Оформила тур у турагента CozyTravel, вона ж ФОП Малаш Альона Миколаївна, оплатила 990 євро (з них 300 євро передплати). На сайті було вказано, що від туру можна відмовитися у будь-який момент, але передплата у розмірі 300 євро не буде повертатися. Перед поїздкою дуже захворіла, заражати інших учасників туру і мучитися самій протягом усієї подорожі не дуже хотілося, тому я написала турагенту, що не зможу поїхати і попросила повернути гроші (крім передплати, звичайно).
Вона написала, що повертати нічого не буде, тому що вже не зможе нікого знайти на моє місце (на хвилинку, в умовах і слова не було вказано про те, що не повертається повна сума, турагент сама придумала ці правила в останній момент). Запропонувала перенести усю суму на інший тур. Спочатку мені ця ситуація не дуже сподобалася, але думаю ок, я і так втратила близько 300 доларів на квитках і готелі в Кракові (тур був у Францію, а в Кракові я збиралася зупинитися на один день щоб сісти на літак), тому краще буде перенести тур на інші дати, щоб не втрачати ще гроші.
Новий тури повинен був відбутися у вересні, з 24 по 29 число. Десь приблизно за тиждень до цього я написала турагенту з проханням додати мене до групи учасників туру у телеграм, на що вона відповіла мені, що туру не буде так як він не зібрався. Постало логічне питання: що робити з грошами? Я попросила повернути мені кошти за тур, так як він не відбувся, на що турагент відповіла мені, що може повернути тільки 500 євро, аргументувавши це тим, що вона теж понесла якісь витрати (які саме мені ніхто не сказав і докази не надав). Я сказала їй, що я не погоджувалася на такі у мови і не бронювала би тур, якщо б знала, що вона нічого не поверне. Я розраховувала повернути свої 690 євро! На сайті вона змінила умови вже після того, як уся ця ситуація сталася, ніхто мене ні про що не попередив.
Тому мені не дуже зрозуміло чому я повинна дарувати людині ще 200 євро зверху, якщо на початку я погоджувалася на умови, що при відміні я заплачу тільки 300 євро завдатку?!
Отже, замовляючи тур у турагента Cozy Travel ви повинні бути готові, що:
1. Ви замовляєте тур у маленькій групі з 4х осіб, а потім вас додають у групу з 8ми людей (так було у першому турі, який я бронювала, до своєї хвороби). Турагент не збиралася про це нікому повідомляти, змінила умови туру сама і погодилася повернути маленьку групу тільки після того, як я і ще одна дівчина написали їй не дуже задоволене повідомлення. 2. Спочатку у вас будуть одні умови бронювання, а потім Альона за власним бажанням їх змінить і буде вам розказувати що взагалі-то вона нічого вам не повинна повертати. 3. Вас не попередять за відміну туру завчасно, ви дізнаєтеся про це коли всі квитки вже будуть куплені, а готелі заброньовані. І коли напишете про це самі. 4. Ах, ну і найголовніше - договір з вами ніхто укладати не буде, тому що Альона вважає, що вона сама може вирішувати коли і як вона може змінювати умови бронювання і повернення на свій власний розсуд, чим порушує законодавство і права споживача.
Поліція порадила звернутися до Держпродспоживслужби та суду. Тому тепер це питання буде вирішуватися у правовому полі.
Шахраї, які обманюють клієнтів - Відгуки про Турагент Cozy Travel
Вона написала, що повертати нічого не буде, тому що вже не зможе нікого знайти на моє місце (на хвилинку, в умовах і слова не було вказано про те, що не повертається повна сума, турагент сама придумала ці правила в останній момент). Запропонувала перенести усю суму на інший тур. Спочатку мені ця ситуація не дуже сподобалася, але думаю ок, я і так втратила близько 300 доларів на квитках і готелі в Кракові (тур був у Францію, а в Кракові я збиралася зупинитися на один день щоб сісти на літак), тому краще буде перенести тур на інші дати, щоб не втрачати ще гроші.
Новий тури повинен був відбутися у вересні, з 24 по 29 число. Десь приблизно за тиждень до цього я написала турагенту з проханням додати мене до групи учасників туру у телеграм, на що вона відповіла мені, що туру не буде так як він не зібрався. Постало логічне питання: що робити з грошами? Я попросила повернути мені кошти за тур, так як він не відбувся, на що турагент відповіла мені, що може повернути тільки 500 євро, аргументувавши це тим, що вона теж понесла якісь витрати (які саме мені ніхто не сказав і докази не надав). Я сказала їй, що я не погоджувалася на такі у мови і не бронювала би тур, якщо б знала, що вона нічого не поверне. Я розраховувала повернути свої 690 євро! На сайті вона змінила умови вже після того, як уся ця ситуація сталася, ніхто мене ні про що не попередив.
Тому мені не дуже зрозуміло чому я повинна дарувати людині ще 200 євро зверху, якщо на початку я погоджувалася на умови, що при відміні я заплачу тільки 300 євро завдатку?!
Отже, замовляючи тур у турагента Cozy Travel ви повинні бути готові, що:
1. Ви замовляєте тур у маленькій групі з 4х осіб, а потім вас додають у групу з 8ми людей (так було у першому турі, який я бронювала, до своєї хвороби). Турагент не збиралася про це нікому повідомляти, змінила умови туру сама і погодилася повернути маленьку групу тільки після того, як я і ще одна дівчина написали їй не дуже задоволене повідомлення.
2. Спочатку у вас будуть одні умови бронювання, а потім Альона за власним бажанням їх змінить і буде вам розказувати що взагалі-то вона нічого вам не повинна повертати.
3. Вас не попередять за відміну туру завчасно, ви дізнаєтеся про це коли всі квитки вже будуть куплені, а готелі заброньовані. І коли напишете про це самі.
4. Ах, ну і найголовніше - договір з вами ніхто укладати не буде, тому що Альона вважає, що вона сама може вирішувати коли і як вона може змінювати умови бронювання і повернення на свій власний розсуд, чим порушує законодавство і права споживача.
Поліція порадила звернутися до Держпродспоживслужби та суду. Тому тепер це питання буде вирішуватися у правовому полі.
відгук
Коментарі до відгуку