Ліля: Ексклюзивні товари, акції, система накопичування балів, великий асортимент товарів. Мінуси - ціни, рік тому моя бюджетна туш коштувала 130 грн, тепер 400, помаду брала за 35 грн, тепер вона 130, тоналка 75 грн - тепер 200. довелось шукати дешевші аналоги 18.11.2015
Ліля: У вас там на кастингу конкурсантки напевно проходять тест на найтупішу і найпафоснішу. Дійсно, шоу фріків, дуже мало адекватних дівчат, понабирали гадюк і кинули в серпентарій, хай камери знімають як вони грають істерики/скандали по сценарію. ПІПЛ Ж ХАВАЄ! Ще одна річ, що ніби-то серйозне по рекламі шоу перетворюють на якийсь... 18.11.2015
Ліля: Понад 50 замовлень за 2,5 роки. Замовляю усе: побутова техніка, ноутбуки, компютерна техніка, телефонія, косметика, одяг взуття, зоотовари. Як собі, так і багато чого в подарунок рідним. Нічого не плутають, відправляють саме те, що замовляла. Товар оригінальний, оперативна доставка НП, зручна функція "не передзвонювати", великий асортимент товарів, акції, зрозумілий і... 18.11.2015
Ліля: Окремо хочу сказати за офіціантів, вони як ввічливі феї літають над кожним клієнтом, питаються чи щось потрібно, без зусиль запам*ятовують замовлення на 8 людей, без записів! порожня тарілка/чашка довше хвилини на столі не простояли - її одразу ж віднесли, у інших закладах ти маєш спеціально кликати офіціанта для цього.... 18.11.2015
Ліля: Замовляла 5 разів на великі суми плюси: 1. кожного разу консультат передзвонював за 3-5 секунд (!!!), скільки разів замовляла в інших інтернет-магазинах, такого ще не зустрічала 2. доставка йшла 4-6 днів без урахування вихідних(ще 1,5 роки тому було 28 днів, що дуже тішить) 3. товар мені прийшов якісний, кожна річ... 18.11.2015
Ліля: Раз в місяць замовляю всяку дрібничку з одного й того інтернет магазину, вже майже 2 роки завжди вибираю доставку від нової пошти в одне відділення, ніяких неприємностей не виникало. але не так давно недалеко від дому відкрилось нове відділення, та не просте,а ПОШТОМАТ в приватбанку. так ніби краще, черг нема,... 18.11.2015