Добрый день! Мой сын во 2 классе по программе "Світ Чекає Крилатих" учится. И мы столкнулись с проблемой, что кроме одной тетради нет никакого справочника с правилами, как например в программе "Интеллект Украины", как можно научить ребенка не зная правил, учитель говорит, что проговаривает на уроке правила и это все, к сожалению. Я как родитель хочу дома открыть правило и научить ребенка, а не на пальцах показывать, прокомментируйте пожалуйста данную ситуацию, спасибо. 2 згодні 7 не згодні
насправді правила є, тільки в нашому проєкті дитині не треба зазубрювати готові правила. Дитина виводить ці правила разом із учителем . У такій спосіб (діяльнісний підхід) правила засвоюються не на рівні відтворення з пам’яті, (що не завжди є показником його розуміння та використання), а на рівні розуміння та практичного використання. До того ж правила подані як в текстовій, так і в табличній формі, що сприяє системному баченню теми дитиною. Наприклад,
Крім того, в кінці кожної теми завжди подається блок-карта із узагальненим матеріалом, за яким діти відтворюють опанований матеріал. Наприклад,
Зазначимо також, що ми не рекомендуємо батькам пояснювати дітям матеріал, який вони мали опанувати в школі. За таких умов дитина дуже швидко перестане уважно слухати і сприймати матеріал на заняттях, оскільки дома їй все будуть пояснювати батьки. Саме з урахуванням такої психологічної особливості дитини, у нашій системи все навпаки. Ми пропонуємо батькам не самим пояснювати, а просити дитину пояснити їм, як виконати те, чи інше завдання, навмисно виконувати його з помилками, щоб дитина пояснювала, у чому ви помилились і як виправити.
Вивчення правил було тоді, коли навчались батьки. Тому для них це зрозуміло. Але за ці часи педагогіка напрацювала набагато ефективні і дієві прийоми. Ми ж не користуємось мобільними телефонами 90 років!
К сожалению в наше время нужно постоянно контролировать домашние задания с ребенком дома. Он пришел со школы (или пропустил из-за болезни) и не понял как решаются уравнения. Как дома ему объяснить решение, если правила нигде не прописаны? После обращения к учителю она предоставила нам правила в написанном от руки виде (фото прилагаю). В другой учебной программе есть справочник, которым ученики пользуются (фото прилагаю).
Сьогодні школа зорієнтована на те, щоб навчити дитину користуватися набутими знаннями й уміннями як інструментом для вирішення різних життєвих проблем. А задля цього дитина має оволодіти ним у практичній діяльності, а зазубривши правила. Запропоновані правила, на які ви посилаєтеся в інших проєктах – це педагогіка минулого сторіччя.
Натомість в програмі «Світ чекає крилатих, за якою навчаються дві мої дитини (в 1 класі і в 4 класі) використано не звичний для нас батьків, але сучасний і дуже дієвий для діток підхід, коли за результатами досліджень діти роблять самостійно й фіксують у посібнику чи зошиті. Здобуте власними силами закарбовується у свідомості надовго. А стосовно наведеного вами прикладу зазначу, що всі правила, яких вам не вистачає, є в посібниках. Зокрема, у 1 класі діти опанували назви компонентів та результатів та взаємозв’язки між ними. Наводжу скрин сторінки з журналу молодшого сина.
За моделлю взаємозв’язку між додаванням і відніманням робота ведеться також з 1 класу.
У другому класі замість кількох наведених вами правил моя старша дитина розв’язувала рівняння за однім правилом, яке вивели разом з учителем у класі.
А за поданими у посібниках алгоритмами взагалі навчатися легко.
Тож не треба демонструвати застаріли приклади. Треба разом із дитиною опановувати нове.
Вам не стыдно выдавать себя за родителя и писать положительный отзыв?!!! Где это интересно родитель взял такие же скрины как и предствитель программы??? Это же явно скрины с электронной версии журнала! Да и написан ответ явно не простым языком. Позорище!!!
Мой ребенок сейчас учится в 4-м классе по этой же программе "Світ чекає крилатих". Так вот абсолютным большинством родителей мы больше не хотим учится по этой программе, а хотим с 5 класса перейти на НУШ или Интеллект.
На официальном сайте этой программы всё красиво расписано, а после просмотра видео вообще душа поёт
Но это всё теория, а на практике далеко не так!
Начнёмс...
1) В реальных классах не по 16 детей как на видео, а обычно около 30. Отсюда вывод - учитель не может так легко и непринуждённо в игровой форме донести информацию до детей, это миф развеянный уже четырехгодичной практикой в классе моего ребенка.
2) На видео видно диванчик в классе, много свободного места. Ага, конечно, в реальных классах где по 30 детей этого нет! Просто физически не хватает места!
3) Какие классные лаксики на видео, хотите увидеть реальные лаксики?, вот они просто вырезанные бумажки :(
4) По поводу того, что никаких тетрадей, только рабочие журналы. Только тихо, тссссс, никому не говорите, делюсь по секрету - учитель всё-таки сказал завести тетради по математике, укр. мове и английскому. И домашку задают. Упсс, опять не так как по программе.
5) В заданиях встречаются ошибки, могу сделать предположение, что это связано с тем что программа новая, не обкатанная так сказать. Как вам такая задача №4?
а вот её решение из материалов учителя (ребёнок сфотал на уроке экран) Нормально?
6) Всё верно выше было написано, что НЕТ правил в этих журналах, и для того чтобы мне, родителю, что-то объяснить ребенку нужно лезть в интернет и искать там эти правила! Ещё очень часто даётся материал не последовательно, а перепрыгивают с темы на тему и при этом повторюсь НЕТ ПРАВИЛ. В нормальной программе есть учебник по предмету, где можно открыть содержание и найти номер страницы с интересующей темой с объяснениями и примерами, а тут приходится копаться в старых журналах и искать где-же была эта тема (и то это не имеет особого смысла так как нормального объяснения в журналах нет). Отдельно хочу сказать по поводу ваших хвалёных блок-карт - взрослому человеку тяжело в них разобраться, а что уже говорить о ребенке!!! Скрин выше, где учитель написал от руки нормальные правила - этому подтверждение.
Итог: мой ребёнок, который с первого класса был одним из лучших по успеваемости, теперь с 4-го класса занимается дополнительно по математике с репетитором. И кстати наш репетитор (учитель методист высшей категории
начальных классов), реальный хороший учитель, который работает с реальными детьми и выпускает лучшие 4-е классы в своей школе, сказала что программа эта неудобная, непродуманная, тяжёлая для усвоения. Вот и делайте выводы. Я для себя сделал - программа совершенно не адаптирована под реалии украинских школ.
Так , програма непродумана , важка для розумового сприйняття дитини . Не батьки годинами повинні самі ломати голову , щоб написала дитина домашнє завдання , а воно має бути доступне по віку . Як можна вчити слова з англійської мови без транскрипції , ніде їх не записуючи , діти що унікуми вони фізично не можуть усе почуте запам'ятати і годинами сидіти у гуглі перекладати . Не встигли розглянути одну тему , вже поскакали до іншої все перемішується і нічого в толк запам'ятати не можуть , навіщо така важка програма з математики починаючи з 2 класу щоб годинами вдома вирішувати з батьками , на уроці завдань 3 - 4 зроблять з 2 сторінок . Діти втомлюються , а ще ж хочеться і на якісь гуртки ходити , і для того потрібен час , а не одні уроки робити .
Правил нет - Відгуки про "Світ Чекає Крилатих" - Освітня система А.Цимбалару
2 згодні 7 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Щодо Ваших запитань:
насправді правила є, тільки в нашому проєкті дитині не треба зазубрювати готові правила. Дитина виводить ці правила разом із учителем . У такій спосіб (діяльнісний підхід) правила засвоюються не на рівні відтворення з пам’яті, (що не завжди є показником його розуміння та використання), а на рівні розуміння та практичного використання. До того ж правила подані як в текстовій, так і в табличній формі, що сприяє системному баченню теми дитиною. Наприклад,
Крім того, в кінці кожної теми завжди подається блок-карта із узагальненим матеріалом, за яким діти відтворюють опанований матеріал. Наприклад,
Зазначимо також, що ми не рекомендуємо батькам пояснювати дітям матеріал, який вони мали опанувати в школі. За таких умов дитина дуже швидко перестане уважно слухати і сприймати матеріал на заняттях, оскільки дома їй все будуть пояснювати батьки. Саме з урахуванням такої психологічної особливості дитини, у нашій системи все навпаки. Ми пропонуємо батькам не самим пояснювати, а просити дитину пояснити їм, як виконати те, чи інше завдання, навмисно виконувати його з помилками, щоб дитина пояснювала, у чому ви помилились і як виправити.
Вивчення правил було тоді, коли навчались батьки. Тому для них це зрозуміло. Але за ці часи педагогіка напрацювала набагато ефективні і дієві прийоми. Ми ж не користуємось мобільними телефонами 90 років!
Чому ж маємо навчати застарілими технологіями?
Натомість в програмі «Світ чекає крилатих, за якою навчаються дві мої дитини (в 1 класі і в 4 класі) використано не звичний для нас батьків, але сучасний і дуже дієвий для діток підхід, коли за результатами досліджень діти роблять самостійно й фіксують у посібнику чи зошиті. Здобуте власними силами закарбовується у свідомості надовго. А стосовно наведеного вами прикладу зазначу, що всі правила, яких вам не вистачає, є в посібниках. Зокрема, у 1 класі діти опанували назви компонентів та результатів та взаємозв’язки між ними. Наводжу скрин сторінки з журналу молодшого сина.
За моделлю взаємозв’язку між додаванням і відніманням робота ведеться також з 1 класу.
У другому класі замість кількох наведених вами правил моя старша дитина розв’язувала рівняння за однім правилом, яке вивели разом з учителем у класі.
А за поданими у посібниках алгоритмами взагалі навчатися легко.
Тож не треба демонструвати застаріли приклади. Треба разом із дитиною опановувати нове.
Мой ребенок сейчас учится в 4-м классе по этой же программе "Світ чекає крилатих". Так вот абсолютным большинством родителей мы больше не хотим учится по этой программе, а хотим с 5 класса перейти на НУШ или Интеллект.
На официальном сайте этой программы всё красиво расписано, а после просмотра видео вообще душа поёт
Но это всё теория, а на практике далеко не так!
Начнёмс...
1) В реальных классах не по 16 детей как на видео, а обычно около 30. Отсюда вывод - учитель не может так легко и непринуждённо в игровой форме донести информацию до детей, это миф развеянный уже четырехгодичной практикой в классе моего ребенка.
2) На видео видно диванчик в классе, много свободного места. Ага, конечно, в реальных классах где по 30 детей этого нет! Просто физически не хватает места!
3) Какие классные лаксики на видео, хотите увидеть реальные лаксики?, вот они
4) По поводу того, что никаких тетрадей, только рабочие журналы. Только тихо, тссссс, никому не говорите, делюсь по секрету - учитель всё-таки сказал завести тетради по математике, укр. мове и английскому. И домашку задают. Упсс, опять не так как по программе.
5) В заданиях встречаются ошибки, могу сделать предположение, что это связано с тем что программа новая, не обкатанная так сказать. Как вам такая задача №4?
а вот её решение из материалов учителя (ребёнок сфотал на уроке экран)
6) Всё верно выше было написано, что НЕТ правил в этих журналах, и для того чтобы мне, родителю, что-то объяснить ребенку нужно лезть в интернет и искать там эти правила! Ещё очень часто даётся материал не последовательно, а перепрыгивают с темы на тему и при этом повторюсь НЕТ ПРАВИЛ. В нормальной программе есть учебник по предмету, где можно открыть содержание и найти номер страницы с интересующей темой с объяснениями и примерами, а тут приходится копаться в старых журналах и искать где-же была эта тема (и то это не имеет особого смысла так как нормального объяснения в журналах нет). Отдельно хочу сказать по поводу ваших хвалёных блок-карт - взрослому человеку тяжело в них разобраться, а что уже говорить о ребенке!!! Скрин выше, где учитель написал от руки нормальные правила - этому подтверждение.
Итог: мой ребёнок, который с первого класса был одним из лучших по успеваемости, теперь с 4-го класса занимается дополнительно по математике с репетитором. И кстати наш репетитор (учитель методист высшей категории
начальных классов), реальный хороший учитель, который работает с реальными детьми и выпускает лучшие 4-е классы в своей школе, сказала что программа эта неудобная, непродуманная, тяжёлая для усвоения. Вот и делайте выводы. Я для себя сделал - программа совершенно не адаптирована под реалии украинских школ.