Програма заплутана для дитини і занадто її перемудрили! Для чого? Діти мають вчитися і знати, а не додумувати! В зошитах пояснень практично немає. Сиди, шукай в інтернеті пояснення... Це смішно і сумно водночас... Дитина вчиться, якщо мама перекриє пів інтернету аби знайти матеріал, бо в зошитах інформації десь на 30%....для чого така програма?! Дуже шкодую і переведемо дитину знов... Читати відгук Програма заплутана для дитини і занадто її перемудрили! Для чого? Діти мають вчитися і знати, а не додумувати! В зошитах пояснень практично немає. Сиди, шукай в інтернеті пояснення... Це смішно і сумно водночас... Дитина вчиться, якщо мама перекриє пів інтернету аби знайти матеріал, бо в зошитах інформації десь на 30%....для чого така програма?! Дуже шкодую і переведемо дитину знов у НУШ, бо не буде з тих "крил" толку!
Добрый день! Мой сын во 2 классе по программе "Світ Чекає Крилатих" учится. И мы столкнулись с проблемой, что кроме одной тетради нет никакого справочника с правилами, как например в программе "Интеллект Украины", как можно научить ребенка не зная правил, учитель говорит, что проговаривает на уроке правила и это все, к сожалению. Я как родитель хочу дома открыть правило и... Читати відгук Добрый день! Мой сын во 2 классе по программе "Світ Чекає Крилатих" учится. И мы столкнулись с проблемой, что кроме одной тетради нет никакого справочника с правилами, как например в программе "Интеллект Украины", как можно научить ребенка не зная правил, учитель говорит, что проговаривает на уроке правила и это все, к сожалению. Я как родитель хочу дома открыть правило и научить ребенка, а не на пальцах показывать, прокомментируйте пожалуйста данную ситуацию, спасибо.
Добрий день, дакуємо за Ваш відгук! Щодо Ваших запитань: насправді правила є, тільки в нашому проєкті дитині не треба зазубрювати готові правила. Дитина виводить ці правила разом із учителем . У такій спосіб (діяльнісний підхід) правила засвоюються не на рівні відтворення з пам’яті, (що не завжди є показником його розуміння та використання), а на рівні розуміння та практичного використання. До того ж правила подані як в текстовій, так і в табличній формі, що сприяє системному баченню теми дитиною. Наприклад, Крім того, в кінці кожної теми завжди подається блок-карта із узагальненим матеріалом, за яким діти відтворюють опанований матеріал. Наприклад,
Зазначимо також, що ми не рекомендуємо батькам пояснювати дітям матеріал, який вони мали опанувати в школі. За таких умов дитина дуже швидко перестане уважно слухати і сприймати матеріал на заняттях, оскільки дома їй все будуть пояснювати батьки. Саме з урахуванням такої психологічної особливості дитини, у нашій системи все навпаки. Ми пропонуємо батькам не самим пояснювати, а просити дитину пояснити їм, як виконати те, чи інше завдання, навмисно виконувати його з помилками, щоб дитина пояснювала, у чому ви помилились і як виправити. Вивчення правил було тоді, коли навчались батьки. Тому для них це зрозуміло. Але за ці часи педагогіка напрацювала набагато ефективні і дієві прийоми. Ми ж не користуємось мобільними телефонами 90 років! Чому ж маємо навчати застарілими технологіями? Показати 2 відповіді
Програма складна для дитини 6-7 років. Дитину спочатку треба тестувати для навчання по ній. Алфавіт ще не вчили, а слова треба складати. Багато завдань на логіку ,де дорослому треба голову напрягати, що казати за дитину. На вчителя повинно бути не більше 10 учней, кожному треба роз'ясняти. Міркуйте.
Дякуємо за Ваш відгук! З приводу тестування - ми вважаємо що дітей треба не тестувати, а навчати. Будь-яка дитина може навчатись за системою, а складність завдань персонально - обирає вчитель. З приводу складання слів - це гра з літерами-асоціаціями, на яких зображені предмети, що починаються з цих літер. Діти віділяють перший звук та складають із них слова. Школярам дуже подобається підхід - грачуючись - навчатись. Таким чином потім вони легко починають читати друговані литери. З приводу кількості учнів - програма не може впливати на кількість учнів у класі, це встановлює навчальний заклад. Але в нас дуже багато прикладів, коли вчитель працює в класі і з більше ніж 30 учнями і з 5 і це не впливає на успішність, все залежить від самоорганізації саме вчителя.
"Світ Чекає Крилатих" - Освітня система А.Цимбалару
Програма жахлива!
В зошитах пояснень практично немає. Сиди, шукай в інтернеті пояснення... Це смішно і сумно водночас... Дитина вчиться, якщо мама перекриє пів інтернету аби знайти матеріал, бо в зошитах інформації десь на 30%....для чого така програма?! Дуже шкодую і переведемо дитину знов... Читати відгук Програма заплутана для дитини і занадто її перемудрили! Для чого? Діти мають вчитися і знати, а не додумувати!
В зошитах пояснень практично немає. Сиди, шукай в інтернеті пояснення... Це смішно і сумно водночас... Дитина вчиться, якщо мама перекриє пів інтернету аби знайти матеріал, бо в зошитах інформації десь на 30%....для чого така програма?! Дуже шкодую і переведемо дитину знов у НУШ, бо не буде з тих "крил" толку!
Правил нет
Щодо Ваших запитань:
насправді правила є, тільки в нашому проєкті дитині не треба зазубрювати готові правила. Дитина виводить ці правила разом із учителем . У такій спосіб (діяльнісний підхід) правила засвоюються не на рівні відтворення з пам’яті, (що не завжди є показником його розуміння та використання), а на рівні розуміння та практичного використання. До того ж правила подані як в текстовій, так і в табличній формі, що сприяє системному баченню теми дитиною. Наприклад,
Крім того, в кінці кожної теми завжди подається блок-карта із узагальненим матеріалом, за яким діти відтворюють опанований матеріал. Наприклад,
Зазначимо також, що ми не рекомендуємо батькам пояснювати дітям матеріал, який вони мали опанувати в школі. За таких умов дитина дуже швидко перестане уважно слухати і сприймати матеріал на заняттях, оскільки дома їй все будуть пояснювати батьки. Саме з урахуванням такої психологічної особливості дитини, у нашій системи все навпаки. Ми пропонуємо батькам не самим пояснювати, а просити дитину пояснити їм, як виконати те, чи інше завдання, навмисно виконувати його з помилками, щоб дитина пояснювала, у чому ви помилились і як виправити.
Вивчення правил було тоді, коли навчались батьки. Тому для них це зрозуміло. Але за ці часи педагогіка напрацювала набагато ефективні і дієві прийоми. Ми ж не користуємось мобільними телефонами 90 років!
Чому ж маємо навчати застарілими технологіями? Показати 2 відповіді
Відгук від батьків
На вчителя повинно бути не більше 10 учней, кожному треба роз'ясняти.
Міркуйте.
З приводу складання слів - це гра з літерами-асоціаціями, на яких зображені предмети, що починаються з цих літер. Діти віділяють перший звук та складають із них слова. Школярам дуже подобається підхід - грачуючись - навчатись. Таким чином потім вони легко починають читати друговані литери.
З приводу кількості учнів - програма не може впливати на кількість учнів у класі, це встановлює навчальний заклад. Але в нас дуже багато прикладів, коли вчитель працює в класі і з більше ніж 30 учнями і з 5 і це не впливає на успішність, все залежить від самоорганізації саме вчителя.