Замовила у даного продавця автоматичний диспенсер для піни-мила за 204 грн (+комісія сервісу з оплати 4,08 грн) Оплатила одразу на сайті, товар відправили на наступний день.
На пошті побачила, що товар не має позаду кріплення на стіну, хоча обирала саме з отвором під кріплення і уточняла цю інформацію у консультанта, яка телефонувала для підтвердження замовлення. Подумала, що ладно, не критично, буде стояти. Тим паче, що я вже оплатила повну вартість товару.
Оплатила доставку 70 грн. Товар перевірити в НП неможливо, адже потрібне мило і батарейки.
Прийшла додому, увімкнула диспенсер, але він не працює, зверху мигає кнопочка, але подачі піни немає. Вона має подаватись, коли іч-датчик помічає руку, АЛЕ я помітила, що на місці датчику просто пластикова втулка, тобто його походу і фізично там немає.
Я розумію, що це магазин, який просто купує в Китаї товар партією. Але вони зобовʼязані перевіряти товар і при отриманні і при відправці покупцю.
Телефонувала за номерами на сайті декілька разів, але "всі оператори зайняті" і так рази 4. Залишила номер на сайті - перетелефонували і скинули посилання на їх телеграм з питань повернення/обміну. Але для повернення, вони вимагають, щоб я ще й оплатила відправку назад - ще 70 грн. Це не нормально - так як проблема з їх сторони, а не з моєї. + сумніваюсь, що вони взагалі планують повертати кошти, якщо вони так працюють.
Дуже неприємний досвід. Рекомендую оминати цю компанію стороною.
Прислали іншу позицію, товар не працює - Відгуки про TopTovaru
Оплатила одразу на сайті, товар відправили на наступний день.
На пошті побачила, що товар не має позаду кріплення на стіну, хоча обирала саме з отвором під кріплення і уточняла цю інформацію у консультанта, яка телефонувала для підтвердження замовлення.
Подумала, що ладно, не критично, буде стояти. Тим паче, що я вже оплатила повну вартість товару.
Оплатила доставку 70 грн. Товар перевірити в НП неможливо, адже потрібне мило і батарейки.
Прийшла додому, увімкнула диспенсер, але він не працює, зверху мигає кнопочка, але подачі піни немає. Вона має подаватись, коли іч-датчик помічає руку, АЛЕ я помітила, що на місці датчику просто пластикова втулка, тобто його походу і фізично там немає.
Я розумію, що це магазин, який просто купує в Китаї товар партією. Але вони зобовʼязані перевіряти товар і при отриманні і при відправці покупцю.
Телефонувала за номерами на сайті декілька разів, але "всі оператори зайняті" і так рази 4.
Залишила номер на сайті - перетелефонували і скинули посилання на їх телеграм з питань повернення/обміну.
Але для повернення, вони вимагають, щоб я ще й оплатила відправку назад - ще 70 грн.
Це не нормально - так як проблема з їх сторони, а не з моєї.
+ сумніваюсь, що вони взагалі планують повертати кошти, якщо вони так працюють.
Дуже неприємний досвід. Рекомендую оминати цю компанію стороною.
відгук
Коментарі до відгуку