Всім добрий день. Їздили до Чорногорії у серпні 2025 року. Надихнулися відгуками, що багатьом людям все сподобалося. Все, в принципі, почалося добре. Але пізніше коли ми вже поїхали автобусом, було помітно, що travel-менеджер Катерина ставиться до всіх по-різному. Мабуть, для неї має значення хто з якого міста, або просто хтось їй подобається, а хтось ні. У будь-якому разі не вона нам платить гроші, щоб ми їй подобалися, а ми платимо за те, щоб нам усе сподобалося. Так як, наприкінці поїздки в автобусі було упереджене ставлення. Відповідала на запитання з небажанням, і натягнутою посмішкою. Але ми не надали цьому значення, тому що подумали, що можливо людина втомилася від довгої дороги. Але це дивно, оскільки після проходження першого кордону travel-менеджер Катерина спала на перших двох сидіннях, що створює дискомфорт. Тому що, підійти до неї і щось запитати не зручно (ми всі люди, і спати звичайно всім можна, але вдень ..). Як наприклад, у Румунії нас зупинила поліція, а вона в цей час спала, та її розбудили водії (час орієнтовно 15:00-16:00). Тому що вдень люди у більшості не сплять. А вночі на санітарній зупинці, коли водії нас випустили на станції АЗС туалет був зачинений. Всі кричали, щоб розбудити пані Катерину, та оповістити її, що туалет зачинений. Що створює враження не цілісність із пасажирами. І так вона провела наступний час до самого приїзду до Будви, прокидаючись тільки на кордонах та санітарних зупинках. Коли ми заїхали на територію Чорногорії, різко зламався кондиціонер. Не те щоб він до цього справлявся зі своєю роботою, але було терпимо (вночі було прохолодно, вдень коли стояли на кордонах кондиціонера не відчувалось). А коли він взагалі перестав працювати, весь пасажирський склад помирав від спеки. При цьому, не одну людину з 46 людей в автобусі не повідомили про технічну неполадку і відповідно вибачень не попросили. Звичайно, ми всі люди і бувають труднощі з технікою, іноді незалежно від організаторів (ми усе розуміємо), але елементарна ввічливість і турбота про людей, які очікували приємне передчуття від приїзду на море, отримали неприємний дискомфорт. На додачу, travel-менеджер Катерина, якій очевидно було дуже спекотно, вирішила сісти біля водіїв яким дуло свіже повітря з вікна, поки всі інші знемагали від спеки, тому ми заїжджали в місто в самий пік сонця. Також, коли travel-менеджер Катерина розповідала нам про особливості цього туру, водії автобуса постійно її перебивали, а іноді просили її помовчати, тому що вона їм заважає між собою розмовляти. І все це створює враження, що представники тур агентства не навчені етикету не лише між собою, а й у відношенні до клієнтів, дозволяючи панібратське ставлення не тільки між собою, а й до клієнтів, які заплатили не лише за тур, а й за хороший сервіс, якого на жаль, не було. Коли ми пройшли першу митницю, двоє водіїв та travel-менеджер вийшли з автобуса, зайшли до «duty free» та закрили пасажирів одних. Коли вони вирішили повернутися не могли потрапити всередину, так як двері заклинило. Це було виявом не поваги до пасажирського складу, який їхав на той момент вже 3 години, а повернулися вони з пляшками алгоколю. Також водії дозволяють собі курити сигарети прямо за керуванням, чим проявляють не повагу до пасажирів. Коли ми доїжджали до міста Будва, travel-менеджер Катерина тільки тоді сказала, що готель не має ліфта. Сходи слизькі, не зручні, і ми до останнього не знали який поверх і номер у нас. Виявилось, що наш номер був на 4 поверсі. І ми абияк, з величезними валізи піднімалися по таких сходах (Катерина говорила, що подробиці з приводу готелю скаже нам, коли вже безпосередньо будемо під'їжджати до готелю, відповідно навіть морально до такого випробування не підготувалися).
Також, люди не встигли всі вийти і зібратися разом, щоб дійти до готелю (нас висадили трохи далі, ніж знаходився готель, але це нормально, тому що ми розуміли що вулички там вузькі), як travel-менеджер Катерина дуже швидко пішла у бік готелю. Люди які вперше опинилися в цій країні, були спантеличені. Так як, вулички вузькі, великий потік туристів, ми тут всі вперше, пішохідні переходи, де стоїш по 70 секунд, через що люди відставали один від одного, так як нас було 30+ чоловік із валізами, а travel-менеджер Катерина стояла вже біля готелю. Поки в цей момент, половина людей розбиралися куди їм іти. Але найцікавіше сталося наступного дня. За розкладом у нас мала бути екскурсія Будвою. У заявці було написано початок 9.30, але екскурсію було призначена на 19:30. У принципі, якщо врахувати, що тур агентство залишає за собою право змінювати щось у розкладі, то притензій у цьому плані немає. Але коли гід Ольга розповідала про місто, було навколо нас дуже багато туристів, через що Ольгу було не чути. Саме увечері був пік туристів. Мало простору. Усі штовхаються. І сам гід сказала, що варто прийти вдень, коли менше людей та видно старе місто, так як було вже темно. Тоді виникає запитання, навіщо ми прийшли сюди ввечері. Чому б не перенести наступного дня у зручний час, якщо щось не виходить? Для комфорту людей, які заплатили гроші. Чи треба було швидко пробігтися, заради своєрідної галочки? По ходу екскурсії нас привели на «узбережжя», після чого ми відійшли на іншу локацію де і закінчилася екскурсія, і після цього travel-менеджер Катерина повела нас назад на «узбережжя» вузькими вуличками, з великим потоком туристів. Виникає питання. Чи є пробудований маршрут спочатку, щоб там, де закінчується ескурсія, починалося вже розпивання вина? Коли ми повернулися на ту локацію, travel-менеджер Катерина всім налила вина, і після чого почала говорити наступне. Знаєте, все, що було до цього, і що було потім, це дрібниці. І можливо, цього відгуку й не було, і ми б махнули рукою. Але цитую « Знаєте, ми всі боїмося шахедів і ракет, але це нічого в порівнянні з природою. Ось я була в Туреччині, і там почався землетрус…». Ми стояли в шоці. У цей же момент, коли travel-менеджер Катерина це говорила, у Харкові до житлового будинку потрапила ракета, де загинула дитина 1,5 років. І так щодня в Україні. Якщо Катерина хотіла розповісти про свої подорожі, нехай. Але нехай не порівнює з тим, що проживають люди в Україні щодня. Я як людина, проживаю у місті де це щодня. Мій чоловік воює з 2018 року. Її слова стали повним описом того, хто та що це за людина. Чим закінчилося розпивання вина, ми не знаємо. Так як, після цих слів ми просто розвернулися й пішли. Перед тим, як розповісти про екскурсії, хочеться наголосити на наступному. Коли ми їхали в автобусі travel-менеджер Катерина, вирішила, що зараз потрібно, щоб всі визначилися, хто на які екскурсії хоче піти, і одразу ж заплатили гроші. Ми запитали, а чи можна трохи пізніше визначитися. На що нам сказали ні, тому що це все замовляється заздалегідь, і потрібно визначитися зараз. Те, що екскурсії та набір групи має бути визначена заздалегідь, щоб її організувати, ми це розуміємо. Але чому б спочатку не сповістити людей, щоб до такого дня і часу, ви повинні точно знати, визначиться, та сплатити. Це важливий момент, і його потрібно запам'ятати, тому що ця інформація нам ще знадобиться. Повернемося до цієї історії далі. Наступного дня ми поїхали на екскурсію у Боко-Каторську затоку. По дорозі в місто Котор ми потрапили в невелику пробку (хочеться відзначити, що кондиціонер полагодили), гід Ольга яка з нами була, багато чого цікавого говорила за Чорногорію, щоб скоротити час очікування, за що їй дякую. У Которі нам все дуже сподобалося, саме місто та люди. І все, що написано в заявці з приводу цієї екскурсії, відповідало дійсності. І я щиро раджу відвідати цю локацію самостійно. Оскільки коли ми приїхали, то вирішили трохи відокремиться і самостійно все переглянути вдвох. І все б нічого, і далі я б перейшла до наступних пунктів, але… Коли екскурсія підходила до закінчення, travel-менеджер Катерина та гід Ольга, дуже сильно рекламували смачне вино у певній лавці, і саме тут (ну ви самі розумієте, як можна рекламувати). Ми всі туди підійшли, і нам усім налили на дегустацію вино, ми його спробували і нам сподобалося. Вартість пляшки була 15 €. Ми як люди, які грубо кажучи, в країні були тільки 2 дні, у цьому місті вперше, ціни на різні продукти не знаємо, і сподівалися, що раз нам рекомендує й travel-менеджер та гід(яка там живе понад 10 років), це місце, ми подумали, що ціна напевно нормальна і купити її можно тільки тут. Та буквально, наступного дня, як ми зайшли в продуктовий за вином, побачили те саме вино, тільки коштувало воно близько 5€. Звісно, ніхто нас не змушував купувати, і ми маємо свою голову на плечах. Та й усі ми розуміємо, що на курортах часто намагаються туристів розкрутити на гроші. Але щоб свої ж у чужій країні? Це був прояв грубої підлості. Можливо, якісь відсотки від нас відраховується тур агентству, яке рекламує цю точку. Після цього, ми зрозуміли, що будь-яку точку, що скидала travel-менеджер Катерина, де найсмачніше прошуто або найсмачніше морозиво, ми будемо обходити стороною.
Далі ми вирішили відмінити одну з наших екскурсій, а саме вечірню прогулянку катером. Оскільки після поведінки travel-менеджера Катерини до цього, у нас зникло бажання перебувати поруч з такою людиною в одному просторі. Якщо говорити чесно, то в принципі хотілося скасувати всі екскурсії, але ми заплатили гроші за цей тур, і вирішили просто не звертати уваги, і спробувати абстрагуватися та отримати задоволення. Ми звернулися до travel-менеджера Катерини з проханням скасувати та повернути гроші. На що вона закотила очі, сказала, що так ніхто не робить, і що в неї заздалегідь все замовлено, потім вирішила відвернутися, йти кудись, роздратовано кажучи, що треба розраховувати свої сили. У результаті вона сказала, що поверне гроші, і їй доведеться віддавати свої особисті. Хоча на скільки ми знали, то до цього вона казала, що катер вони не замовляють, а є власний, це раз. По-друге, жінка, яка їхала разом з нами, попросила travel-менеджера Катерину, взяти двох знайомих, які з нами не їхали. І що дивно, жінка попросила не тоді, коли ми всі в автобусі записувалися на екскурсії, а вже на 2 день у Будві. Тоді питання, чи може travel-менеджер Катерина брати людей з вулиці, і чи справді все замовляється заздалегідь? Є відчуття, що travel-менеджер Катерина не до кінця чесна. Так як у спільній групі на запитання цій жінці, вона не відповіла. А коли ми особисто запитали цю жінку, чи погодилися чи ні, то вона сказала так. І це було до того, як ми звернулися з проханням повернути гроші. З чого можна дійти до невтішного висновку, що travel-менеджер Катерина не чесна ні у розмові, ні у своїй поведінці.
Наступна екскурсія була у Хорватії. Цю поїздку можна описати коротко. Хорватія - чудова та гарна, а організація - огидна.
Виїхали ми з Будви о 8:00. А санітарна зупинка була о 15.20. Так-так. За заявкою, у нас о 15:30 мав бути виїзд вже з Хорватії. А ми лише о 15:20 сходили до туалету, не доїхавши ще до локації. Справа була така. З самої Будви до Хорватії були жахливі пробки. Ми спочатку подумали, що, можливо, проблема виникла на дорозі. Але ж ні. Жодної проблеми. Просто по всій дорозі було дуже багато машин, через що ми постійно стояли. Очевидно, travel-менеджер Катерина, яка часто їздить туди про цю проблему не знала. Хоча ми вже по першій екскурсії коли їхали цією ж дорогою, зрозуміли, що в сезон тут дуже багато машин, через що і утворюється пробка. Тоді виникає питання, чи може взагалі варто було скасувати цю поїздку? Люди були не готові до того, щоб 7 годин, після сніданків та кави, не мати можливість сходити в туалет. Спочатку travel-менеджер Катерина сказала, що санітарна зупинка буде перед кордоном. Потім передумала, і сказала після, потім взагалі думала про те, щоб випускати поки стоїмо в черзі по 2 людини. А потім спитала, чи всі готові зачекати. Звичайно всі погодилися, тому що всі хотіли швидше приїхати. Тим більше, було б не справедливо, якщо хтось швидко вибіг би в туалет, а хтось ні. Люди це розуміли, а travel-менеджер Катерина, мабуть, ні. Хочеться зазначити, що їхали туди місцевим перевізником. Де добре працював клімат-контроль, було комфортно і чисто. Де водій не курив за керуванням і не лаявся коли їхали, хоча дорога була жахлива. Був спокійний та ввічливий. Коли ми поїхали, travel-менеджер Катерина просила двічі зменшити температуру кондиціонера. Якщо ви подумали, що через те, що людям було холодно, ви помиляєтеся. Вона не одного разу не спитала людей. Вона особисто зі свого комфорту та потреб робила так. Коли ми прибули на локацію нам видали навушники щоб слухати гіда. Спойлер: мало що було чути. Швидко пробіглися екскурсією, і дали нам вільний час. Ми прийшли за 15 хвилин до відправки, встигли подивитися місто, посидіти у закладі, й навіть купити морозиво та його з'їсти. І коли ми вже сіли, деякі не встигли доїсти морозиво, і хотіли прямо з ним сісти в автобус, але їх зупинила не travel-менеджер Катерина, а гід. Дивно, що саме цих людей travel-менеджер Катерина не посварила, нічого не сказала, що вони затримують інших. Але час уже підтискав, та їх пустили з цим морозивом, яке капало на підлогу. А це важливо запам'ятати, адже далі нам це теж знадобиться. Назад ми доїхали без пробок, швидко і комфортно. За що можу сказати дякую місцевому перевізнику. На цьому розповідь про екскурсії закінчена. Бо на решті нас не було. Далі хочеться трохи розповісти про те, як ми їхали назад до України. Час давали максимально обмежено на санітарних зупинках, люди дуже швидко намагалися сходити до туалету та купити щось перекусити. Почали бігти до туалету, щоб зайняти чергу. Дехто навіть примудрився рукою відкривати зайняту кабіну, хтось повалив стовбур, і все це виглядало жахливо. Але мабуть люди вже були втомлені та роздратовані, а travel-менеджер Катерина постійно підганяла. Хоча ми навіть не запізнювались відповідно графіку. В одному моменті як ми їхали, до неї підійшли люди і попросили її, щоб вони сходили в туалет. Мабуть, у цих людей справді була потреба, в такій ситуації варто було проявити людяність, але travel-менеджер Катерина у грубій формі відмовила і сказала, що тільки на санітарних зупинках. І тут ми згадуємо, людей, що запізнилися з капаючим морозивом, яким не слово не сказали, і люди, які сильно хотіли просто в туалет. Звідси й беруться добрі відгуки. Адже одним усе прощається , й у будь-якому питанні допомагають. А іншим хамлять і кричать. Коли ми все ж таки зупинилися на санітарній зупинці, нам відмовили в туалеті, і всі зайшли назад. Окрім людей, які до цього просилися до туалету, вони продовжували шукати спосіб вирішити свою проблему. На що, travel-менеджер Катерина на весь автобус сказала «Ці двоє сумашедшие носяться». Мда. Слово компетентність travel-менеджеру Катерині не знайоме. Іноді можна подумати, що Катерина має проблему з самооцінкою. Десь хочеться їй на комусь самоствердитись.
Підсумок наступний. Якщо ви захочете їхати з цим тур-агеством, то майте на увазі, що якщо ви не сподобаєтеся travel-менеджеру, то вам будуть хамити і грубити. Що десь вас обдурюватимуть. І що в результаті вам це сильно зіпсує враження.
Моя особиста рекомендація, мандруйте самостійно, адже насправді сподіватись ви можете тільки на самих себе. Вам ніхто і нічого не зможе гарантувати, навіть тисячі хороших відгуків.
PS: нам не потрібні виправдання від тур агенції( ми читали договір, де прописано, що ніхто не несе не за що відповідальність). Ми заплатили гроші та вже отримали послугу. Висновки зроблені.Відгук, а точніше навіть розповідь написана для людей як попередження.
Гід Катерина та водії - не професіонали. - Відгуки про Бомба Тур
Коли ми пройшли першу митницю, двоє водіїв та travel-менеджер вийшли з автобуса, зайшли до «duty free» та закрили пасажирів одних. Коли вони вирішили повернутися не могли потрапити всередину, так як двері заклинило. Це було виявом не поваги до пасажирського складу, який їхав на той момент вже 3 години, а повернулися вони з пляшками алгоколю. Також водії дозволяють собі курити сигарети прямо за керуванням, чим проявляють не повагу до пасажирів.
Коли ми доїжджали до міста Будва, travel-менеджер Катерина тільки тоді сказала, що готель не має ліфта. Сходи слизькі, не зручні, і ми до останнього не знали який поверх і номер у нас. Виявилось, що наш номер був на 4 поверсі. І ми абияк, з величезними валізи піднімалися по таких сходах (Катерина говорила, що подробиці з приводу готелю скаже нам, коли вже безпосередньо будемо під'їжджати до готелю, відповідно навіть морально до такого випробування не підготувалися).
Також, люди не встигли всі вийти і зібратися разом, щоб дійти до готелю (нас висадили трохи далі, ніж знаходився готель, але це нормально, тому що ми розуміли що вулички там вузькі), як travel-менеджер Катерина дуже швидко пішла у бік готелю. Люди які вперше опинилися в цій країні, були спантеличені. Так як, вулички вузькі, великий потік туристів, ми тут всі вперше, пішохідні переходи, де стоїш по 70 секунд, через що люди відставали один від одного, так як нас було 30+ чоловік із валізами, а travel-менеджер Катерина стояла вже біля готелю. Поки в цей момент, половина людей розбиралися куди їм іти.
Але найцікавіше сталося наступного дня. За розкладом у нас мала бути екскурсія Будвою. У заявці було написано початок 9.30, але екскурсію було призначена на 19:30. У принципі, якщо врахувати, що тур агентство залишає за собою право змінювати щось у розкладі, то притензій у цьому плані немає. Але коли гід Ольга розповідала про місто, було навколо нас дуже багато туристів, через що Ольгу було не чути. Саме увечері був пік туристів. Мало простору. Усі штовхаються. І сам гід сказала, що варто прийти вдень, коли менше людей та видно старе місто, так як було вже темно. Тоді виникає запитання, навіщо ми прийшли сюди ввечері. Чому б не перенести наступного дня у зручний час, якщо щось не виходить? Для комфорту людей, які заплатили гроші. Чи треба було швидко пробігтися, заради своєрідної галочки?
По ходу екскурсії нас привели на «узбережжя», після чого ми відійшли на іншу локацію де і закінчилася екскурсія, і після цього travel-менеджер Катерина повела нас назад на «узбережжя» вузькими вуличками, з великим потоком туристів. Виникає питання. Чи є пробудований маршрут спочатку, щоб там, де закінчується ескурсія, починалося вже розпивання вина?
Коли ми повернулися на ту локацію, travel-менеджер Катерина всім налила вина, і після чого почала говорити наступне.
Знаєте, все, що було до цього, і що було потім, це дрібниці. І можливо, цього відгуку й не було, і ми б махнули рукою. Але цитую « Знаєте, ми всі боїмося шахедів і ракет, але це нічого в порівнянні з природою. Ось я була в Туреччині, і там почався землетрус…». Ми стояли в шоці. У цей же момент, коли travel-менеджер Катерина це говорила, у Харкові до житлового будинку потрапила ракета, де загинула дитина 1,5 років. І так щодня в Україні. Якщо Катерина хотіла розповісти про свої подорожі, нехай. Але нехай не порівнює з тим, що проживають люди в Україні щодня. Я як людина, проживаю у місті де це щодня. Мій чоловік воює з 2018 року. Її слова стали повним описом того, хто та що це за людина. Чим закінчилося розпивання вина, ми не знаємо. Так як, після цих слів ми просто розвернулися й пішли.
Перед тим, як розповісти про екскурсії, хочеться наголосити на наступному. Коли ми їхали в автобусі travel-менеджер Катерина, вирішила, що зараз потрібно, щоб всі визначилися, хто на які екскурсії хоче піти, і одразу ж заплатили гроші. Ми запитали, а чи можна трохи пізніше визначитися. На що нам сказали ні, тому що це все замовляється заздалегідь, і потрібно визначитися зараз. Те, що екскурсії та набір групи має бути визначена заздалегідь, щоб її організувати, ми це розуміємо. Але чому б спочатку не сповістити людей, щоб до такого дня і часу, ви повинні точно знати, визначиться, та сплатити. Це важливий момент, і його потрібно запам'ятати, тому що ця інформація нам ще знадобиться.
Повернемося до цієї історії далі.
Наступного дня ми поїхали на екскурсію у Боко-Каторську затоку.
По дорозі в місто Котор ми потрапили в невелику пробку (хочеться відзначити, що кондиціонер полагодили), гід Ольга яка з нами була, багато чого цікавого говорила за Чорногорію, щоб скоротити час очікування, за що їй дякую.
У Которі нам все дуже сподобалося, саме місто та люди. І все, що написано в заявці з приводу цієї екскурсії, відповідало дійсності. І я щиро раджу відвідати цю локацію самостійно. Оскільки коли ми приїхали, то вирішили трохи відокремиться і самостійно все переглянути вдвох. І все б нічого, і далі я б перейшла до наступних пунктів, але… Коли екскурсія підходила до закінчення, travel-менеджер Катерина та гід Ольга, дуже сильно рекламували смачне вино у певній лавці, і саме тут (ну ви самі розумієте, як можна рекламувати). Ми всі туди підійшли, і нам усім налили на дегустацію вино, ми його спробували і нам сподобалося. Вартість пляшки була 15 €. Ми як люди, які грубо кажучи, в країні були тільки 2 дні, у цьому місті вперше, ціни на різні продукти не знаємо, і сподівалися, що раз нам рекомендує й travel-менеджер та гід(яка там живе понад 10 років), це місце, ми подумали, що ціна напевно нормальна і купити її можно тільки тут. Та буквально, наступного дня, як ми зайшли в продуктовий за вином, побачили те саме вино, тільки коштувало воно близько 5€.
Звісно, ніхто нас не змушував купувати, і ми маємо свою голову на плечах. Та й усі ми розуміємо, що на курортах часто намагаються туристів розкрутити на гроші. Але щоб свої ж у чужій країні? Це був прояв грубої підлості. Можливо, якісь відсотки від нас відраховується тур агентству, яке рекламує цю точку.
Після цього, ми зрозуміли, що будь-яку точку, що скидала travel-менеджер Катерина, де найсмачніше прошуто або найсмачніше морозиво, ми будемо обходити стороною.
Далі ми вирішили відмінити одну з наших екскурсій, а саме вечірню прогулянку катером. Оскільки після поведінки travel-менеджера Катерини до цього, у нас зникло бажання перебувати поруч з такою людиною в одному просторі. Якщо говорити чесно, то в принципі хотілося скасувати всі екскурсії, але ми заплатили гроші за цей тур, і вирішили просто не звертати уваги, і спробувати абстрагуватися та отримати задоволення. Ми звернулися до travel-менеджера Катерини з проханням скасувати та повернути гроші. На що вона закотила очі, сказала, що так ніхто не робить, і що в неї заздалегідь все замовлено, потім вирішила відвернутися, йти кудись, роздратовано кажучи, що треба розраховувати свої сили. У результаті вона сказала, що поверне гроші, і їй доведеться віддавати свої особисті. Хоча на скільки ми знали, то до цього вона казала, що катер вони не замовляють, а є власний, це раз. По-друге, жінка, яка їхала разом з нами, попросила travel-менеджера Катерину, взяти двох знайомих, які з нами не їхали. І що дивно, жінка попросила не тоді, коли ми всі в автобусі записувалися на екскурсії, а вже на 2 день у Будві. Тоді питання, чи може travel-менеджер Катерина брати людей з вулиці, і чи справді все замовляється заздалегідь?
Є відчуття, що travel-менеджер Катерина не до кінця чесна. Так як у спільній групі на запитання цій жінці, вона не відповіла. А коли ми особисто запитали цю жінку, чи погодилися чи ні, то вона сказала так. І це було до того, як ми звернулися з проханням повернути гроші. З чого можна дійти до невтішного висновку, що travel-менеджер Катерина не чесна ні у розмові, ні у своїй поведінці.
Наступна екскурсія була у Хорватії. Цю поїздку можна описати коротко. Хорватія - чудова та гарна, а організація - огидна.
Виїхали ми з Будви о 8:00. А санітарна зупинка була о 15.20. Так-так. За заявкою, у нас о 15:30 мав бути виїзд вже з Хорватії. А ми лише о 15:20 сходили до туалету, не доїхавши ще до локації.
Справа була така. З самої Будви до Хорватії були жахливі пробки. Ми спочатку подумали, що, можливо, проблема виникла на дорозі. Але ж ні. Жодної проблеми. Просто по всій дорозі було дуже багато машин, через що ми постійно стояли. Очевидно, travel-менеджер Катерина, яка часто їздить туди про цю проблему не знала. Хоча ми вже по першій екскурсії коли їхали цією ж дорогою, зрозуміли, що в сезон тут дуже багато машин, через що і утворюється пробка. Тоді виникає питання, чи може взагалі варто було скасувати цю поїздку? Люди були не готові до того, щоб 7 годин, після сніданків та кави, не мати можливість сходити в туалет. Спочатку travel-менеджер Катерина сказала, що санітарна зупинка буде перед кордоном. Потім передумала, і сказала після, потім взагалі думала про те, щоб випускати поки стоїмо в черзі по 2 людини. А потім спитала, чи всі готові зачекати. Звичайно всі погодилися, тому що всі хотіли швидше приїхати. Тим більше, було б не справедливо, якщо хтось швидко вибіг би в туалет, а хтось ні. Люди це розуміли, а travel-менеджер Катерина, мабуть, ні.
Хочеться зазначити, що їхали туди місцевим перевізником. Де добре працював клімат-контроль, було комфортно і чисто. Де водій не курив за керуванням і не лаявся коли їхали, хоча дорога була жахлива. Був спокійний та ввічливий.
Коли ми поїхали, travel-менеджер Катерина просила двічі зменшити температуру кондиціонера. Якщо ви подумали, що через те, що людям було холодно, ви помиляєтеся. Вона не одного разу не спитала людей. Вона особисто зі свого комфорту та потреб робила так.
Коли ми прибули на локацію нам видали навушники щоб слухати гіда. Спойлер: мало що було чути. Швидко пробіглися екскурсією, і дали нам вільний час. Ми прийшли за 15 хвилин до відправки, встигли подивитися місто, посидіти у закладі, й навіть купити морозиво та його з'їсти. І коли ми вже сіли, деякі не встигли доїсти морозиво, і хотіли прямо з ним сісти в автобус, але їх зупинила не travel-менеджер Катерина, а гід. Дивно, що саме цих людей travel-менеджер Катерина не посварила, нічого не сказала, що вони затримують інших. Але час уже підтискав, та їх пустили з цим морозивом, яке капало на підлогу. А це важливо запам'ятати, адже далі нам це теж знадобиться. Назад ми доїхали без пробок, швидко і комфортно. За що можу сказати дякую місцевому перевізнику.
На цьому розповідь про екскурсії закінчена. Бо на решті нас не було.
Далі хочеться трохи розповісти про те, як ми їхали назад до України.
Час давали максимально обмежено на санітарних зупинках, люди дуже швидко намагалися сходити до туалету та купити щось перекусити. Почали бігти до туалету, щоб зайняти чергу. Дехто навіть примудрився рукою відкривати зайняту кабіну, хтось повалив стовбур, і все це виглядало жахливо. Але мабуть люди вже були втомлені та роздратовані, а travel-менеджер Катерина постійно підганяла. Хоча ми навіть не запізнювались відповідно графіку. В одному моменті як ми їхали, до неї підійшли люди і попросили її, щоб вони сходили в туалет. Мабуть, у цих людей справді була потреба, в такій ситуації варто було проявити людяність, але travel-менеджер Катерина у грубій формі відмовила і сказала, що тільки на санітарних зупинках.
І тут ми згадуємо, людей, що запізнилися з капаючим морозивом, яким не слово не сказали, і люди, які сильно хотіли просто в туалет.
Звідси й беруться добрі відгуки. Адже одним усе прощається , й у будь-якому питанні допомагають. А іншим хамлять і кричать.
Коли ми все ж таки зупинилися на санітарній зупинці, нам відмовили в туалеті, і всі зайшли назад. Окрім людей, які до цього просилися до туалету, вони продовжували шукати спосіб вирішити свою проблему. На що, travel-менеджер Катерина на весь автобус сказала «Ці двоє сумашедшие носяться». Мда. Слово компетентність travel-менеджеру Катерині не знайоме.
Іноді можна подумати, що Катерина має проблему з самооцінкою. Десь хочеться їй на комусь самоствердитись.
Підсумок наступний. Якщо ви захочете їхати з цим тур-агеством, то майте на увазі, що якщо ви не сподобаєтеся travel-менеджеру, то вам будуть хамити і грубити. Що десь вас обдурюватимуть. І що в результаті вам це сильно зіпсує враження.
Моя особиста рекомендація, мандруйте самостійно, адже насправді сподіватись ви можете тільки на самих себе. Вам ніхто і нічого не зможе гарантувати, навіть тисячі хороших відгуків.
PS: нам не потрібні виправдання від тур агенції( ми читали договір, де прописано, що ніхто не несе не за що відповідальність). Ми заплатили гроші та вже отримали послугу. Висновки зроблені.Відгук, а точніше навіть розповідь написана для людей як попередження.
відгук
Коментарі до відгуку