ATHLETICS
ATHLETICS - мережа магазинів товарів для спорту та активного відпочинку для всієї родини. Більше 30 магазинів по всій Україні, зручний інтернет-магазин athletics.kiev.ua, широкий асортимент, доступні ціни, брендові товари, регулярні знижки та акції, вигідна бонусна програма.
www.athletics.kiev.ua
Перейти на сайт
Магазини спорт товарів
У м. Полтаві адмін. Наталія ШАХРАЙКА, КРАДІЙКА, БРЕХУХА. - Відгуки про ATHLETICS
Взагалі, ваша відповідь лише якась відписка, з якої нібито я щось вигадую а ви ні в чому невинні. По перше, дійсно, до мене дзвонили і ми нібито поки що домовилися, але, цікаво, вкажіть ЯКА САМЕ стаття та Закон, яким саме магазин зобов'язаний продати клієнту товар за ціною, яка була чинною на момент замовлення (взагалі це стосується в тому разі, якщо на замовлений товар ціна збільшилася а не зменшилася, і хто вас накаже, якщо продасте дешевше). Також, що мішало адмін. Наталії футболку ЗНЯТИ з резерву та продати її мені за новою ціною, але це вона зробити ВІДМОВИЛА. По друге, ви взагалі не дали відповідь по іншому мною зазначеному, що є образливим, адже до цього часу пам’ятається наглого адмін. Наталію, яка, ПОВТОРЮЮСЯ, ЗНАЛА про зменшення ціни, оскільки я ПРОХАВ продати за знижено ціною, вона НАГЛО зробила по своєму і продала по завищеній. Наталія ПРЯМО збрехала, що футболка остання, коли в магазині ще одна така сама футболка БУЛА. Вона спілкувалася грубо, нахабно, нагло, як робот, наполягала на своєму, нічого чути НЕ ХОТІЛА. Вона відмовила продавати мені за меншою ціною після повернення мною товару назад.
На мій погляд після такого даний працівник взагалі як мінімум не може працювати адміністратором, адже які тоді ж його працівники під його керівництвом ??? або звільнення. Також, з вашої сторони хоча б бонуси запропонували у вигляді вибачень. Ну вже помітно, що спортмастер вже не той, що був раніше.
2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою,
Відділ клієнтського сервісу магазинів ATHLETICS
По-друге, ви написали «що працівник не зміг коректно донести інформацію щодо ціни на товар», тобто мені, але тут ви взагалі неправі, так як хто що повинен кому був донести, так як працівник, а це був адміністратор, мені про ціну пояснив, але і я їй недожин раз пояснював про ціну, яка зменшилася, яка, тобто адміністратор, видаляючи із замовлення куртку, яку ми не купляли, повинна була і видалити із замовлення футболку, а потім цю футболку додати заново до замовлення або продати окремо, так що може вже НЕПОТРІБНО неправдою захищати своїх працівників (а САМЕ не компетентного адміністратора).
Трете, а чому ви замовчуєте також головного, що адміністратор Наталія ПРЯМО збрехала, коли я запитав іншу таку саму футболку купити, вона відповіла, що футболка остання, але в магазині ще одна така сама футболка БУЛА. Вона спілкувалася грубо, нахабно, нагло, як робот, наполягала на своєму, нічого чути НЕ ХОТІЛА. Вона ВІДМОВИЛА продавати мені за меншою ціною після повернення мною товару назад.
На мій погляд після такого даний працівник взагалі як мінімум не може працювати адміністратором, адже які тоді ж його працівники під його керівництвом ??? або звільнення.
Також, з вашої сторони хоча б бонуси ЗАПРОПОНУВАЛИ у вигляді вибачень, адже описане мною НЕДОПУСТИМЕ, невже не видно, що адмін. Наталія це робило навмисно та свідомо, але нажаль спортмастер вже не той, що був раніше.