ТОВ «УДЕН-Україна» відгуки
з оцінкою «Погано»

Кировоград, вул. Заміська, б. 5А
Відгуки покупців та клієнтів
ТОВ «УДЕН-Україна»
4.9 5
7 відгуків / 38002 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Через 3 года перестал работать.

Яна Яна 28 листопада, 2022 год
Задумка данных обогревателей неплохая, в работе понравился, обогрев хороший. Но отработал всего 3 года и больше не включается! Не долго счастье длилось.
UDEN-S Відповідь представника UDEN-S 28 листопада, 2022 год
Добрий день, Яна!
Дякуємо, що повідомили про Вашу ситуацію. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з рекламацією. Такі випадки, скоріше виключення, ніж правило.
Наша компанія як виробник несе відповідальність за продукцію, тому гарантійний термін на обігрівачі UDEN-S – 5 років.
Всі покупці, у разі виходу зі строю панелей, у гарантійний термін, якщо обігрівачі не мають зовнішніх пошкоджень, слідів розтину, самостійного фарбування тощо, при дотриманні правил експлуатації, в замін отримують новий обігрівач з новим гарантійним строком.
Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефонами: +38-050-830-01-01;
+38-068-830-01-01; або напишіть на e-mail: [email protected] , щоб наші фахівці змогли з'ясувати всі подробиці і допомогти вам вирішити це питання.
Показати 2 відповіді

Компанія і порядність

Гость Гость 3 серпня, 2022 год
Самі обігрівачі не погані, але ставлення компанії жахливе.
1. Доставили вдарений обігрівач, зроблено було всі фото, ніби прицняли повернення ( і я був вражений, думав європейського рівня компанія), а в кінці звернули все на нову пошту, хоча видно що пошкодження упковки не було зовсім.
2. Відсутні трафарети які є в інструкції
3. Відстуні кріплення, коли попросив прислати кріплення, вислали... Читати відгук
Самі обігрівачі не погані, але ставлення компанії жахливе.
1. Доставили вдарений обігрівач, зроблено було всі фото, ніби прицняли повернення ( і я був вражений, думав європейського рівня компанія), а в кінці звернули все на нову пошту, хоча видно що пошкодження упковки не було зовсім.
2. Відсутні трафарети які є в інструкції
3. Відстуні кріплення, коли попросив прислати кріплення, вислали як знущання найменші кріплення які тільки існують і це для того, щоб повісити обігрівач 12 кг. Просто знущання над клієнтом.
4. Марки приладу навіть не має в гарантії, дописали ручкою

Не раджу навіть зв'язуватися, один негатив
Переваги:
  1. Раніше обігірівачі були хороші, зараз ще не знаю
Недоліки:
  1. Ставлення компанії до клієнта
UDEN-S Відповідь представника UDEN-S 16 серпня, 2022 год
Добрий день, шановний Сергію!
Дякуємо за змістовний відгук!
Ми, безумовно, розуміємо, що у Вас склалося неприємне враження про ситуацію, і такий детальний її опис з нашого боку вимагав ґрунтовного вивчення даного питання, що й спричинило затримку із відповіддю з нашої сторони.
По самій ситуації. Поспілкувавшись з Вашим представником та представником компанії-перевізника ми дізналися про те, що, отримуючи відправлення, Ви не оглянули товар при співробітнику компанії-перевізника, тим самим взявши відповідальність за цілісність продукції під час транспортування на себе. Хоча ми постійно наголошуємо на тому, щоб продукція перевірялась при отриманні.
Нам надали фото продукції, яка зовні була деформована. Місце пошкодження на пакованні та на товарі повністю співпадало. Ми завжди рекомендуємо нашим клієнтам оглядати товар у присутності працівника перевізника.
Але, у ситуації, що виникла, ми не можемо вимагати від компанії-перевізника компенсації витрат і відправлення Вам нового обігрівача, адже з Вашого боку не було звернення щодо неякісного транспортування. Ми додатково індивідуально консультувалися щодо цієї ситуації, намагаючись вирішити її, але, на превеликий наш жаль, без створеного акту на місці отримання посилки компенсація неможлива.
Щодо паковання - воно нічим не відрізняється від паковання іншого асортименту нашої компанії, розмітка знаходиться на пакованні, в гарантійному талоні є інформація стосовно правильного монтажу. Гарантійний талон надрукований. Ручкою дописуються тільки Ваші ПІБ та дата продажу. Юридична сила гарантійного талона підтверджується печаткою нашого підприємства, що зовсім не впливає на те, чи заповнені якісь дані вручну.
Намагання менеджера щодо вирішення ситуації з кріпленнями Вами було проігноровано.
Тому, підбиваючи підсумок причин ситуації, що виникла, ми розуміємо, що продукція пошкодилася при транспортуванні.
Ми щиро сподіваємося на Ваше розуміння ситуації та розуміння причин, які вплинули на дані обставини. В будь-якому випадку – ми готові до діалогу та йдемо назустріч кожному клієнту.
Якщо будуть додаткові питання – з радістю на них відповімо.
Дякуємо за те, що Ви з нами!

Рекомендую только на осень, или как дополнение к основному отоплению

Мирон Мирон 31 липня, 2020 год
Покупал такие панели как UDEN-S 700 Универсал пару лет назад. Комната 32 квадратных метра. Повесил в комнате второго этажа 3 таких панели с терморегулятором. Как основное отопление это не годиться от слова совсем холодной зимой.
Панели сначала нагреваются, и очень долго начинают прогревать предметы. Принцип действия, на стене стоит примитивная горячая бляха с очень низким кпд. Тепло от нее... Читати відгук
Покупал такие панели как UDEN-S 700 Универсал пару лет назад. Комната 32 квадратных метра. Повесил в комнате второго этажа 3 таких панели с терморегулятором. Как основное отопление это не годиться от слова совсем холодной зимой.
Панели сначала нагреваются, и очень долго начинают прогревать предметы. Принцип действия, на стене стоит примитивная горячая бляха с очень низким кпд. Тепло от нее на расстоянии настолько слабое что предметы не успевают прогреться как уже остывают от стен, окна, и так далее. Это не есть полноценное инфракрасное отопление. Так можно и замерзнуть пока комната прогреется хотя бы до 12 градусов.

Разве что осенью использовать то нормально.
Как дополнение к батареям, и котел на минимум то все просто супер.

На первом этаже в маленьком коридоре ставил также панель на 700 ватт. Что мертвому припарка, хоть 24 часа не выключай - дубак.
Любой ufo даст несравненно больше тепловой энергии, и моментально начнет греть.

Эти uden наверное хороши только для сильно утепленного дома, где комфортная температура даже зимой внутри без ничего.
Переваги:
  1. Как дополнение к основному отоплению.
Недоліки:
  1. Не нагреют зимой быстро помещение. Не настоящее инфракрасное отопление. Работает по принципу передача тепла от горячей бляхи. Низкий кпд, давно устаревшая технология. Они бы были намного эффективней, если бы были не плоские, а с радиатором сзади, что-бы тепло шло между радиаторами верх. Толку было бы больше.
UDEN-S Відповідь представника UDEN-S 4 серпня, 2020 год
Фактори які впливають на роботу системи опалення:

1. Некоректно підібрана потужність обігрівача/системи опалення. Наприклад, якщо не враховані тепловтрати приміщення (його площа та висота, матеріал та товщина стін, вікон, стелі та безліч інших індивідуальних нюансів) і потужність системи опалення виявляється заниженою, обігрівачі працюють довше, ніж потрібно, та споживають більше електроенергії. Ця проблема вирішується індивідуально: можливо, потрібно просто збільшити потужність, якої не вистачає, можливо, потрібне утеплення зовнішніх стін приміщення і т.д. З Вашого відгуку не зрозумілі ці данні.
2. Перепади напруги, які впливають на час роботи обігрівачів. Якщо напруга у мережі постійно занижена – поверхня панелей не нагріватиметься до температури, заявленої у техпаспорті, то ж, щоб нагріти приміщення до бажаної температури, вони будуть працювати довше, та, відповідно, споживати при цьому більше електроенергії.
3. Терморегулятор показує некоректну температуру – нижчу, ніж є насправді в приміщенні, таким чином, обігрівачам доводиться працювати довше та, відповідно, витрачати більше електроенергії. Ця проблема вирішується викликом спеціаліста, який відкоригує індикацію реальної температури (відкалібрує терморегулятор).
4. Перед обігрівачами встановлені якісь великогабаритні меблі або інші конструкції. Таким чином, в першу чергу, обігрівається не приміщення, а саме ці предмети. Ви можете переставити меблі, щоб відкрити простір для потрапляння тепла в приміщення.

Ми рекомендуємо нашим клієнтам вмикати систему опалення/обігрівач при перших похолоданнях, щоб уникнути промерзання стін. У перший час обігрівач, як правило, працює довше ніж, 6-7 годин на добу. Це відбувається, тому що просушується та вигрівається конструкція приміщення. Потім система виходить на робочий режим, підтримуючи задану температуру.

Суцільне розчарування :(

Рома Рома 24 грудня, 2018 год
Мій досвід користування панеллю уден-с700 такий - повісив на стіну, розмір кімнати ~18кв, панель за добу нагріла кімнату до темперетури +10.2° і вона більше не піднімалась. Правда за вікном було -16°, коли потеплішало і температура на вулиці була плюсовою то у кімнаті стало +11.8° . Висновки робіть самі.
Хочу також застерегти потенційних покупців - НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ КУПУЙТЕ... Читати відгук
Мій досвід користування панеллю уден-с700 такий - повісив на стіну, розмір кімнати ~18кв, панель за добу нагріла кімнату до темперетури +10.2° і вона більше не піднімалась. Правда за вікном було -16°, коли потеплішало і температура на вулиці була плюсовою то у кімнаті стало +11.8° . Висновки робіть самі.
Хочу також застерегти потенційних покупців - НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ КУПУЙТЕ ПАНЕЛІ У ФІРМИ REDHEAT. Це "шарашкіна контора" яка після відправки вам товару більше ніякої відповідальності на себе не бере. Я замовив, хотів скористатись своїм законним правом повернення товару у 14денний термін, домовився з консультантом Оленою про відправку назад, сфоткав товар на предмет пошкодження, сфоткав пакування це все відправив їм і мене запевнили, що після перевірки товару логістами - повернуть гроші. Товар прибув на відділення Нової пошти Кривого рогу, пролежав там біля двох тижнів, увесь цей час я намагався зв'язатись з ними , але мене відверто ігнорували і не брали слухавку. Потім Тоцький Євген на ім'я якого було відправлення - відмовився від отримання панелі і не захотів забрати її з пошти, з причин відомих лише йому. На контакт зі мною ,аби улагодити це питання, ніхто не йшов , а коли я дзвонив з інших номерів телефону то мені вішали на вуха добрячу порцію абсурду ...довго розказувати.
В результаті ,щоб хоча б щось отримати,мені прийшлось забрати цей товар , оплатити і дорогу туди-назад і платне зберігання на пошті - одним словом ...європа.
У службі захисту прав споживачів мені порадили вирішувати справу через суд...
Тому , відштовхуючись від мого гіркого досвіду, не зв'язуйтесь з цією горе-фірмою і її представниками, краще виходьте безпосередньо на виробника.
Всього хорошого.
1 згоден
UDEN-S Відповідь представника UDEN-S 26 грудня, 2018 год
Романе, добрий день. Дякуємо за відгук.
Дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про нашу продукцію.

Якщо мова йде про те, що обігрівач не вигріває приміщення до бажаної температури, то подібна ситуація може виникнути у таких випадках:
1. Некоректно підібрана потужність обігрівача/системи опалення. Наприклад, якщо не враховані тепловтрати приміщення (його площа та висота, матеріал та товщина стін, вікон, стелі та безліч інших індивідуальних нюансів) і потужність системи опалення виявляється заниженою, обігрівачі працюють довше, ніж потрібно, та споживають більше електроенергії. Ця проблема вирішується індивідуально: можливо, потрібно просто збільшити потужність, якої не вистачає, можливо, потрібне утеплення зовнішніх стін приміщення і т.д. З Вашого відгуку не зрозумілі ці данні.
2. Перепади напруги, які впливають на час роботи обігрівачів. Якщо напруга у мережі постійно занижена – поверхня панелей не нагріватиметься до температури, заявленої у техпаспорті, то ж, щоб нагріти приміщення до бажаної температури, вони будуть працювати довше, та, відповідно, споживати при цьому більше електроенергії.
3. Терморегулятор показує некоректну температуру – нижчу, ніж є насправді в приміщенні, таким чином, обігрівачам доводиться працювати довше та, відповідно, витрачати більше електроенергії. Ця проблема вирішується викликом спеціаліста, який відкоригує індикацію реальної температури (відкалібрує терморегулятор).
4. Перед обігрівачами встановлені якісь великогабаритні меблі або інші конструкції. Таким чином, в першу чергу, обігрівається не приміщення, а саме ці предмети. Ви можете переставити меблі, щоб відкрити простір для потрапляння тепла в приміщення.

Ми рекомендуємо нашим клієнтам вмикати систему опалення/обігрівач при перших похолоданнях, щоб уникнути промерзання стін. У перший час обігрівач, як правило, працює довше ніж, 6-7 годин на добу. Це відбувається, тому що просушується та вигрівається конструкція приміщення. Потім система виходить на робочий режим, підтримуючи задану температуру.
Дякуємо, що повідомили про ситуацію, яка склалася з нашим дилером у Кривому Розі. Звісно, ми внесемо свої рекомендації щодо цього.
Та з Вашого відгуку не зрозуміло які пошкодження обігрівача Ви маєте на увазі. Уточніть, це будь ласка. Усім нашим клієнтам ми рекомендуємо перевіряти обігрівач на відділенні перевізника на цілісність, тому що страхуємо кожен обігрівач на повну його вартість. У разі виникнення питань перевізник несе відповідальність.
Також умовою повернення товару у термін до 14 днів, по ЗУ Про захист прав споживачів, є його цілісність, збереження первісного та товарного стану. У випадку, якщо при установці клієнтом були нанесені пошкодження, такий обігрівач не приймається.

Ми дуже хочемо аби Ваше враження про наші обігрівачі було інакшим. Зв’яжіться, будь ласка, з нашим спеціалістом для уточнення виниклих питань: https://www.uden-s.ua/contact_us/udens-contact_us/.

Низкий уровень гарантийной поддержки изделий UDEN-S

Владимир Владимир 20 грудня, 2018 год
Я хотел бы отметить низкий уровень гарантийной поддержки изделий UDEN-S.
28 ноября 2018 года мною был отправлен на завод-изготовитель для замены по гарантии электро-нагреватель UDEN-100.
До 17 декабря от "УДЭН-УКРАИНА" не поступило никакой информации по поводу гарантийной замены бракованного изделия.
Пришлось несколько раз звонить на предприятие - в ответ были только обещания. И только после письма,... Читати відгук
Я хотел бы отметить низкий уровень гарантийной поддержки изделий UDEN-S.
28 ноября 2018 года мною был отправлен на завод-изготовитель для замены по гарантии электро-нагреватель UDEN-100.
До 17 декабря от "УДЭН-УКРАИНА" не поступило никакой информации по поводу гарантийной замены бракованного изделия.
Пришлось несколько раз звонить на предприятие - в ответ были только обещания. И только после письма, отправленного на [email protected] , была реакция - отправлен новый нагреватель.
Каких-то извинений за бездействие я не услышал.
Прошел почти месяц зимы на замену бракованного изделия. Вот такая история. Доверия к "УДЭН-УКРАИНА" у меня теперь нет.
2 не згодні
UDEN-S Відповідь представника UDEN-S 21 грудня, 2018 год
Добрый день, Владимир! Спасибо за отзыв. Нам очень жаль, что сложилась такая ситуация. Приносим извинения.
Действительно, во время высокого сезона, сроки доставок/замен немного увеличиваются. Мы очень стараемся сокращать это время.

Будем рады прочитать Ваш отзыв о работе обогревателей :).
Тепла и красоты, Вам!

Не соответствует заявленное потребление энергии

Гость Гость 14 грудня, 2018 год
Купили Уденс с целью экономии эл.энергии. Используем только 1месяц. В итоге наматывают очень много. За ночь 1 батарея 25кВт. В месяц 800 кВт. Это при том, что днем ее отключаем. Но греет сильно. Нужен регулятор вкл/откл.
Переваги:
  1. Греет очень сильно
Недоліки:
  1. Наматывают очень много эл.энергии
UDEN-S Відповідь представника UDEN-S 17 грудня, 2018 год
Добрый день. Благодарим Вас за отзыв!
Описанная вами ситуация может произойти в нескольких случаях:
1. Не правильно подобранная мощность обогревателя к площади помещения и его теплопотерь. Возможно, была допущена ошибка при расчете. Подскажите, пожалуйста, как Вы рассчитывали ее?
Не верно подобранная мощность может привести к чрезмерной работе обогревателя. На какую площадь установлен обогреватель мощностью 250 Вт? Он используется в качестве дополнительного или основного источника тепла?

Рекомендуемая площадь обогрева для UDEN-250 – до 4-5 кв.м при высоте потолка 2,5 м хорошо утепленного помещения.

2. Отсутствие терморегулятора или не правильная его работа. Подскажите, пожалуйста, какая температура воздуха в помещении, какая выставлена на терморегуляторе? Если терморегулятор отсутствует, то обогреватель будет работать до выключения его из розетки.

3. Перед обогревателем установлена громосткая мебель, что препятствует попаданию тепла в помещение.

4. Перепады напряжения, что так же влияет на работу обогревателя.

Действительно, во всех моделях обогревателей встроенный терморегулятор отсутствует, поскольку, установленный на противоположной от обогревателя стене терморегулятор, покажет корректную температуру воздуха в помещении, нежели тот, что установлен на самом приборе.
Температура нагрева поверхности обогревателя сталая – 80+-5 градусов.

Возможны и другие причины, но перечисленные самые распространённые. Пожалуйста, свяжитесь с нами по телефонам: https://www.uden-s.ua/ua/contact_us/udens-contact_us/ или напишите на e-mail: [email protected], чтобы наши специалисты смогли выяснить все подробности и помочь вам решить этот вопрос. Спасибо.

Клиент

Гость Гость (Украина) 6 грудня, 2018 год
Если Вам пообещали срок поставки обогревателей 3-4 дня сразу смело умножайте эти дни на 2.Делаешь заказ а потом ждёшь 3,5 или 7 дней и никто не может сказать когда тебе его отправят, хотя говорят что товар в наличии. Спрашиваешь ну а когда отправите все пожимают плечами. С годами ничего не меняется у этого производителя.
Недоліки:
  1. обманывают со сроками
UDEN-S Відповідь представника UDEN-S 7 грудня, 2018 год
Добрый день! Спасибо за отзыв. Нам искренне жаль, что доставка Вашего заказа была выполнена не вовремя. Действительно, в высокий сезон возможны такие случаи. Мы максимально стараемся сократить время ожидания заказа.

С радостью прочитаем Ваш отзыв после окончания отопительного сезона относительно работы наших обогревателей :).
ТОВ «УДЕН-Україна»
ТОВ «УДЕН-УКРАЇНА» - національний виробник обігрівачів UDEN-S® – вже більше 17 років займає значний сегмент на ринку електроопалення, має запатентовані технології виробництва, напрацьовану дилерську мережу по всій території України та країнах Європи. Унікальні теплозберігаючі властивості, принцип роботи, зручне управління та сучасний дизайн – основні переваги, завдяки яким обігрівачі UDEN-S® мають... детальніше

Рейтинг 4.9 з 5 на підставі 7 відгуків
Адреса: Кировоград, вул. Заміська, б. 5А
Телефон: +380955633499
Побутові товари
T-Drop-Opt (Тдроп)
T-Drop-Opt (Тдроп)

Рейтинг: 3.7
37 відгуків
Hydrophic
Hydrophic

Рейтинг: 1
3 відгука
BONRO
BONRO

Рейтинг: 1
15 відгуків
Компания Будпостач
Компания Будпостач

Рейтинг: 1
8 відгуків
7leads
7leads

Рейтинг: 4.2
6 відгуків
Торговый дом Флагман
Торговый дом Флагман

Рейтинг: 3.2
5 відгуків
Интернет-магазин TAKHO-SALE
Интернет-магазин TAKHO-SALE

Рейтинг: 1
3 відгука
Коптильня ТМ Прокоптим
Коптильня ТМ Прокоптим

Рейтинг: 1.9
92 відгука