Зробила на сайті замовлення на фітолампу. Мені перетелефонували на наступний день і сказали що треба одразу оплатити товар для відправки на поштомат. Я оплатила і потім тиша…. Від пошти нічого не чутно, від магазину так само. Почала писати їм на пошту, на вайбер, на сайті і мені нічого не відповідали. Знайшла ще один контакт і мені відповіли, що товар був останній і бракований. Невідомо тільки чому клієнт має шукати відповідь на питання чому йому не відправили товар. Кошти повернули. А тільки нещодавно відповіли на повідомлення в інстаграмі. Сказали що телефонували мені і писали у вайбер і що Я не відповідала і Я не брала трубку. Я не розумію дії магазину в даній ситуації, як і в інших відгуках. Чому магазин звинувачує клієнтів, якщо саме ваш сервіс потребує трансформації? Бо саме такі дії паплюжать ваш бізнес. І саме через це коли шукаєш ваш сайт в інтернеті, вилазять десятки негативних відгуків.
Час щось змінити - Відгуки про TopTovaru
Я не розумію дії магазину в даній ситуації, як і в інших відгуках. Чому магазин звинувачує клієнтів, якщо саме ваш сервіс потребує трансформації? Бо саме такі дії паплюжать ваш бізнес. І саме через це коли шукаєш ваш сайт в інтернеті, вилазять десятки негативних відгуків.
відгук
Коментарі до відгуку