Олександр: Центр підтримки клієнтів (надалі ЦПК) не виконує належно свої обов'язки. Я стикнувся з проблемою при замовленнях з аліекспрес: в адресі доставки логістичний центр в Китаї робить зміни, а саме замість Рожище пише Глинище 7. Сама ж нова пошта ідентифікує Глинище 7 як Ужова. Всі мої намагання змінити ситуацію приводять до... 02.04.2023
Олександр: Компанія загубила бірку з адресою доставки, через що посилка прийшла із запізненням. Всі намагання домовитись про отримання її на РЦ зводились трьома операторами до посилання: очікуйте відповідь. Лише у четвертого по рахунку оператора вистачило сміливості о 23.30 сказати дитині, що нажаль нічого зробити не можна: РЦ не має повноважень видати... 02.05.2021