзвоню сама, 300-й раз називаю номер посилки і... 15.02.2023