Я є клієнтом Лазерхауз вже ,мабуть, років 9. За цей час я спробувала багато різних процедур і залишилася задоволеною. Щодо спеціалістів - все також завжди було добре. І я пробувала немало продукції, що радили спеціалісти. Якусь купувала в центрі, якусь замовляла в інтернеті. Щось мені сподобалось, щось ні, але таке буває, ок. Завжди раджу Лазерхауз всім знайомим, і всі з них задоволені саме процедурами і спеціалістами. Якби не один момент. Останній рік нав'язливість продажів просто зашкалює. Інколи це просто зашквар, особливо, коли курс із 5-10 процедур і кожен раз потрапляєш на нового спеціаліста, який намагається всіма силами впарити те, чого в мене ще немає,а якщо це вже є, то впарити таке ж, але іншого виробника, бо 'у того, що ви купили - воно слабке, а оце дорожче, але дієвіше, хоча таке саме'))). Інколи треба готуватися морально до такого продажного пресингу. Бо це якась гонка продажів. Відчуття, що в центрі ставлять відмітки кожному клієнту - наскільки він платоспроможний, щоб продавати йому додатково кожний візит. Мабуть так воно і є. Останньою краплею для мене на написання цього відгуку було те, коли я відмовилась купувати запропонований товар в центрі, бо він у мене вже був, замовлений за нижчою ціною в інтернеті. Але спеціаліст почав випитувати чи справді я купила, чи точно, і де саме, бо у мене в картці немає даних про мою покупку. Я розумію радити товар і давати вибір клієнту де саме купувати його, бо часто можна знайти більш вигідну пропозицію в аптеці/магазині, і клієнт має право скористатися нею. Але в центрі доходить до того, що спеціалісти відкривають шафку показати товар і так 'невзначай' з розвороту несуть цей товар на касу пробивати. Ну, гайз, так правда не можна. Крім того, не подобається те, що деякі спеціалісти кажуть приймати якийсь препарат набагато довше, ніж зазначає сам виробник, без якихось додаткових обстежень, а відповідь на це одна - продати ще одну пляшечку, а потім ще одну. Дорогий Лазерхауз, я тебе правда дуже люблю, тому і є постійним клієнтом вже багато років, але не треба так. Це занадто. І судячи з відгуків, настільки нав'язливі продажі не подобаються багатьом.
Зняла зірочку тільки за продажі, бо мені часто не хочеться приходити саме через них.
Доброго дня, ми Вам вдячні за Ваш зворотній звязок.
Дякуючи Вашому обгрунтованому і детальному відгуку, ми будемо ставати краще , пропрацюємо Ваші зауваження, та обовязково порадуємо при наступній зустрічі.
Для нас цінно, шо Ви з нами стільки років, хотіли б виправити Ваше враження, зробити усе можливе для Вашого комфортного перебування у центрах, просимо звернутись до нас через гарячу лінію чи месенджер, будемо раді (093) 177-1611, 044585-7007
Послуги vs Продажі - Відгуки про Центр лазерної косметології "Лазерхауз"
Останньою краплею для мене на написання цього відгуку було те, коли я відмовилась купувати запропонований товар в центрі, бо він у мене вже був, замовлений за нижчою ціною в інтернеті. Але спеціаліст почав випитувати чи справді я купила, чи точно, і де саме, бо у мене в картці немає даних про мою покупку. Я розумію радити товар і давати вибір клієнту де саме купувати його, бо часто можна знайти більш вигідну пропозицію в аптеці/магазині, і клієнт має право скористатися нею. Але в центрі доходить до того, що спеціалісти відкривають шафку показати товар і так 'невзначай' з розвороту несуть цей товар на касу пробивати. Ну, гайз, так правда не можна.
Крім того, не подобається те, що деякі спеціалісти кажуть приймати якийсь препарат набагато довше, ніж зазначає сам виробник, без якихось додаткових обстежень, а відповідь на це одна - продати ще одну пляшечку, а потім ще одну.
Дорогий Лазерхауз, я тебе правда дуже люблю, тому і є постійним клієнтом вже багато років, але не треба так. Це занадто. І судячи з відгуків, настільки нав'язливі продажі не подобаються багатьом.
Зняла зірочку тільки за продажі, бо мені часто не хочеться приходити саме через них.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуючи Вашому обгрунтованому і детальному відгуку, ми будемо ставати краще , пропрацюємо Ваші зауваження, та обовязково порадуємо при наступній зустрічі.
Для нас цінно, шо Ви з нами стільки років, хотіли б виправити Ваше враження, зробити усе можливе для Вашого комфортного перебування у центрах, просимо звернутись до нас через гарячу лінію чи месенджер, будемо раді (093) 177-1611, 044585-7007