Два рази була і ці два рази повний треш. Ботокс - переклсила пів лоба Філлер то то взагалі ізуродували так шо мама не горюй. Запалення неймовірне, синіло, напхало 10 днів ставало лише гірше. Мені відповідали чекайте. А зараз під очима ковбаса, яку треба розчиняти. А мені кажуть лише - приходьте до нас знову. Мабудь шоб третій раз вже... Читати відгук Два рази була і ці два рази повний треш. Ботокс - переклсила пів лоба Філлер то то взагалі ізуродували так шо мама не горюй. Запалення неймовірне, синіло, напхало 10 днів ставало лише гірше. Мені відповідали чекайте. А зараз під очима ковбаса, яку треба розчиняти. А мені кажуть лише - приходьте до нас знову. Мабудь шоб третій раз вже ізуродувати так щоб взагалі нічого не помогло.
Прийшла в ЛазерХаус з надією на дуже гарне і компетентне лікування. Вийшла з негативними емоціями людини, яку розводять на гроші. Від початку прийшла до майстра лазерної косметології, отримала незрозумілу реакцію, 0 інформації і направлення до «нашого найкращого дерматолога, вона дуже класна» (словом, відгуків на цю дерматологиню в просторах гуглу нема). Оплатити консультацію дерматолога треба «прям зараз, щоб знижка пішла»... Читати відгук Прийшла в ЛазерХаус з надією на дуже гарне і компетентне лікування.
Вийшла з негативними емоціями людини, яку розводять на гроші. Від початку прийшла до майстра лазерної косметології, отримала незрозумілу реакцію, 0 інформації і направлення до «нашого найкращого дерматолога, вона дуже класна» (словом, відгуків на цю дерматологиню в просторах гуглу нема). Оплатити консультацію дерматолога треба «прям зараз, щоб знижка пішла» (упевнена ніякої знижки там не було, бо оплата була стандартна за консультацію).
Консультація у дерматолога шла нормально, допоки лікарка не почала заглядати усюди (куди не треба було, бо я не просила) та вказувати всі недоліки, що, на мою думку, неприпустимо для лікаря (некомпетентність 1).
Закінчилася консультація направленням на 25!!! аналізів у клініку-партнера, як мінімум 11 аналізів взагалі не мають стосунку до проблеми (некомпетентність 2 або ж розвод на гроші). А також втюхуванням дорогезних кремів, емульсій і тд, які, звичайно ж, можна придбати тільки в Лазерхаусі. До речі, класні креми містили віднедавна заборонені речовини (особливо не можна ці речовини використовувати при високих температурах), але класна дерматологиня, напевне, ще не вкурсі новин зі світу косметології, бо я не знаю, як пояснити те, що крем навʼязувався навіть після того, як я проінформувала, що поїду в теплі країни (некомпетентність 3).
Відмовившись купувати їхню продукцію, я бачила дерматолога, миттєво зниклу з поля мого зору і незадоволені обличчя дівчат з ресепшна.
Приїхавши додому, вирішила підрахувати «разводняк»: креми 6932грн і аналізи 6430грн . Отак ЛазерХаус за 20хв консультації міг би заробити майже 14 000грн. Але трошки не так зчитали психологію клієнта.
Доброго дня, пані Анастасіє! Дякуємо за те, що поділилися своїми враженнями. Нам дуже прикро дізнатися, що Ваш візит до нашого центру залишив у Вас негативні емоції.
Ми завжди прагнемо надавати якісні послуги та створювати комфортні умови для кожного нашого клієнта. Всі наші лікарі проходять регулярне навчання та сертифікацію, щоб забезпечити високий рівень обслуговування та кваліфіковані консультації.
Ми хотіли б детальніше розібратися у ситуації, яку Ви описали, але на жаль нам не вдалось з Вами зв'язатись.
Що стосується призначення аналізів та рекомендованих засобів догляду, всі наші рекомендації ґрунтуються на індивідуальних особливостях стану шкіри та медичних показаннях. Ми завжди готові детально пояснити обґрунтування будь-якого призначення або рекомендації.
Нам важливо виправити ситуацію та повернути Вашу довіру, тому будемо вдячні за можливість зв’язатися з Вами особисто.
Доброго дня, звернулася для запису знаю що на день народження є знижка. Уточнила написали навіть повідомлення що 30 днів після дня народження буде знижка. Мільйон разів уточнювала- адмін підтвердив, бо в іншому випадку я б оплатила по знижці в чергу п'ятницю. Прихожу в день запису, мені знижку не роблять бо кажуть що з сьогоднішнього дня знижки вже немає. У мене... Читати відгук Доброго дня, звернулася для запису знаю що на день народження є знижка. Уточнила написали навіть повідомлення що 30 днів після дня народження буде знижка. Мільйон разів уточнювала- адмін підтвердив, бо в іншому випадку я б оплатила по знижці в чергу п'ятницю. Прихожу в день запису, мені знижку не роблять бо кажуть що з сьогоднішнього дня знижки вже немає. У мене питання до адміністраціїї, чому не попередили. Чому не пропонували знижку, адже я зазделегідь записалась. Я не задоволена.
Доброго дня, пані Ганно! Дякуємо за Ваш відгук. Дійсно, у нас змінились умови надання знижки з нагоди Дня Народження, зараз знижка діє протягом 2 тижнів До та 2 тижнів Після Дня Народження. Ми перевірили інформацію і бачимо, що Вас попередили в телефонній розмові заздалегідь про те, що знижка не діятиме.
Нам прикро, що Ви залишились незадоволені. Зв'язались з Вами особисто для вирішення питання і маємо надію, що нам це вдалось. Будемо раді Вам в центрі знову. Гарного дня!
Гіршого не буває
Ботокс - переклсила пів лоба
Філлер то то взагалі ізуродували так шо мама не горюй. Запалення неймовірне, синіло, напхало 10 днів ставало лише гірше. Мені відповідали чекайте. А зараз під очима ковбаса, яку треба розчиняти. А мені кажуть лише - приходьте до нас знову. Мабудь шоб третій раз вже... Читати відгук Два рази була і ці два рази повний треш.
Ботокс - переклсила пів лоба
Філлер то то взагалі ізуродували так шо мама не горюй. Запалення неймовірне, синіло, напхало 10 днів ставало лише гірше. Мені відповідали чекайте. А зараз під очима ковбаса, яку треба розчиняти. А мені кажуть лише - приходьте до нас знову. Мабудь шоб третій раз вже ізуродувати так щоб взагалі нічого не помогло.
Втюхування продукції некомпетентними лікарями
Вийшла з негативними емоціями людини, яку розводять на гроші. Від початку прийшла до майстра лазерної косметології, отримала незрозумілу реакцію, 0 інформації і направлення до «нашого найкращого дерматолога, вона дуже класна» (словом, відгуків на цю дерматологиню в просторах гуглу нема). Оплатити консультацію дерматолога треба «прям зараз, щоб знижка пішла»... Читати відгук Прийшла в ЛазерХаус з надією на дуже гарне і компетентне лікування.
Вийшла з негативними емоціями людини, яку розводять на гроші. Від початку прийшла до майстра лазерної косметології, отримала незрозумілу реакцію, 0 інформації і направлення до «нашого найкращого дерматолога, вона дуже класна» (словом, відгуків на цю дерматологиню в просторах гуглу нема). Оплатити консультацію дерматолога треба «прям зараз, щоб знижка пішла» (упевнена ніякої знижки там не було, бо оплата була стандартна за консультацію).
Консультація у дерматолога шла нормально, допоки лікарка не почала заглядати усюди (куди не треба було, бо я не просила) та вказувати всі недоліки, що, на мою думку, неприпустимо для лікаря (некомпетентність 1).
Закінчилася консультація направленням на 25!!! аналізів у клініку-партнера, як мінімум 11 аналізів взагалі не мають стосунку до проблеми (некомпетентність 2 або ж розвод на гроші). А також втюхуванням дорогезних кремів, емульсій і тд, які, звичайно ж, можна придбати тільки в Лазерхаусі. До речі, класні креми містили віднедавна заборонені речовини (особливо не можна ці речовини використовувати при високих температурах), але класна дерматологиня, напевне, ще не вкурсі новин зі світу косметології, бо я не знаю, як пояснити те, що крем навʼязувався навіть після того, як я проінформувала, що поїду в теплі країни (некомпетентність 3).
Відмовившись купувати їхню продукцію, я бачила дерматолога, миттєво зниклу з поля мого зору і незадоволені обличчя дівчат з ресепшна.
Приїхавши додому, вирішила підрахувати «разводняк»: креми 6932грн і аналізи 6430грн
Отак ЛазерХаус за 20хв консультації міг би заробити майже 14 000грн. Але трошки не так зчитали психологію клієнта.
Ми завжди прагнемо надавати якісні послуги та створювати комфортні умови для кожного нашого клієнта. Всі наші лікарі проходять регулярне навчання та сертифікацію, щоб забезпечити високий рівень обслуговування та кваліфіковані консультації.
Ми хотіли б детальніше розібратися у ситуації, яку Ви описали, але на жаль нам не вдалось з Вами зв'язатись.
Що стосується призначення аналізів та рекомендованих засобів догляду, всі наші рекомендації ґрунтуються на індивідуальних особливостях стану шкіри та медичних показаннях. Ми завжди готові детально пояснити обґрунтування будь-якого призначення або рекомендації.
Нам важливо виправити ситуацію та повернути Вашу довіру, тому будемо вдячні за можливість зв’язатися з Вами особисто.
Не виконано умови акції
Ми перевірили інформацію і бачимо, що Вас попередили в телефонній розмові заздалегідь про те, що знижка не діятиме.
Нам прикро, що Ви залишились незадоволені. Зв'язались з Вами особисто для вирішення питання і маємо надію, що нам це вдалось.
Будемо раді Вам в центрі знову. Гарного дня!